X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η πίστα της Σεπάνγκ στροφή-στροφή

O πρώτος αγώνας της χρονιάς ολοκληρώθηκε στην Αυστραλία με την Red Bull και τον Φέτελ να παίρνουν σπουδαία νίκη. Στη Σεπάνγκ όπου ο καιρός πάντα παίζει τα δικά του παιχνίδια ποιος θα θριαμβεύσει; Μάθετε τα πάντα για το απαιτητικό σιρκουί.

Το δεύτερο εμπόδιο στο πρωτάθλημα για τις ομάδες ακούει στο όνομα "Σεπάνγκ". Οι πιλότοι θα πρέπει εκτός από όσα προβλήματα αντιμετωπίζουν με τα μονοθέσιά τους, να συνηθίσουν τις καιρικές συνθήκες που είναι πολύ περίεργες.

Το τροπικό-υγρό κλίμα της Μαλαισίας σε συνδυασμό με την υπερβολική ζέστη, το μεγάλο ποσοστό υγρασίας, αλλά και τη βροχή, δημιουργούν το απόλυτο εφιάλτη για τους ανθρώπους που ετοιμάζουν το στήσιμο του μονοθέσιου και την τακτική της κάθε ομάδας.

Όπως συνήθως συμβαίνει, έτσι και φέτος δεν αποκλείεται να συμβεί διακοπή του αγώνα, αφού οι προβλέψεις θέλουν τη βροχή να κάνει την παρουσία της το Σάββατο (ημέρα κατατακτήρων).

Τα εγκαίνια του σιρκουί της Κουάλα Λουμπούρ έγιναν το 1999 από τις μοτοσικλέτες του Moto GP, πέντε μήνες πριν από το Grand Prix της Formula 1.

Ο σχεδιαστής της είναι ο μετρ του είδους Χέρναν Τίλκε. Η Σεπάνγκ χαρακτηρίζεται για το πλάτος της, επιτρέποντας στους πιλότους να επιχειρούν συχνά προσπεράσματα. Αποτελείται από 15 στροφές (10 δεξιές και 5 αριστερές) συνολικού μήκους 5.543 χιλιομέτρων.

Το ρεκόρ χρόνου της πίστας ανήκει στον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια, ο οποίος το 2004 με το μονοθέσιο της Williams έκανε χρόνο 1:34:223.

Η πίστα στροφή-στροφή από το AUTO 24.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ