Και το Μονακό... ανήκει στον Φέτελ
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ μετά τις Αυστραλία, Μαλαισία, Τουρκία και Ισπανία κατέκτησε, για πρώτη φορά στην καριέρα του, την πρώτη θέση στο Μονακό, σε ένα Grand Prix που είχε διακοπή στον 72ο γύρο και πλέον μόνο με... θαύμα θα χάσει τον φετινό τίτλο. Στη 2η θέση ο Φερνάντο Αλόνσο, τρίτος ο Τζένσον Μπάτον.
Η Red Bull απέδειξε, ότι οι δρόμοι του Μόντε Κάρλο της... ανήκουν, καθώς μετά την περσινή επικράτηση του Μαρκ Γουέμπερ, ήταν η σειρά του Σεμπάστιαν Φετελ να πάρει την καρό σημαία στο πιο λαμπερό Grand Prix της χρονιάς.
Η τολμηρή στρατηγική του ενός pit stop, δικαίωνε τους "κόκκινους ταύρους", όσο περνούσαν οι γύροι, ενώ και το ατύχημα που συνέβη στον 70ο γύρο, με τους Πετρόβ και Αλγκερσουάρι να συγκρούονται, έδωσε ακόμα μεγαλύτερο αέρα στο τέλος στο Γερμανό πιλότο, που στην επανεκκίνηση του αγώνα διατηρήθηκε στην κορυφή.
Οι δρόμοι του Μονακό αποδείχθηκαν φιλόξενοι για τη Red Bull, η οπιοία - η αλήθεια είναι - ότι ίδρωσε για να φτάσει στην κορυφή.
Στην εκκίνηση, ο Φέτελ κράτησε την πρωτοπορία του, ο Μπάτον τον ακολουθούσε, ενώ ο Αλόνσο άφησε πίσω του τον Γουέμπερ, που για ακόμα μια φορά δεν είχε καλή εκκίνηση.
Πιο πίσω και ο Ρόσμπεργκ είχε ξεκινήσει καλά, κερδίζοντας δυο θέσεις (από 7ος - 5ος), ενώ ο Χάμιλτον με το "καλημέρα" έκανε παράπονα για πρόβλημα στο ελαστικό του.
Στη συνέχεια, ακολούθησε η μάχη των γρηγορότερων γύρων, με τον Φέτελ να κάνει 1:19:478 και τον Αλόνσο να του απαντάει με χρόνο 1:19:327.
Μετά τον 15ο γύρο ξεκίνησε η είσοδος των πιλότων στα pits, για αλλαγή ελαστικών. Ο Φέτελ επέλεξε τη μαλακή γόμα, αλλά έχασε πάρα πολύ χρόνο, έτσι είδαμε τον Αλόνσο στην κορυφή και τον Μπάτον 2ο, με το Γερμανό να βγαίνει τρίτος.
Στη συνέχεια, όμως, ο Ισπανός βρέθηκε στη 2η θέση και τον πιλότο της McLaren να είναι στην κεφαλή της κούρσας.
Χάμιλτον ο... εξολοθρευτής, Φέτελ ο θριαμβευτής
Από τον 10ο γύρο, ο Χάμιλτον, έδειξε ότι και σε αυτόν τον αγώνα θα δείξει το επιθετικό του προφίλ. Αφού πέρασε τον Σουμάχερ, σε μια εντυπωσιακή μάχη, ήρθε η σειρά του Μάσα να νιώσει τη μανία του Βρετανού.
Στον 34ο γύρο μέσα στο τούνελ, ενώ ο Χάμιλτον πίεζε τον Βραζιλιάνο μέσα στο τούνελ, προήλθε σύγκρουση από την οποία ο Μάσα αναγκάστηκε να αποχωρήσει, αφού κατέστρεψε το μονοθέσιό του. Μάλιστα, την ίδια στιγμή, το μονοθέσιο του Σουμάχερ σταμάτησε μέσα στην πίστα, μπροστά από την είσοδο των pits.
Το safety car ήταν στην πίστα, γεγονός που δεν άφησαν να περάσει ανεκμετάλλευτο οι Μπάτον και Αλόνσο που μπήκαν για αλλαγή ελαστικών. Αντιθέτως, ο Φέτελ πήγαινε με ένα pit, για να παραμείνει στην κορυφή.
Η στιγμή που οι δρόμοι του Μόντε Κάρλο μεταμορφώθηκαν σε... κόλαση ήταν στον 72ο γύρο. Οι Σούτιλ, Μαλντονάδο, Γουέμπερ, Χάμιλτον, Πετρόβ και Αλλγκερσουάρι είχαν έρθει πολύ κοντά. Την... στενή επαφή δεν άντεξαν, αρχικά ο Αλγκερσουαρι που βρήκε στο πίσω μέρος του Χάμιλτον και στη συνέχεια ο Πετρόβ που έπεσε πάνω στην Toro Rosso.
Σε αυτό το σημείο, διακόπηκε ο αγώνας, καθώς ο Ρώσος δεν μπορούσε να βγει από το μονοθέσιό του. Έτσι ήρθε το ασθενοφόρο για να τον μεταφέρει στο νοσοκομείο. Ο αγώνας ξεκίνησε ύστερα από λίγα λεπτά. Το μονοθέσιο του Χάμιλτον ξεκίνησε με νέες αεροτομές, ο Φέτελ είχε νέα ελαστικά και ο Γερμανός είχε την ευκαιρία να διατηρήσει την πρωτιά του και να πάρει την πρώτη του νίκη στο Μονακό - κάτι που τελικά κατάφερε.
Όμως, τα απρόοπτα δεν έλειψαν, για ακόμα μια φορά, αφού λίγο πριν τελειώσει ο αγώνας, ο Χάμιλτον προσπάθησε να περάσει τον εξαιρετικό Μαλντονάδο, ο οποίος τελικά δεν κατάφερε να τερματίσει.
Έτσι, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2010 οδήγησε τη Red Bull σε ακόμα μια νίκη και πλέον έχει βάλει τις βάσεις για την κατάκτηση του δεύτερου συνεχόμενου τίτλου του - αν και βρισκόμαστε ακόμα στον 6ο αγώνα της χρονιάς. O Aλόνσο έφτασε στο καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα, με τη 2η θέση, ενώΜπάτον πήρε το τρίτο φετινό βάθρο.
H κατάταξη:
01. Φέτελ, Red Bull-Renault 2h09:38.373
02. Αλόνσο, Ferrari + 1.138
03. Μπάτον, McLaren-Mercedes + 2.378
04. Γου'εμπερ, Red Bull-Renault + 23.100
05. Κομπαγιάσι, Sauber-Ferrari + 26.900
06. Χάμιλτον, McLaren-Mercedes + 27.200
07. Σούτιλ, Force India-Mercedes + 1 lap
08. Χάιντφελντ, Renault + 1 lap
09. Μπαρικέλο, Williams-Cosworth + 1 lap
10. Μπουεμί, Toro Rosso-Ferrari + 1 lap
11. Ρόσμπεργκ, Mercedes + 1 lap
12. Ντι Ρέστα, Force India-Mercedes + 2 laps
13. Τρούλι, Lotus-Renault + 2 laps
14. Κοβαλάινεν, Lotus-Renault + 2 laps
15. Ντ' Αμπρόσιο Virgin-Cosworth + 2 laps
16. Λιουτσι, HRT-Cosworth + 3 laps
17. Καρθικέγιαν, HRT-Cosworth + 3 laps
18. Μαλντονάδο, Williams-Cosworth + 5 laps
Εγκατέλειψαν:
Πετρόβ
Αλγκερσουάρι
Μάσα
Σουμάχερ
Γκλοκ
Πέρες (δεν ξεκίνησε)