MOTORSPORTS

Η Yamaha στην κορυφή ύστερα από 19 χρόνια

Η Yamaha στην κορυφή ύστερα από 19 χρόνια

Το ολοκαίνουργιο R1 με αναβάτες τους Pol Espargaro, Bradley Smith, αμφότεροι από την ομάδα της Yamaha Tech3 στα MotoGP, και τον Ιάπωνα, Katsuyuki Nagasuga, ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στον 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka.

Η 60ή επέτειος της Yamaha γιορτάστηκε με τον καλύτερο τρόπο. Το ολοκαίνουργιο R1 με αναβάτες τους Pol Espargaro, Bradley Smith, αμφότεροι από την ομάδα της Yamaha Tech3 στα MotoGP, και τον Ιάπωνα Katsuyuki Nagasuga ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στον 8ωρο αγώνα αντοχής της Suzuka.

Στον πλέον δημοφιλή αγώνα μοτοσυκλετών στην Ιαπωνία, ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, η Yamaha πήρε την καρό σημαία έπειτα από δεκαεννέα χρόνια. Aπό το 1996 για την ακρίβεια, όταν οι "Texas Tornado" Colin Edwards - "Nitro" Nori Haga τερμάτισαν στην πρώτη θέση οδηγώντας μια Yamaha YZF750.

Ο αγώνας έγινε σε στεγνό οδόστρωμα, όμως μια σειρά από γεγονότα οδήγησαν στην έξοδο του «αυτοκινήτου ασφαλείας» έξι φορές, κάτι που συνέβη για πρώτη φορά.

Η ομάδα της Yamaha είχε δείξει τη δύναμή της από τις δοκιμές, όπου ο Pol Espargaro πραγματοποιώντας ρεκόρ pole position έδωσε την πρώτη θέση στο grid.

Τα φώτα της δημοσιότητας, όπως ήταν φυσικό, έπεσαν πάνω στον Casey Stoner. O δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP επέστρεψε σε επίσημο αγώνα ύστερα από τρία χρόνια και η τρίτη θέση που κατέλαβε στις δοκιμές απέδειξε πως δεν έχει χάσει την ταχύτητά του. Όμως η ομάδα του MuSASHi RT HARC-PRO Honda όπως και ο ίδιος δεν στάθηκαν τυχεροί στον αγώνα.

Ο Stoner είχε μια τρομακτική πτώση που του κόστισε σπασμένη κλείδα και κνήμη λόγω κολλήματος της γκαζιέρας του Honda CBR1000RR. Η μοτοσυκλέτα καταστράφηκε ολοσχερώς και ο αγώνας έληξε άδοξα για την ομάδα που είχε κερδίσει τις δύο προηγούμενες χρονιές τον αγώνα.

Η Honda, ωστόσο, εκπροσωπήθηκε στο βάθρο από την ομάδα FCC TSR που χρησιμοποίησε δύο από τους τρεις αναβάτες της, τον Αυστραλό Josh Hook και τον αναβάτη της Moto2, Dominique Aegerter. Στην τρίτη θέση τερμάτισε η ομάδα της Suzuki, Kagayama Team, με τρεις από τους πλέον γνωστούς Ιάπωνες αναβάτες, τον Yukio Kagayama, τον Noriyuki Haga και τον Ryuichi Kiyonari, ενώ η επίσημη συμμετοχή του ιαπωνικού εργοστασίου στο Πρωτάθλημα Αντοχής κατέλαβε την τέταρτη θέση και απόκτησε προβάδισμα 29 βαθμών στη βαθμολογία.

Τα αποτελέσματα του αγώνα:

1. YAMAHA FACTORY RACING TEAM, Y-YZF-R1, 8:00'29.708 / 204 γύροι

2. F. C. C. TSR Honda, H-CBR1000RR, +1'17.411 / 204

3. Team KAGAYAMA, S-GSX-R1000 / +1 γύρος

4. SUZUKI ENDURANCE RACING TEAM, S-GSX-R1000 / +2 γύροι

5. YOSHIMURA SUZUKI Shell ADVANCE, S-GSX-R1000 / +3 γύροι

6. GMT94 YAMAHA, Y-YZF-R1 / +3 γύροι

7. HONDA ENDURANCE RACING, H-CBR1000RR / +3 γύροι

8. Honda Suzuka Racing Team, H-CBR1000RR / +4 γύροι

9. Team GREEN, K-ZX-10R / +5 γύροι

10. MotoMap SUPPLY, S-GSX-R1000 / +5 γύροι

Διαβάστε περισσότερα στο Car and Driver:

GP Ουγγαρίας - RACE: O Vettel νικητής στο... ροντέο του Hungaroring! (VIDEOS)

Σοβαρό ατύχημα ο Stoner στη Suzuka (VIDEO)

Η Ferrari ανακαλεί 2.600 αυτοκίνητα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ