X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Motorsports: Ιστορική νίκη της Toyota στις 24 Ώρες του LeMans

TOYOTA GAZOO Racing. World Endurance Championship. Le Mans 24 Hours Race Le Mans Circuit, France 16th to 22nd August 2021 Kamui Kobayashi (JPN) Mike Conway (GBR) Jose Maria Lopez (ARG) celebrate their win. PHOTO CREDITS: TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Mε οδηγούς τους Μάικ Κόνουεϊ, Καμούι Κομπαγιάσι και Χοσέ Μαρία Λόπεθ, η Toyota έκανε μία ιστορική νίκη στις 24 Ώρες του LeMans.

Με την τέταρτη διαδοχική της νίκη στον διασημότερο αγώνα αντοχής, τη φετινή έκδοση των 24 Ωρών του LeMans, η Toyota έραψε ιστορία ως πρώτη νικήτρια της νεοσύστατης κατηγορίας των Hypercars - με οδηγούς τους Μάικ Κόνουεϊ, Καμούι Κομπαγιάσι και Χοσέ Μαρία Λόπεθ.

Μετά την πολ ποζίσιον που κατέκτησε ο Καμούι Κομπαγιάσι, το Toyota με το Νο7 παρατάχθηκε στην πρώτη θέση υπό βροχερές συνθήκες στη σειρά εκκίνησης, με τον Κόνουεί στο κόκπιτ. Ο Βρετανός ξεκίνησε καθαρά και σύντομα απέκτησε σημαντικό προβάδισμα, ενώ το δεύτερο Toyota με το Νο8 και οδηγό τον Σεμπαστιάν Μπουεμί έχασε αρκετές θέσεις έπειτα από επαφή με τον Όλιβερ Πλα (Glickenhaus 007 LMH).

Ωστόσο, ο Μπουεμί πολύ σύντομα άρχισε να ανακτά τις χαμένες του θέσεις στους πρώτους από τους 371 γύρους του αγώνα, και το Νο8 επέστρεψε στη δεύτερη θέση της κατάταξης - ώσπου, περίπου στο μέσον του αγώνα, και τα δύο Toyota άρχισαν να εμφανίζουν προβλήματα στο σύστημα τροφοδοσίας.

PHOTO CREDITS: TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Ο Μπουεμί, μάλιστα, έχασε σχεδόν ένα λεπτό ακινητοποιημένος στην άκρη του δρόμου, προσπαθώντας να κάνει επανεκκίνηση των ηλεκτρονικών συστημάτων. Η Toyota φυσικά δεν μπορούσε να λύσει το πρόβλημα στα πιτς, αλλά κατάφερε να μελετήσει και τελικά να εφαρμόσει μια λύση σχετικά με τη χαρτογράφηση και τη ρύθμιση της ηλεκτρονικής τροφοδοσίας σε συγκεκριμένα σημεία της πίστας, ώστε να αποφύγει να κάνει περισσότερα πιτ-στοπς. Η διαφορά ασφαλείας 4 γύρων στην κορυφή, βοηθούσε για κάτι τέτοιο.

Όμως η Toyota κατάφερε να βρει τη λύση του προβλήματος, και έπειτα από τις εξαιρετικά αγχωτικές για εκείνη τελευταίες ώρες του αγώνα, έφτασε στην τέταρτη συνεχόμενη νίκη της - την πρώτη με το GR010 Hybrid στη νέα κατηγορία των Hypercars.

Το πρόβλημα τροφοδοσίας ξύπνησε για τον Κομπαγιάσι και τον Κόνουεί τις μνήμες του 2017, οπότε έχασαν τη νίκη λόγω προβλήματος με το συμπλέκτη, αλλά φέτος ήρθε η δικαίωση και για τους δύο, καθώς ο Ιάπωνας ήταν εκείνος που διέσχισε τη γραμμή του τερματισμού και πήρε την καρό σημαία.

PHOTO CREDITS: TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Η τριάδα των Μπουεμί, Καζούκι Νακαζίμα και Μπρέντον Χάρτλεϊ συμπλήρωσε το θριαμβευτικό 1-2 των Ιαπώνων, που "σκηνοθετήθηκε" από την Toyota Gazoo Racing ώστε τα δύο αυτοκίνητα να τερματίσουν σε σχηματισμό - ενώ τρίτοι ακολούθησαν οι Νικολά Λαπιέρ, Αντρέ Νεγκράο και Ματιέ Βαξιβιέρ, κατακτώντας το πρώτο βάθρο της Alpine στον αγώνα. Η αμερικανική Glickenhaus κατέκτησε τις δύο επόμενες θέσεις με τα "παλιά" αυτοκίνητα LMP1, χωρίς ποτέ να απειλήσει τα Hypercars.

Η φετινή έκδοση των 24 Ωρών του LeMans σημαδεύτηκε από αρκετά συμβάντα και ατυχήματα, κυρίως λόγω της βροχής που επανήλθε την έκτη ώρα του αγώνα. Ένα από αυτά οδήγησε σε 20λεπτη περίοδο οχήματος ασφαλείας.

Στην κατηγορία LMP2 κέρδισε η Oreca με τους Ρόμπιν Φρινς, Φέρντιναντ Χάπσμπουργκ, Σαρλ Μιλεσί, ενώ στη GTE Pro η Ferrari κατάφερε να κερδίσει τη Chevrolet, η οποία με ευφυείς στρατηγικές αποφάσεις κρατούσε την Corvette επικεφαλής για μεγάλο μέρος του αγώνα. Νικητές στην κατηγορία αυτή ήταν οι Αλεσάντρο Πιέρ Γκουίντι, Τζέιμς Καλάντο και Κόμε Λεντογκάρ με την Ferrari 488 GTE Evo, 41 δευτερόλεπτα εμπρός από την Corvette C8.R των Αντόνιο Γκαρσία, Τζόρνταν Τέιλορ και Νικ Κάτσμπουργκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ