X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ηγεμονικό συμβόλαιο στον Αλόνσο

Ανατροπή δεδομένων στην υπόθεση παραμονής του Φερνάντο Αλόνσο στη Ferrari. Ο Ισπανός διαπραγματεύεται το μεγαλύτερο συμβόλαιο στην ιστορία της Φόρμουλα 1.

Τέτοιες ειδήσεις εμφανίζονται πάντα μετά από μια εκπληκτική απόδοση του Φερνάντο Αλόνσο. Στον τελευταίο αγώνα πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα, ο Ισπανός οδήγησε την απογοητευτική F14 Τ στη δεύτερη θέση στη Βουδαπέστη.

Η εφημερίδα Bild λοιπόν γράφει πως ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής διαπραγματεύεται το μεγαλύτερο συμβόλαιο στην ιστορία της Φόρμουλα 1. Πόσα χρήματα; 105.000.000 ευρώ για τρία χρόνια!

Το τρέχον συμβόλαιο του 33χρονου οδηγού από το Οβιέδο ολοκληρώνεται στο τέλος του 2016 με τον Αλόνσο να κερδίζει 18.000.000 ευρώ. Τώρα διεκδικεί ετήσιες αποδοχές 35.000.000 ευρώ για να ανανεώσει για τρία χρόνια (2017-19) και να ολοκληρώσει την καριέρα του στο Μαρανέλο.

Παραμένει ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός στη Φόρμουλα 1, αλλά θα γίνει και ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους στον κόσμο. Ακόμα και ο Μίχαελ Σουμάχερ που τέθηκε επικεφαλής στην αναγέννηση της Scuderia δεν ανταμείφθηκε με περισσότερα από 25.000.000 ευρώ το χρόνο!

Ο Αλόνσο πήγε στη Ferrari το 2010. Μέχρι σήμερα δεν έχει καταφέρει να κατακτήσει τον τίτλο, εξαιτίας της αδυναμίας της Ferrari να του δώσει ένα μονοθέσιο που θα ανταγωνιστεί σε όλη τη σεζόν τη Red Bull τα προηγούμενα χρόνια και τη Mercedes φέτος.

Φαίνεται πως ξεπεράστηκε η κακή φάση στη σχέση του με τον πρόεδρο Λούκα ντι Μοντετζέμολο και ο Αλόνσο φαίνεται να ισχυροποίησε τη θέση του μετά τις αλλαγές που έχουν γίνει στην ομάδα τους τελευταίους μήνες.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ