X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Και τώρα Βαρκελώνη...

ισπανια

Μετά απο περίπου ένα μήνα, έρχεται ο τέταρτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος F1 στην Βαρκελώνη

Η μεγάλη διακοπή στο πρωτάθλημα έδωσε την ευκαιρία στον Φελίπε Μάσα να χαρεί την νίκη του στον Μπαχρέιν, όμως το διάλειμμα πλέον τελείωσε και ο Βραζιλιάνος μαζί με τον ομόσταυλό του, Κίμι Ραΐκόνεν, καλούνται να αποδείξουν και στην πράξη πως τα μονοθέσια της Ferrari είναι τα ταχύτερα και πιο αξιόπιστα αυτή τη στιγμή στο πρωτάθλημα.
Απο την άλλη πλευρά η πρωτοπόρος στους κατασκευαστές McLaren με το Φερνάντο Αλόνσο να θέλει να ξεχάσει το "φιάσκο" του Μπαχρέιν και ν' αγωνίζεται στην πατρίδα του έχοντας στο πλευρό του, τους συμπατριώτες του, αλλά και τον Λούις Χάμιλτον να θέλει να συνεχίσει τις εντυπωσιακές εμφανίσεις, θα κάνουν τα πάντα για διατηρήσουν τη πρωτιά.

Στις υπόλοιπες ομάδες η Renault θέλει να κάνει μια καινούργια αρχή στην πίστα της Βαρκελώνης ξεχνώντας τα απογοητευτικά αποτελέσματα των τριών πρώτων αγώνων. Η BMW δείχνει πραγματικά αξιόπιστη και αποτελεί με τις μέχρι τώρα επιδόσεις της, την τρίτη δύναμη στο φετινό πρωτάθλημα.

Οι Toyota και Williams θέλουν να κάνουν το κάτι παραπάνω ενώ Honda και Red Bull θα παλέψουν για να κατακτήσουν τους πρώτους πόντους τους στο πρωτάθλημα.

Η πίστα

Οι καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην πόλη ευνοούν τις δοκιμές του χειμώνα με αποτέλεσμα οι οδηγοί να ξέρουν την πίστα καλύτερα από κάθε άλλη. Το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ομάδες στην Ισπανία είναι η υπερβολική καταπόνηση των ελαστικών καθώς το οδόστρωμα ταλαιπωρεί αρκετά τις γόμες.

Η επαναφορά των αλλαγών στα ελαστικά σίγουρα θα βοηθήσει αλλά η επιλογή της γόμας και η ποιότητα του θα κρίνει πολλά, με την μάχη να μεταφέρεται στις εταιρίες ελαστικών. Στην στροφή ELF αναμένονται τα περισσότερα προσπεράσματα, ενώ πολλά θα κριθούν στην έξοδο της τελευταίας στροφής που θα πρέπει να είναι τέλεια για να επιτευχθεί η πάνω από 300 χιλιόμετρα τελική ταχύτητα στην μεγάλη ευθεία.

Τα ρεκόρ της πίστας

Ρεκόρ ταχύτερου γύρου (2005): Τζιανκάρλο Φισικέλα Renault – 1'15''641 (66ο γύρο)
Ταχύτερος γύρος το 2006: Φελίπε Μάσα Ferrari - 1:16.648(42ο γύρο)
Ρεκόρ Pole Position (2006): Φερνάντο Αλόνσο Renault – 1'14''648
Τελευταία Pole Position (2006): Φερνάντο Αλόνσο Renault – 1'14''648
Το πόντιουμ του 2006: Φερνάντο Αλόνσο – Μίκαελ Σουμάχερ - Τζιανκάρλο Φισικέλα














TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ