X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Sauber "κόπηκε" στα δύο

Δείτε τί κρύβεται μέσα σε ενα μονοθέσιο της Formula 1, μάθετε για την άβολη θέση οδηγού και για τα πολύχρωμα κουμπάκια που... πατάει ο οδηγός (vd).

Χάρη στη γενναιόδωρη κίνηση της Sauber, οι φίλοι και όχι μόνο της Φόρμουλα 1, έχουν τη δυνατότητα να δουν τι κρύβεται μέσα σε ένα μοντέρνο μονοθέσιο. Η ομάδα έκοψε στη μέση ένα μονοθέσιο!

Ο αρχισχεδιαστής της ελβετικής ομάδας, Ματ Μόρις μας ξεναγεί στον οργανισμό ενός μονοθεσίου, το οποίο έχει κινητήρα BMW και είναι ένα από τα παλιά μονοθέσια, της εποχής που η BMW είχε εξαγοράσει την ομάδα από τον Πέτερ Ζάουμπερ.

Τα τελευταία δύο χρόνια οι μηχανικοί της Sauber περνούσαν τον ελεύθερο χρόνο τους, κάνοντας αυτό ακριβώς, να προσπαθούν να κόψουν στη μέση ένα μονοθέσιο.

Στην παρουσίαση συμμετέχει και ο Σέρχιο Πέρες. Ο Μεξικανός οδηγός μιλάει για την άβολη θέση του οδηγού.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ