X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Η Yamaha φοβάται τη Ferrari

Βαλεντίνο Ρόσι (Ferrari)

H Yamaha φοβάται ότι η Ferrari θα "ξεμυαλίσει" πάλι το Βαλεντίνο Ρόσι

Ο άνθρωπος που έφερε το Ρόσι στη Yamaha και συνεργάζεται και μαζί του και στην εταιρεία "VR46" υποστήριξε σε δηλώσεις του ότι η Ferrari και όχι η Ducati μπορεί να "ξεμυαλίσει" τον "γιατρό".
" Πρέπει να ανησυχώ για αυτούς τους εξαιρετικούς χρόνους γιατί ο Βαλεντίνο μπορεί να αποκτήσει την επιθυμία να αλλάξε σπορ. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος (για τη Yamaha) είναι η Ferrari (και όχι η Ducati)", εξήγησε ο Μπρίβιο που δεν αφήνει στιγμή μόνο του το Ρόσι είτε όταν ο τελευταίος συμμετέχει στο Ράλι Μεγάλης Βρετανίας με τη Ford, είτε στις ετήσιες πλέον δοκιμές του με τη Ferrari.

Ο Μπρίβιο γνωρίζει καλά τα "μάγια" που μπορεί να κάνει η Ferrari. Το 2006 που γίνονταν συζητήσεις σχετικά με το μέλλον του Ρόσι στη Φόρμουλα 1 (σ.σ. στις πρώτες συζητήσεις θα γινόταν οδηγός δοκιμών πριν μπει στο κόκπιτ το 2008), ο Ιταλός έχασε έναν παγκόσμιο τίτλο από τον πρώην τιμέιτ του στη Repsol Honda, Nίκι Χέιντεν.

Το συμβόλαιο του Ρόσι με τη Yamaha ολοκληρώνεται το Δεκέμβριο του 2010. Την απόφαση του για το 2011 θα την πάρει, σύμφωνα με δηλώσεις του 30χρονου αναβάτη, τον ερχόμενο Ιούνιο.




TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ