"Ηχηρή" απάντηση του Ρόσμπεργκ
Ο Γερμανός "μίλησε" στην πίστα για την κριτική που δέχθηκε στο Μονακό, κερδίζοντας την πολ ποζίσιον του GP Καναδά στα ίσα από το φαβορί Λιούις Χάμιλτον.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ φαίνεται ότι πέτυχε να βρει την αρτιότητα των ρυθμίσεων που είχε δηλώσει ότι αναζητούσε ώστε να κερδίσει τον Λιούις Χάμιλτον στο σιρκουί του Μόντρεαλ, όπου ο Άγγλος φάνταζε ως απόλυτο φαβορί, κι έτσι κατέκτησε μια απρόσμενη και εντυπωσιακή πολ ποζίσιον ενόψει του GP Καναδά, 7ου φετινού αγώνα της Formula 1.
Ο Χάμιλτον -απόλυτα ταχύτερος όλο το διήμερο, μέχρι τότε- υπαινίχθη ότι έκανε ένα μικρό οδηγικό λάθος στην τελευταία του προσπάθεια, καθώς τους δύο χώρισαν μόλις 79 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Σε αντίθεση με το Μονακό, αυτή τη φορά από τη βρετανική πλευρά δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η επικράτηση του Ρόσμπεργκ, στη μάχη των δύο αποκλειστικών -πια- διεκδικητών του φετινού τίτλου.
Θυμηθείτε πως καλύψαμε LIVE τις δοκιμές στο Μόντρεαλ
Ακόμα πιο εντυπωσιακή ήταν η τρίτη θέση του Σεμπάστιαν Φέτελ. Κανείς δεν περίμενε ότι η Renault θα είχε σε αυτή την πίστα, που παίζει καίριο ρόλο η ανωτερότητα των κινητήρων, την ταχύτητα να κερδίσει τις Williams των Βαλτέρι Μπότας και Φελίπε Μάσα, που έχοντας τον κυρίαρχο κινητήρα της Mercedes έδειξαν στις δύο πρώτες περιόδους των δοκιμών κατάταξης ανίκητες για τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης.
Ο Φέτελ, επίσης, ήταν -αν και οριακά- ταχύτερος του ομολόγου του, Ντάνιελ Ρικιάρντο, δείχνοντας ότι ίσως έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα στον Καναδά για να φέρει τη Red Bull RB10 στα μέτρα του. Πάντως, κανείς δεν περίμενε ότι οι Red Bull και οι Williams σε αυτές τις δοκιμές κατάταξης θα χωρίζονταν, και οι τέσσερις, από μόλις 41 χιλιοστά του δευτερολέπτου!
Σε αυτή την οριακή συνθήκη θα πίστευε κανείς ότι θα βρισκόταν η Ferrari, με βάση τη σημαντική αναβάθμιση του κινητήρα της για το Μόντρεαλ, όμως η Scuderia απογοήτευσε ακόμα μια φορά, φέτος. Ο Φερνάντο Αλόνσο δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από την 7η θέση και ο Κίμι Ράικονεν από την 10η, καθώς η Ferrari ήταν δύο δέκατα πιο αργή από τις Williams-Red Bull και ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο από τη Mercedes - σε μια πίστα μόλις 4,3 χιλιομέτρων...
Την βελτίωση της Renault απέδειξε και ο Ζαν-Έρικ Βερν, με την Toro Rosso, ενώ για τον Ράικονεν πρέπει να πούμε ότι έκανε μόνο έναν γύρο στην τρίτη περίοδο επειδή είχε μόνο ένα διαθέσιμο σετ φρέσκιας πολύ μαλακής γόμας - και αυτός ο γύρος έγινε όταν όλα τα άλλα μονοθέσια έβγαιναν από τα πιτς και κινούνταν σχετικά αργά. Κακός συγχρονισμός από τη Ferrari.
Ελάχιστα απρόοπτα είχαν οι δοκιμές κατάταξης. Μια πρόσκρουση στον τοίχο της Caterham του Μάρκους Έρικσον έβαλε τέλος στην πρώτη περίοδο μισό λεπτό πριν την ολοκλήρωσή της, ενώ ο Εστεμπάν Γκουτιέρεζ δεν συμμετείχε διότι δεν ήταν χρονικά εφικτό να επιδιορθωθεί η Sauber του μετά το ατύχημά του στην 3η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.
GP ΚΑΝΑΔΑ 2014
ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ
1. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:14.874
2. Χάμιλτον (Mercedes) +0.079
3. Φέτελ (Red Bull-Renault) +0.674
4. Μπότας (Williams-Mercedes) +0.676
5. Μάσα (Williams-Mercedes) +0.704
6. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +0.715
7. Αλόνσο (Ferrari) +0.940
8. Βερν (Toro Rosso-Renault) +1.288
9. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +1.308
10. Ράικονεν (Ferrari) +1.340
-----------------------------------------------------------------
11. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:16.300
12. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:16.310
13. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:16.472
14. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:16.687
15. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:16.713
16. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:17.314
-----------------------------------------------------------------
17. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:18.328
18. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:18.348
19. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:18.359
20. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:19.278
21. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:19.820
22. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) -