Κανείς δεν ξεχνά τον Jules Bianchi
Συμπληρώνεται ένας χρόνος από τον θάνατο του ταλαντούχου Γάλλου πιλότου Jules Bianchi, που είχε μείνει για 9 μήνες σε κώμα έπειτα από το τραγικό ατύχημα στο Grand Prix της Ιαπωνίας.
Για 9 μήνες σε κώμα έπειτα από το τραγικό ατύχημα που είχε κατά τη διάρκεια του ιαπωνικού Grand Prix στις 5 Οκτωβρίου του 2014, ο Γάλλος πιλότος πάλεψε σκληρά για να κρατηθεί στη ζωή, χωρίς τελικά να τα καταφέρει.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ
To βράδυ της Παρασκευής 17 Ιουλίουτου 2015,ο 25χρονος οδηγός υπέκυψε στους σοβαρούς τραυματισμούςπου υπέστη στο κεφάλι (διάχυτη αξονική βλάβη)κατά τη σύγκρουσή του με το γερανό που βρισκόταν εκτός πίστας.
Με μια λιτή ανακοίνωση που εξέδωσε η οικογένειά του τις πρώτες πρωϊνές ώρες του Σαββάτου 18/7, γνωστοποίησε την τραγική είδηση, σκορπώντας τη θλίψη στο χώρο του παγκόσμιου motorsport.
Tους τελευταίους μήνες νοσηλευόταν στο Centre Hospitalier Universitaire (CHU) της Νίκαιας.
“ Ο Jules πάλεψε μέχρι το τέλος, όπως έκανε πάντα, αλλά σήμερα η μάχη του έφτασε στο τέλος. Ο πόνος είναι τεράστιος και απερίγραπτος”, αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της οικογένειας του άτυχου πιλότου, η οποία ευχαριστεί παράλληλα όλους όσοι πάλεψαν όλο αυτό το διάστημα να κρατήσουν στη ζωή τον Jules, όπως επίσης και όλους όσοι όλο αυτό το διάστημα στήριζαν την οικογένεια με μηνύματα συμπαράστασης εκφράζοντας την αγάπη τους προς το πρόσωπό του.
Το πόρισμα του ατυχήματος
Σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας που έκανε το working group της FIA για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το τραγικό συμβάν “ …τη στιγμή της εξόδου στο σημείο διαφυγής, πατούσε ταυτόχρονα γκάζι και φρένο, χρησιμοποιώντας και τα δυο του πόδια. Ο αλγόριθμος ασφαλείας σε μια τέτοια περίπτωση είναι σχεδιασμένος ώστε να παρακάμπτει την εντολή γκαζιού και να σβήνει τον κινητήρα. Αυτό δεν έγινε γιατί το επέτρεψε ο αισθητήρας ροπής που ήλεγχε το πίσω ηλεκτρονικό σύστημα φρένων (Brake by Wire). To εν λόγω σύστημα ήταν ασύμβατο με τις ρυθμίσεις του αλγόριθμου ασφαλείας (FailSafe settings)”.
Σε άλλο σημείο ανέφερε επίσης πως “ …δεν επιβράδυνε όσο θα έπρεπε για να διατηρήσει τον έλεγχο σ’ αυτό το σημείο της πίστας”.
Η κορυφαία του στιγμή στην F1
25 Μαϊου 2014. Ο Nico Rosberg πανηγυρίζει για δεύτερη συνεχή χρονιά τη νίκη στο Monaco, την παράσταση όμως «κλέβει» ο Jules Bianchi που τερματίζει 8ος, αλλά υποβιβάζεται στην 9η θέση λόγω ποινής χρόνου που δέχεται. Αυτοί οι δύο βαθμοί που τελικά παίρνει ήτανοι πρώτοι του στην F1 και οι μοναδικοί της Marussia στο σπορ!
Εκείνη η εμφάνιση του 25χρονου Γάλλου στη στενή διαδρομή του Πριγκιπάτου με ένα μονοθέσιο μη ανταγωνιστικό και έχοντας δεχθεί μάλιστα δύο ποινές « έμοιαζε με θαύμα» όπως θα πει χαρακτηριστικά λίγο πριν το περσινό GP του Monaco ο Fernando Alonso.
« Αυτό κατάφερε πέρσι ο Jules, με την 9η θέση που πήρε εδώ: ένα θαύμα. Ήταν το 'αστέρι' του αγώνα», πρόσθεσε ο Ισπανός πιλότος της McLaren.
Απόφοιτος της αγωνιστικής ακαδημίας νέων πιλότων της Ferrari, ο Bianchi, μετά το πέρασμά του από τη Sahara Force India το 2012 σε ρόλο δοκιμαστή/3ου οδηγού, έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στην F1 το 2013, με την ομάδα της Marussia (μετέπειτα Manor).
Πήρε μέρος σε 34 Grand Prix και οι καλύτερες στιγμές ου ήταν η 9η θέση στο Monaco το 2014 και η 12η θέση στις κατατακτήριες του Silverstone.
R.I.P Jules Bianchi (3/8/1989 - 18/7/2015).
Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:
Αγώνας... επιβίωσης στο Sachsenring
Ιστορίες για... τέρατα: Nissan (Skyline) GT-R (video)
Με το Jeep Value γνωρίζεις την αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου σου!
Jules Bianchi: August 3, 1989 - July 17, 2015. Never forgotten. #JB17 pic.twitter.com/LTnfYohwMd
— Formula 1 (@F1) July 17, 2016
We miss you Jules #CiaoJules #JB17 pic.twitter.com/SKYIfk2ddH
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 17, 2016
A year ago lost a colleague, ex team-mate, friend and a great driver. Never forgotten! #JB17 pic.twitter.com/1ZEXI6Es9X
— Valtteri Bottas (@ValtteriBottas) July 17, 2016
Always with you, @Jules_Bianchi. #CiaoJules #JB17 #JulesBianchi #F1Family pic.twitter.com/jShX46lSXL
— Mobil 1 The Grid (@Mobil1TheGrid) July 17, 2016