X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Η VW διατηρεί τον ανταγωνισμό

INTIME SPORTS

Η Volkswagen αποφάσισε να "παγώσει" την εξέλιξη του Polo R WRC, προκειμένου να συνεχίσουν να αγωνίζονται η Citroen και κατά κύριο λόγο η M-Sport.

Kαι μόνο από το μέγεθος του χώρου φιλοξενίας της Volkswagen μπορεί να καταλάβει κανείς πως οι Γερμανοί έχουν κάνει μεγάλη επένδυση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.

Η VW τρέχει για το νταμπλ φέτος στην πρώτη χρονιά της στο WRC, ωστόσο κανένας τίτλος δεν θα έχει αξία αν δεν υπάρχει ανταγωνισμός και από άλλους κατασκευαστές.

Το Autosport φιλοξενεί δηλώσεις του επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος του κολοσσού, Γιοστ Καπίτο

Η VW αποφάσισε να "παγώσει" την εξέλιξη του Polo R WRC, προκειμένου να διευκολύνει τον ανταγωνισμό και τη συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Citroen που έχει ρίξει τον προϋπολογισμό της και κυρίως της M-Sport που μετά την αποχώρηση της Ford, ουσιαστικά είναι μια ιδιωτική ομάδα.

Το καινούργιο Polo R WRC θα κάνει την εμφάνιση του το 2015 με τον Καπίτο να εξηγεί " συζητήσαμε για το τι είναι καλύτερο για το μέλλον και τι πρέπει να γίνει για να διατηρήσουμε τον υψηλό αριθμό συμμετοχών στο πρωτάθλημα. Συζητώντας, καταλήξαμε πως το καλύτερο είναι να παραμείνουμε με τα αυτοκίνητα που έχουμε φέτος".

Το εγκώμιο του Καπίτο έπλεξε και ο Μάλκολμ Γουίλσον της M-Sport, λέγοντας πως " είμαστε ευγνώμονες για αυτό τόσο εγώ, όσο και ο Ιβ Ματόν (της Citroen). Είναι μια θετική κίνηση. Ξέρουμε πλέον πως μπορούμε να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί του χρόνου, δίχως να ξοδέψουμε εκατομμύρια στην εξέλιξη. Θα έπρεπε να εγκαταλείψουμε αν δεν επρόκειτο να επιστρέψει η Ford".

Η FIA επιβεβαίωσε την είδηση. Πλέον αναμένουμε την άφιξη της Hyundai το 2014 με το i20.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ