X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Ιατρικό ανακοινωθέν

ροσι

Το κοινό του ρώτησε και ο Βαλεντίνο Ρόσι απάντησε στις ερωτήσεις επισκεπτών ιταλικής ιστοσελίδας

Ο "Βάλε" απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις με καλή διάθεση, δεν έκρυψε όμως το χαμόγελο του όταν ρωτήθηκε για τον Μαξ Μπιάτζι. Για την ακρίβεια ρωτήθηκε για το Grand Prix της Σουζούκα το 2003, όπου έδειξε τι αισθάνεται για τον "Mad Max", δείχνοντας του το μεσαίο δάχτυλο.

" Αυτή είναι μία από τις καλύτερες στιγμές στην καριέρα μου. Χρησιμοποίησε τον αγκώνα του για να με βλάψει και να με προσπεράσει σε ένα πολύ δύσκολο σημείο της πίστας. Κατάφερα να μείνω πάνω στη Honda, διαφορετικά θα είχα τραυματιστεί σοβαρά. Έτρεχα με 220 χιλιόμετρα την ώρα. Θεωρώ ότι με αυτή την κίνηση έδειξα ότι είμαι τζέντλεμαν. Θα μπορούσα να του είχα κάνει κάτι χειρότερο!".

Ο 29χρονος αναβάτης ουσιαστικά προανήγγειλε την παραμονή του στη Yamaha, γιατί " αισθάνομαι καλά εκεί. Έχω την ομάδα μου μαζί. Επικρατεί μία ελκυστική ατμόσφαιρα και έχω εξαιρετική σχέση με τον καθένα εκεί πέρα. Το να πάω στη Ducati ήταν πάντοτε μία ιδέα που είχα στο μυαλό μου. Θα μου άρεσε, αλλά εκεί που βρίσκομαι είναι ακόμα καλύτερα".

Ο μεγάλος του αντίπαλος (όπως σε όλες τις ομάδες) είναι ο τιμέιτ του. Στην προκειμένη περίπτωση ο Χόρχε Λορένθο (με τα Michelin) έφερε σε δύσκολη θέση τον Ρόσι στους πρώτους αγώνες, αλλά αυτό άλλαξε μετά τη Σαγκάη.

" Είμαστε μία ομάδα, αλλά ενεργούμε σαν δύο διαφορετικές. Μας χωρίζει ένας τοίχος και ο καθένας κάνει τη δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί. Εγώ έχω λάστιχα Bridgestone και ο Λορένθο με Michelin. Για να είμαι ειλικρινής, αισθάνομαι καλύτερα μόνος. Τέτοια μοναξιά είχα και τη χρονιά που κέρδισα τα 500cc (2001). Δεν χρειάζομαι τιμέιτ".

Σε μία από τις τελευταίες συνεντεύξεις του επισήμανε ότι δεν έχει μετανιώσει για την επιλογή του να μην προτιμήσει τη Ferrari και τη Φόρμουλα 1, απλά είναι περίεργος για το πώς θα εξελισσόταν αυτή η περιπέτεια.

" Η διαφορά είναι απλή. Στη Φόρμουλα 1 υπάρχουν τέσσερις ρόδες, η μοτοσικλέτα έχει δύο. Το μονοθέσιο εξαιτίας της αεροδυναμικής είναι πολύ δυνατό στις στροφές. Στις μοτοσικλέτες τα πράγματα είναι πιο συναρπαστικά για τον οδηγό".

Τη νέα καριέρα του Μίκαελ Σουμάχερ στις μοτοσικλέτες πως την κρίνει; " Κάποιοι λένε ότι θέλει να τρέξει μαζί μας, εγώ πιστεύω ότι το κάνει για να διασκεδάσει. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να τρέξει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Έχει ελεύθερο χρόνο και τρέχει με μοτοσικλέτες. Ο άνθρωπος το κάνει για να διασκεδάσει τον εαυτό του".

Τέλος λέει και μία κουβέντα για την αγαπημένη του ομάδα, την Ίντερ "αν και με απογοήτευσε με τον αποκλεισμό της από το Τσάμπιονς Λιγκ και τις τελευταίες εμφανίσεις της. Ο Ζοζέ Μουρίνιο είναι ένας σπουδαίος προπονητής, αλλά εγώ προτιμώ τον Ρομπέρτο Μαντσίνι". Ο Μάσιμο Μοράτι δεν συμμερίζεται την άποψη του.
















TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ