Και τώρα... Καναδάς
Ο έκτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος στο Μόντρεαλ, πλησιάζει και η μάχη για τη κορυφή "φουντώνει"
Λίγα 24ωρα μένουν για τον έκτο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος στη πίστα του Μόντρεαλ στο Καναδά και η μάχη για τη κορυφή ανάμεσα σε McLaren και Ferrari "φουντώνει". Η πρωτοπόρος McLaren θέλει να συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις, επιτυγχάνοντας γιατί όχι το τρίτο 1-2 της φετινής σεζόν και να διατηρηθεί στη κορυφή της βαθμολογίας παίρνοντας ξεκάθαρο προβαδισμα.
Fernando Alonso και Lewis Hamilton μοιράζονται τη πρώτη θέση στη βαθμολογία των οδηγών, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να έχει κατακτήσει δύο νίκες και τον παιδί θαύμα της McLaren, Lewis Hamilton, να ψάχνει τη πρώτη νίκη στη καριέρα του.
Απο την άλλη στη Ferrari θέλουν να ξεχάσουν την αποτυχία του Μονακό και τι καλύτερο απο μια νίκη στο Μόντρεαλ. Ο Felipe Massa με συγκρατημένη αισιοδοξία, έχει δηλώσει έτοιμος για τη τρίτη νίκη στη φετινή σεζόν, ενώ ο Kimi Raikkonen αν εξαιρέσει κανείς τον αγώνα της πρεμιέρας στη Μελβούρνη, όπου κατέκτησε τη νίκη ο Φινλανδός είναι κατώτερος των περιστάσεων και ο αγώνας του Καναδά είναι η καλύτερη ευκαιρία για μια νέα αρχή.
Η εμπειρία του Νick Heidfeld και η δίψα για διάκριση του Robert Kubica είναι η επιτυχημένη συνταγή της BMW που δε φαίνεται να απειλείται απο τη Renault για τη τρίτη θέση στους κατασκευαστές. Η παγκόσμια πρωταθλήτρια Renault αγωνίζεται κατά κάποιο τρόπο με έναν οδηγό τον Giancarlo Fisichella καθώς ο Heikki Kovalainen στη πρώτη του χρονιά στη Formula 1 δεν φαίνεται να μπορεί να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις της Γαλλικής εταιρίας.
Η πίστα
Η ιδιόμορφη χάραξή της έχει αναγκάσει τους ειδικούς να την αποκαλούν "πίστα των αντιθέσεων", αφού αποτελείται από ταχύτατες ευθείες που όμως καταλήγουν άλλοτε σε φουρκέτες κι άλλοτε σε στενές chicanes (εσάκια), με αποκορύφωμα την τελευταία (στον "Τοίχο των Πρωταθλητών") που έχει προκαλέσει πολλά ατυχήματα.
Παρά τις αλλαγές, η πίστα του Montreal παραμένει επικίνδυνη για τα αυτοκίνητα, καταπονώντας ιδιαίτερα το σασί και τα φρένα των μονοθεσίων.
Τα τελευταία υπερθερμαίνονται και φθείρονται γρήγορα, λόγω των συνεχών και βίαιων επιβραδύνσεων.
Στον Καναδά όμως δεν καταπονούνται μόνο τα μονοθέσια, αλλά και οι οδηγοί, οι οποίοι (λόγω των υψηλών ταχυτήτων και των επιταχύνσεων στις εξόδους των στροφών) δέχονται τεράστιες πλευρικές επιταχύνσεις.
Ρεκόρ πίστας
Ρεκόρ ταχύτερου γύρου (2004): Rubens Barrichelo (Ferrari) – 1'13''622
Ταχύτερος γύρος 2006: Kimi Raikkonen (McLaren) - 1'15'841
Ρεκόρ Pole Position (2004): Ralf Schumacher (Williams) – 1'12''275
Τελευταία Pole Position (2005): Fernando Alonso (Renault) - 1'14"942
Το πόντιουμ του 2006: Fernando Alonso - Michael Schumacher- Kimi Raikkonen
Fernando Alonso και Lewis Hamilton μοιράζονται τη πρώτη θέση στη βαθμολογία των οδηγών, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να έχει κατακτήσει δύο νίκες και τον παιδί θαύμα της McLaren, Lewis Hamilton, να ψάχνει τη πρώτη νίκη στη καριέρα του.
Απο την άλλη στη Ferrari θέλουν να ξεχάσουν την αποτυχία του Μονακό και τι καλύτερο απο μια νίκη στο Μόντρεαλ. Ο Felipe Massa με συγκρατημένη αισιοδοξία, έχει δηλώσει έτοιμος για τη τρίτη νίκη στη φετινή σεζόν, ενώ ο Kimi Raikkonen αν εξαιρέσει κανείς τον αγώνα της πρεμιέρας στη Μελβούρνη, όπου κατέκτησε τη νίκη ο Φινλανδός είναι κατώτερος των περιστάσεων και ο αγώνας του Καναδά είναι η καλύτερη ευκαιρία για μια νέα αρχή.
Η εμπειρία του Νick Heidfeld και η δίψα για διάκριση του Robert Kubica είναι η επιτυχημένη συνταγή της BMW που δε φαίνεται να απειλείται απο τη Renault για τη τρίτη θέση στους κατασκευαστές. Η παγκόσμια πρωταθλήτρια Renault αγωνίζεται κατά κάποιο τρόπο με έναν οδηγό τον Giancarlo Fisichella καθώς ο Heikki Kovalainen στη πρώτη του χρονιά στη Formula 1 δεν φαίνεται να μπορεί να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις της Γαλλικής εταιρίας.
Η πίστα
Η ιδιόμορφη χάραξή της έχει αναγκάσει τους ειδικούς να την αποκαλούν "πίστα των αντιθέσεων", αφού αποτελείται από ταχύτατες ευθείες που όμως καταλήγουν άλλοτε σε φουρκέτες κι άλλοτε σε στενές chicanes (εσάκια), με αποκορύφωμα την τελευταία (στον "Τοίχο των Πρωταθλητών") που έχει προκαλέσει πολλά ατυχήματα.
Παρά τις αλλαγές, η πίστα του Montreal παραμένει επικίνδυνη για τα αυτοκίνητα, καταπονώντας ιδιαίτερα το σασί και τα φρένα των μονοθεσίων.
Τα τελευταία υπερθερμαίνονται και φθείρονται γρήγορα, λόγω των συνεχών και βίαιων επιβραδύνσεων.
Στον Καναδά όμως δεν καταπονούνται μόνο τα μονοθέσια, αλλά και οι οδηγοί, οι οποίοι (λόγω των υψηλών ταχυτήτων και των επιταχύνσεων στις εξόδους των στροφών) δέχονται τεράστιες πλευρικές επιταχύνσεις.
Ρεκόρ πίστας
Ρεκόρ ταχύτερου γύρου (2004): Rubens Barrichelo (Ferrari) – 1'13''622
Ταχύτερος γύρος 2006: Kimi Raikkonen (McLaren) - 1'15'841
Ρεκόρ Pole Position (2004): Ralf Schumacher (Williams) – 1'12''275
Τελευταία Pole Position (2005): Fernando Alonso (Renault) - 1'14"942
Το πόντιουμ του 2006: Fernando Alonso - Michael Schumacher- Kimi Raikkonen