X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Τα αποτελέσματα του αγώνα Sporting

Οι νικητές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις 2022, Κωνσταντίνος Πίτσος και Στέλιος Καραπαπάζης με Ford Sierra Cosworth HISTORICACROPOLIS.GR

Οι Πίτσος-Καραπαπάζης ήταν οι θριαμβευτές του αγώνα, με τους Π. Παραδείση - Ποιμενίδη και Γ. Παραδείση - Φράγκου να ολοκληρώνουν το βάθρο.

Σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και στις 11 ειδικές διαδρομές του αγώνα, οι Κωνσταντίνος Πίτσος και Στέλιος Καραπαπάζης με Ford Sierra Cosworth 4X4 δεν άφησαν κανένα απολύτως περιθώριο στον ανταγωνισμό και πήραν μια εμφατική νίκη στο φετινό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.

Επιστρέφοντας στην κορυφή 11 χρόνια μετά τη νίκη τους στο χωμάτινο αγώνα του 2011 το πλήρωμα ήταν παράλληλα νικητές και στην κατηγορία Ε4.

Στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα ολοκλήρωσαν οι Παναγιώτης Παραδείσης - Κώστας Ποιμενίδης με Ford Escort MKII RS, κινούμενοι αλάνθαστα και με απόλυτα σταθερό και σβέλτο τέμπο με το πισωκίνητο αγωνιστικό τους.

Το βάθρο της γενικής κατάταξης του αγώνα Sporting συμπλήρωσαν οι Γιώργος Παραδείσης - Μιχάλης Φράγκου με Ford Escort MKII RS2000, τερματίζοντας παράλληλα δεύτεροι στην D3.

Τέταρτοι γενικής ήταν οι Κωνσταντίνος Τζέμος - Διονύσης Κολοτούρος με Toyota Corolla AE 86, οι οποίοι πήραν και τη νίκη στην Ε2. Ακολούθησαν οι Γρηγόρης Πιερρουτσάκος - Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης με Peugeot 205 Rallye, οι οποίοι κέρδισαν και την Ε1. Στην Ε3 νικητές ήταν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου - Αναστάσιος Παπαδόπουλος με Toyota Starlet EP 71, οι οποίοι ήταν 6οι γενικής.

Στη C1 τη νίκη πήραν οι Κωνσταντίνος Αργυρίου - Σταμάτης Λάσκος (Toyota Corolla KE 25), στη C2 οι Δημήτρης Αμαξόπουλος - Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE 30), ενώ στην Β4 οι Ευάγγελος Μπιρλιράκης - Κώστας Κοφινάς (BMW 2002 Ti).

Οι νικητές ανά κλάση

Β4

  1. Ευάγγελος Μπιρλιράκης – Κώστας Κοφινάς (BMW 2002 Ti)

C1

  1. Κωνσταντίνος Αργυρίου – Σταμάτης Λάσκος (Toyota Corolla KE 25)

C2

  1. Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραϊτη (Toyota Corolla KE 30)
  2. Νίκος Παραπέρας – Κωνσταντίνος Μυλωνάς (Toyota Celica TA 22)

D3

  1. Παναγιώτης Παραδείσης – Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort MKII RS)
  2. Γιώργος Παραδείσης – Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort MKII RS 2000)
  3. Θέμης Χαλκιάς – Ανδρεας Βίγκος (Nissan Violet GT)

E1

  1. Γρηγόρης Πιερρουτσάκος – Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης (Peugeot 205 Rallye)
  2. Μιχάλης Νομικός – Κωνσταντίνος Τροβάς (Toyota Starlet KP 60)
  3. Montecristo – Βάλια Μαρκάκη (Toyota Starlet KP 60)

Ε2

  1. Κωνσταντίνος Τζέμος –Διονύσης Κολοτούρος (Toyota Corolla AE 86)
  2. Γεώργιος Κασιδόπουλος – Βαγγέλης Παναρίτης (Toyota Starlet EP 71)
  3. Βασίλης Χαλκιάς – Κώστας Κόντος (Nissan Pulsar)

E3

  1. Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου – Αναστάσιος Παπαδόπουλος (Toyota Starlet EP 71)
  2. Γιώργος Χωριανόπουλος – Αθανάσιος Σαμαράς (VW Golf GTi)

Ε4

  1. Κωνσταντίνος Πίτσος – Στυλιανός Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4X4)

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του αγώνα Sporting

Οι άτυχοι του δεύτερου σκέλους του αγώνα

Περιπετειώδες ήταν το ξεκίνημα της δεύτερης ημέρας του αγώνα, καθώς στην πρώτη ειδική διαδρομή του σημερινού προγράμματος, στην Άμφισσα, οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου - Αθανάσιος Σαμαράς (VW Golf GTi) αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα, με συνέπεια το αυτοκίνητό τους να τυλιχτεί στις φλόγες και να καταστραφεί ολοσχερώς.

Φυσικό επακόλουθο ήταν να διακοπεί η ειδική, η διεξαγωγή της οποίας συνεχίστηκε με το πέρασμα των τελευταίων αγωνιστικών, όταν ήταν πλέον ασφαλής η διέλευση και φυσικά αφού πρώτα είχε κατασβεστεί η φωτιά. Εκτός αγώνα τέθηκαν νωρίς την Κυριακή και οι Χρυσόστομος Καρέλλης - Λεωνίδας Μαχαίρας (Peugeot 205 Rallye) λόγω μηχανικών προβλημάτων, όπως και οι Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος - Μάνος Σιγάλας (Toyota Corolla AE 86).

Ένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό τους υποχρέωσε τους Αλέξανδρο Χαλιβελάκη - Αθανάσιο Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII RS2000) να χάσουν περίπου 17’ μέσα στην ειδική «Στρώμη», με συνέπεια να χάσουν την τρίτη θέση της γενικής από τους Γιώργο Παπαδείση - Μιχάλη Φράγκου, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν και την εγκατάλειψη των Σπύρου Πετρίδη - Απόστολου Πάλλα (Toyota Corolla AE 86) με πρόβλημα στην αντλία βενζίνης στην απλή διαδρομή μετά τη Στρώμη.

Στην ένατη ειδική διαδρομή «Ελάτεια» εγκατέλειψαν λόγω μηχανικών προβλημάτων οι Αθανάσιος Αθανάσουλας - Βασίλης Μπασιούκας (Toyota Starlet KP 60) και Ανδρέας Παπαγεωργίου - Γιώργος Παπαγεωργίου (Volvo 142 S), ενώ στην απλή πριν από την ειδική διαδρομή τέθηκαν εκτός ράλλυ οι Κάρολος Λάμπρου - Γιάννης Κόλλιας με την πανέμορφη Alpine A110.

Μία ειδική διαδρομή πριν από το τέλος ολοκληρώθηκε άδοξα η παρουσία στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις των Στέλιου Γιαμαλάκη - Νίκου Μουζάκη (Talbot Sunbeam Lotus), λόγω μηχανικού προβλήματος.

TAGS ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ