X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

"Ιταλική" νίκη για Χίρβονεν

Την πρώτη νίκη του με τη Citroen πανηγύρισε ο Μίκο Χίρβονεν στο επεισοδιακό Ράλι Σαρδηνίας.

Μετά από έξι συνεχόμενες δεύτερες θέσεις στη Σαρδηνία, ο Μίκο Χίρβονεν βρήκε φλέβα χρυσού. Ο Φινλανδός αναδείχθηκε νικητής στον ιταλικό αγώνα στην πρώτη νίκη του πίσω από το τιμόνι ενός Citroen.

Ο Χίρβονεν ήταν ο μοναδικός από τα πρωτοκλασάτα ονόματα που δεν αντιμετώπισε προβλήματα στον σκληρό αγώνα, προστάτευσε τα ελαστικά και την πρωτοπορία του και πήρε τη νίκη.

Ο Χίρβονεν διαδέχθηκε τον Σεμπαστιάν Λεμπ (Citroen) στην πρώτη θέση μετά την εγκατάλειψη του Γάλλου την Παρασκευή (19/10). Είναι η 15η νίκη στην καριέρα του, η πρώτη δίχως να οδηγεί Ford και η πρώτη μετά την Αυστραλία το 2011.

Εξασφάλισε την πρώτη θέση με διαφορά ενός λεπτού από τον Ρώσο Εβγένι Νόβικοβ της M-Sport Ford και τον Όιτ Τάνακ στο άλλο Fiesta. Είναι το πρώτο βάθρο στην καριέρα του Εσθονού οδηγού στο WRC.

Στη "μάχη" της τέταρτης θέσης ο Μαντς Όστμπεργκ της Adapta Ford κατάφερε και επανήλθε στον αγώνα μετά από πρόβλημα στο διαφορικό που αντιμετώπισε στο πρώτο σκέλος. Ακολούθησαν ο Σεμπαστιάν Οζιέ με το Skoda Fabia S2000 και ο Κρις Άτκινσον με το Mini.

Την 10άδα έκλεισαν ο Αντρέας Μίκελσεν (Skoda), o Mάρτιν Πρόκοπ (Ford), ο Σόλμπεργκ που ξαναμπήκε στον αγώνα και πήρε και τους έξτρα βαθμούς της Power Stage και ο Λούκα Πεντερσόλι (Citroen).

Η αυλαία θα πέσει στο Σάλοου, μια παραθαλάσσια πόλη κοντά στη Βαρκελώνη και το Ράλι Ισπανίας στις αρχές Νοεμβρίου (8-11/11).

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ