Ισπανική φιέστα με τον πρώτο χρόνο του Σάινθ, τέσσερις ομάδες σε 0,15'' στις τρίτες δοκιμές της Βαρκελώνης
Ο Κάρλος Σάινθ ηγήθηκε με τη Ferrari SF-24 στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας, στα χιλιοστά του δευτερολέπτου από τις McLaren των Λάντο Νόρις και Red Bull του Μαξ Φερστάπεν και στο ενάμισι δέκατο από τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ.
Μια συγκλονιστική μάχη για την πολ ποζίσιον στις κατατακτήριες αργότερα σήμερα (22/06, 17:00) προανήγγειλε η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας, στην πίστα της Βαρκελώνης, καθώς οι τέσσερις κορυφαίες ομάδες χωρίστηκαν από ισχνές διαφορές στους γύρους τους με τη μαλακή γόμα.
Στην κορυφή βρέθηκε ο Κάρλος Σάινθ με την αναβαθμισμένη Ferrari SF-24, σκορπίζοντας τον ενθουσιασμό στους συμπατριώτες του, αλλά η διαφορά του από τον Νόρις και τον ομόλογό του στη Scuderia Σαρλ Λεκλέρ που ακολούθησαν στις δύο επόμενες θέσεις ήταν στα μόλις 30 και 37 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ο Μαδριλένος πέτυχε τον ταχύτερο στην τελευταία προσομοίωση δοκιμών κατάταξης κερδίζοντας τον μέχρι τότε κορυφαίο χρόνο του Νόρις με τη μαλακή γόμα. Ο Άγγλος, όπως και ο Λεκλέρ, δεν βελτίωσαν στο τέλος το χρόνο τους, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20 πλησίασε στα 74 χιλιοστά.
Νωρίτερα, στις προσομοιώσεις για τις συστοιχίες γύρων με τη μέση γόμα ταχύτερος ήταν ο Ράσελ με τη Mercedes W15, ένα χιλιοστό μπροστά από τον Νόρις, ενώ τρίτος ανέβηκε ο Σάινθ και τέταρτος ο Λιούις Χάμιλτον.
Ο επτάκις πρωταθλητής, έπειτα με τη μαλακή γόμα, έμεινε ένα δέκατο πίσω από τον Ράσελ και στις προσομοιώσεις των κατατακτήριων, στα τελειώματα της ωριαίας διαδικασίας. Ωστόσο, ο Λιούις είχε το ταχύτερο πέρασμα από το κρίσιμο μεσαίο τμήμα της πίστας, πριν χάσει στο τρίτο τμήμα ορισμένα εκατοστά από ένα απότομο τίναγμα της ουράς της W15.
Αντίστοιχα, στον τελευταίο του γρήγορο γύρο ο Λεκλέρ ανοίχτηκε λίγο παραπάνω από όσο θα ήθελε στην έξοδο της στροφής 11 και πιθανώς έχασε εκεί την ευκαιρία να πετύχει τον πρώτο χρόνο - καθώς η Ferrari δείχνει να ξαναβρίσκει τη φόρμα της μετά από το καταστροφικό για εκείνη GP του Καναδά.
Οι Νόρις και Λεκλέρ είχαν μια μικρή επαφή στην εκπνοή της διαδικασίας στη στροφή 6, ενώ και ο Χάμιλτον είχε επαφή με την Aston Martin AMR24 του Λανς Στρολ. Οι δύο αυτές περιπτώσεις διερευνώνται από τους αγωνοδίκες.
Πέραν των τεσσάρων κορυφαίων ομάδων, στην πρώτη δεκάδα μπήκαν τώρα οι Williams και Aston Martin με τους Άλεξ Άλμπον και Φερνάντο Αλόνσο αντίστοιχα, που ακολούθησαν τον 7ο Σέρτζιο Πέρεζ. Ο Μεξικανός, θυμίζουμε, έχει αυτό το τριήμερο ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση που φέρει από το GP του Μόντρεαλ.