Η TOYOTA GAZOO Racing κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής
Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, μόλις στη δεύτερη χρονιά της, το 2018, μετά την επιστροφή της στο θεσμό, η Toyota κατέκτησε τον τίτλο στους κατασκευαστές και φέτος διεκδικεί το νταμπλ. Κάτι ανάλογο επιδιώκει και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής.
Η εμπλοκή της Toyota στον μηχανοκίνητο αθλητικό, γίνεται με τρόπο μεθοδικό και συγκεκριμένο. Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, μόλις στη δεύτερη χρονιά της, το 2018, μετά την επιστροφή της στο θεσμό, κατέκτησε τον τίτλο στους κατασκευαστές και φέτος διεκδικεί το νταμπλ.
Κάτι ανάλογο επιδιώκει και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, καθώς χθες (4/5) κατέκτησε τον τίτλο στους κατασκευαστές, ενώ μετά τη νίκη του πληρώματος με το Νο8 στο αυτοκίνητο TS050 HYBRID, οι Σεμπαστιάν Μπουεμί, Καζούκι Νακαζίμα και Φερνάντο Αλόνσο, η διαφορά τους στην κορυφή αυξήθηκε στους 31 βαθμούς και θέλουν μόνο 8 ακόμα, στον τελευταίο αγώνα, για να κερδίσουν τον τίτλο στους οδηγούς.
Οι τρεις, πρώην πιλότοι της Φόρμουλα 1, πήραν την τέταρτη νίκη τους σε μια σεζόν που ξεκίνησε με νίκη στο Spa πριν από 12 μήνες.
Το πλήρωμα Νο 7 TS050 HYBRID των Μάικ Κονγουέι, Καμούι Κομπαγιάσι και Χοσέ Μαρία Λόπεθ, είχε τον έλεγχο του αγώνα μέχρι λίγο πριν από τη μισή απόσταση, αλλά έπειτα έχασε 11 λεπτά εξαιτίας ενός προβλήματος αισθητήρα που το έριξε στην έκτη θέση, τελικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι λίγα λεπτά μετά την εκκίνηση του αγώνα, βαρύ χιόνι έπληξε την πίστα του Spa, για πρώτη φορά φέτος σε αγώνα WEC. Παρ’ όλα αυτά, ο αγώνας συνεχίστηκε για σχεδόν 30 λεπτά, μέχρις ότου οι συνθήκες ανάγκασαν να μπει αυτοκίνητο ασφαλείας, με τον Μάικ Κονγουέι να βρίσκεται στην πρώτη θέση. Στη συνέχεια, οι καιρικές συνθήκες βελτιώθηκαν, έβγαλε ήλιο, αλλά μετά από ατύχημα μπήκε ξανά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Μετά από διάφορα ζητήματα με τον ανεφοδιασμό των οχημάτων και την αλλαγή των ελαστικών σε σλικ κι αφού με τρεις ώρες συμπληρωμένος ο Καμούι Κομπαγιάσι είχε πρόβλημα με έναν αισθητήρα, ο Καζούκι Κακαζίμα τέθηκε επικεφαλής. Η εμφάνιση του χιονιού και αργότερα του χαλαζιού, έκανε τους οδηγούς να βάλουν πάλι ελαστικά για βροχή και τελικά ο αγώνας ολοκληρώθηκε με κόκκινη σημαία, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, με τον Φερνάντο Αλόνσο να είναι επικεφαλής.,
Το πρωτάθλημα ολοκληρώνεται με το Le Mans 24 Ωρών, στις 15-16 Ιουνίου…