X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Toyota στην Indianapolis

Toyota

Η ομάδα της Toyota έχει γράψει μερικά ενδιαφέροντα κεφάλαια στην ιστορία της πίστας της Indianapolis

Το σύγχρονο σιρκουί της F1 περιλαμβάνει ένα εσωτερικό τμήμα με στροφές πριν τη στροφή της διάσημης οβάλ πίστας.
Η ομάδα της Toyota έχει γράψει μερικά ενδιαφέροντα κεφάλαια στην ιστορία της εδώ και ο Jarno Trulli τερμάτισε 4ος πέρσι, έχοντας αγωνιστεί σκληρά από την τελευταία θέση εκκίνησης. Η φετινή σεζόν είναι δοκιμαστική μέχρι τώρα για την Toyota, αλλά θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο βαθμό το ταξίδι της στις ΗΠΑ και να κερδίσει μερικούς βαθμούς αυτό το Σαββατοκύριακο.

Ραλφ Σουμάχερ: "Ξεχωριστή η Ινδιανάπολη"


"Αποτελώντας την πατρίδα του Αμερικανικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Ινδιανάπολη είναι ένα πολύ ξεχωριστό μέρος και συνδυάζεται με την ανάλογη ατμόσφαιρα. Δυστυχώς δεν ήταν ποτέ η τυχερή μου πίστα και είχα ένα δυο περιστατικά που θα προτιμούσα να ξεχάσω. Τώρα, θα προσπαθήσω να τα αφήσω όλα πίσω μου και να έρθω με θετική διάθεση. Η βασική πρόκληση στην πίστα F1 του Speedway είναι να μπορέσεις να εξισορροπήσεις το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Πρέπει να πετύχουμε μία καλή τελική ταχύτητα στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού φτάνοντας στην πρώτη στροφή και να διασφαλίσουμε τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στο αργό και γεμάτο στροφές εσωτερικό κομμάτι. Η φετινή σεζόν έχει αποδειχτεί δύσκολη για μένα, αλλά εξακολουθώ να έχω αυτοπεποίθηση ότι μπορούμε να αναστρέψουμε την κατάσταση.

Κερδίσαμε ένα βαθμό στο Μόντρεαλ και η Toyota έχει καλή παράδοση στους αγώνες της στην Ινδιανάπολη, ελπίζουμε λοιπόν να δώσουμε στην ομάδα μία ώθηση φέρνοντας ένα καλό αποτέλεσμα την Κυριακή".








Γιάρνο Τρούλι: "Ελπίζω σε ένα καλύτερο Σαββατοκύριακο"


"Από τότε που τρέχω με την Toyota το αυτοκίνητό μας είναι πάντα ανταγωνιστικό στην Ινδιανάπολη. Το 2005 πήρα pole position και πέρσι τερμάτισα 4ος παρά το γεγονός ότι ξεκίνησα από το pit lane. Το Speedway φιλοξενεί έναν από τους πιο σημαντικούς αγώνες στον κόσμο, επομένως είναι μία πολύ ιδιαίτερη πίστα. Μπορείς πραγματικά να δεις πώς παθιάζεται ο κόσμος με το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Απολαμβάνω την ατμόσφαιρα και στην πίστα και στην πόλη, επειδή όλοι είναι πολύ φιλικοί. Η πίστα της Formula 1 δεν θεωρείται ιδιαίτερα τεχνική, αλλά είναι ολισθηρή και πασχίζουμε να έχουμε μηχανική πρόσφυση στις αργές στροφές, για να μπορούμε να μειώσουμε την αεροδυναμική πίεση, με στόχο την υψηλή τελική ταχύτητα στις ευθείες. Η σεζόν του 2007 είναι δύσκολη και το Καναδικό Grand Prix ήταν ένας πολύ απαιτητικός αγώνας για μένα, αλλά τώρα ελπίζω σε ένα καλύτερο Σαββατοκύριακο".






Πασκάλ Βασελόν: "Να τερματίσουμε σε βαθμολογούμενες θέσεις"


"Η Ινδιανάπολη περιγράφεται καλύτερα σαν δύο σιρκουί σε ένα. Μέρος του αγώνα διεξάγεται στο οβάλ τμήμα με περίπου 23 δευτερόλεπτα τέρμα γκάζι. Ο υπόλοιπος πραγματοποιείται στο εσωτερικό τμήμα με τις στροφές. Αυτό εμφανώς σημαίνει μεγάλο συμβιβασμό σε ό,τι αφορά το σετάρισμα των αυτοκινήτων. Όταν κάνεις τους υπολογισμούς βλέπεις ότι πετυχαίνεις παρόμοιους χρόνους γύρων, ανεξάρτητα από την αεροδυναμική πίεση που έχεις. Αν τρέχεις με πολύ υψηλή αεροδυναμική πίεση, αυτό βοηθά στο εσωτερικό κομμάτι αλλά σε κάνει αργό στην ευθεία.

Με χαμηλή αεροδυναμική πίεση, ισχύει το αντίθετο. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, εμφανώς πρέπει να είσαι γρήγορος στις ευθείες για να προσπερνάς και να υπερασπίζεσαι τη θέση σου, επομένως χρησιμοποιείς χαμηλή αεροδυναμική πίεση. Είναι από τις πιο δύσκολες πίστες της χρονιάς σε ό,τι αφορά τη φθορά των πίσω ελαστικών κυρίως λόγω επιτάχυνσης από το εσωτερικό κομμάτι στο οβάλ. Δεν ανησυχούμε μήπως το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε με την εμπρός ανάρτηση στις ελεύθερες δοκιμές του Καναδικού GP εμφανιστεί εκ νέου. Η Στροφή 8 στο Μόντρεαλ είναι μοναδική στο είδος της και τώρα έχουμε αρκετό χρόνο να το αποκαταστήσουμε.

Πηγαίνουμε στην Ινδιανάπολη προσδοκώντας να τερματίσουμε πάλι σε βαθμολογούμενες θέσεις, ώστε να μπορέσουμε να φύγουμε από τη Β. Αμερική με καλό όνομα",




δήλωσε ο Ανώτερος Γενικός Διευθυντής Πλαισίου.



TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ