Just Honda!
Οι αναβάτες του HRC με πρώτο και καλύτερο τον Κέισι Στόνερ κυριάρχησαν και στο δεύτερο τεστ που ολοκληρώθηκε στη Σεπάνγκ. Το μυστικό της Honda. Χτύπησε το καμπανάκι ο Χέιντεν.
Αν οι νίκες κρίνονταν στα μαλακά λάστιχα, τότε η Honda θα ήταν ήδη πρωταθλήτρια! Όπως και να έχει η Honda φαίνεται ότι μπορεί να ελπίζει στην κατάκτηση του πρωταθλήματος οδηγών για πρώτη φορά μετά το 2006.
Οι αναβάτες του HRC κυριάρχησαν και στο δεύτερο τεστ δοκιμών στη Σεπάνγκ. Μάλιστα πρώτα ο Κέισι Στόνερ και εν συνεχεία ο Ντάνι Πεδρόσα "κατέβηκαν" τα δύο δευτερόλεπτα.
Πέντε Honda στην πρώτη δεκάδα και τέσσερις στις τέσσερις πρώτες θέσεις. Ο Στόνερ για χάρη του οποίου η Honda έβγαλε στην αγορά 170 μοτοσικλέτες με τα χρώματα και το Νο27 του νέου αστεριού της, πραγματοποίησε χρόνο 1 λεπτό και 59.665 στα μισά της τρίτης ημέρας δοκιμών στη Σεπάνγκ, δηλαδή βελτίωσε το χρόνο του από την προηγούμενη ημέρα κατά 0.636 δευτερόλεπτα! Όχι άσχημα!
Ο Πεδρόσα βρέθηκε μόλις 0.138 δευτερόλεπτα μακριά από τον τιμέιτ του με τον "δορυφορικό" Μάρκο Σιμοντσέλι (Gresini Honda) και τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο να κλείνουν την πρώτη τετράδα. Ο "δορυφορικός" Χίρο Αογιάμα που έχασε μεγάλο μέρος της περσινής σεζόν εξαιτίας τραυματισμού, ήταν 9ος.
Το "μυστικό" της Honda
Ίσως να μην μάθουμε ποτέ γιατί "πετάει" η RC212V. Σύμφωνα με τις κακές γλώσσες ο Σιμοντσέλι παρασύρθηκε από Ιταλό δημοσιογράφο και παραδέχθηκε ότι η μοτοσικλέτα του έχει μια καινοτομία.
Ο αντιπρόεδρος του HRC, Σουέι Νακαμότο παραδέχθηκε ότι " έχουμε κάτι καινούργιο στις ταχύτητες, σου επιτρέπει να αλλάζεις γρήγορα ταχύτητα. Δεν είναι ενάντια στους κανονισμούς, αλλά φυσικά δεν πρόκειται να σας πω περί τίνος πρόκειται". Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!
Οι υπόλοιποι
Ο Μπεν Σπις ήταν ο ταχύτερος από τους αναβάτες που δεν χρησιμοποιούν Honda. Ο αναβάτης της Yamaha ήταν 5ος και 1.013 δευτερόλεπτα αργότερος από τον Στόνερ. Ακολούθησαν ο τιμέιτ του πέρυσι στην Tech 3, Κόλιν Έντουαρντς και ο παγκόσμιος πρωταθλητής Χόρχε Λορένθο. Ο τελευταίος ανησυχεί όχι μόνο για τη δύναμη της Honda, αλλά και τον νέο Τεξανό τιμέιτ του που δεν χαρίζει κάστανα.
Στη Ducati ακούει κανείς;
Τόσο ο Βαλεντίνο Ρόσι, όσο και ο Νίκι Χέιντεν δεν έκρυψαν ότι περίμεναν περισσότερα από το δεύτερο τεστ στη Σεπάνγκ. Ο Ρόσι που έχασε ολόκληρη την Τετάρτη (23/2) καθώς υπέφερε από ίωση παραδέχθηκε ότι "περιμέναμε περισσότερα, να βρισκόμαστε κοντά στην εξάδα". Ο Χέιντεν πάλι ξεκαθάρισε ότι " πρέπει να καλυτερέψουν τα πράγματα, γιατί θα έχουν πρόβλημα".
Το πιθανότερο είναι ότι η Ducati που διαθέτει αρκετά χρήματα θα προχωρήσει σε νέες δοκιμές με τον test rider Φράνκο Μπατάινι για να τσεκάρουν τις υποδείξεις των αναβατών. Στην "κόκκινη" ομάδα δεν θα ένιωσαν καλά όταν θα είδαν τον "δορυφορικό" Έκτορ Μπαρμπερά να είναι ο ταχύτερης με τη GP11 στην ένατη θέση.
Το τρίτο και τελευταίο τεστ θα πραγματοποιηθεί στις 13 και 14 Μαρτίου στο Κατάρ σε μια πίστα (Λοσάιλ) που η Ducati είναι παραδοσιακά ισχυρή. Με τον Στόνερ βέβαια.
Η κατάταξη
1.Κέισι Στόνερ Repsol Honda 1:59.665
2.Ντάνι Πεδρόσα Repsol Honda 2:00.163
3.Μάρκο Σιμοντσέλι Gresini Honda 1:59.803
4.Αντρέα Ντοβιτσιόζο Repsol Honda 2:00.541
5.Μπεν Σπις Yamaha 2:00.678
6.Κόλιν Έντουαρντς Monster Yamaha Tech 3 2:00.966
7.Χόρχε Λορένθο Yamaha 2:01.003
8.Άλβαρο Μπαουτίστα Rizla Suzuki 2:01.194
9.Xιρόσι Αογιάμα Grsini Honda 2:01.328
10.Έκτορ Μπαρμπερά Aspar Ducati 2:01.346
11.Bαλεντίνο Ρόσι Marlboro Ducati 2:01.469
12.Νίκι Χέιντεν Marlboro Ducati 2:01.469
13.Λόρις Καπιρόσι Pramac Ducati 2:01.493
14.Καλ Κράτσλοου Monster Yamaha Tech 3 2:02.034
15.Ράντι ντε Πουνιέ Pramac Ducati 2:02.155
16.Τόνι Ελίας LCR Honda 2:02.410
17.Κάρελ Άμπραχαμ AB Cardion Ducati 2:02.506