"Kαπάρωσε" την πρωτιά
Από την πρώτη θέση του GP της Κίνας θα ξεκινήσει ο Χάμιλτον. Δίπλα του ο Κίμι Ραϊκόνεν, τρίτος ο Μάσα
Ο Χάμιλτον δαιτηρεί προβάδισμα 12 πόντων από τον Φερνάντο Αλόνσο και σε περίπτωση που κατακτήσει τον τίλτο θα γίνει ο πρώτος "ρούκι" που θα καταφέρει κάτι τέτοιο στην ιστορία του αθλήματος.
" Σας ευχαριστώ όλους. Το μονοθέσιο ήταν φανταστικό", ήταν τα πρώτα λόγια του Χάμιλτον προς τους τεχνικούς όταν τελείωσαν τα επίσημα δοκιμαστικά, πανηγυρίζοντας μέσα από το μονοθέσιο την πρωτιά στην εκκίνηση στο αυριανό γκραν-πρι.
Ο οδηγός της ΜακΛάρεν, που βρίσκεται στα "μαχαίρια" με τον έτερο οδηγό της ομάδας και Παγκόσμιο πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο, ήταν συνεχώς πίσω στις δοκιμές της Παρασκευής αλλά και του Σαββάτου, πριν "καπαρώσει" την πρώτη θέση στο τελευταίο γύρω των επίσημων δοκιμαστικών.
" Προσπάθησα όλη την εβδομάδα να αφήσω πίσω τις καταγγελλίες για δικιά μου υπαιτιότητα στο δυστύχημα με του Μαρκ Γουέμπερ και του Σεμπάστιαν Βέτελ και να συγκεντρωθώ στον αγώνα. Στην αρχή δεν ήμουν εξεικοιωμένος με την πίστα αλλά στην συνέχεια προσαρμόσθηκα και πήρα την πρωτιά".
Ο Ραϊκόνεν, παρά την δεύτερη θέση, έμεινε ικανοπoιημένος από την απόδοση της ομάδας και της Φεράρι, θεωρώντας ότι η διαφορά κρίθηκε στην στρατηγική και τα καύσιμα των μονοθεσίων.
Έκπληξη αποτελεί η 5η θέση του Ντεϊβιντ Κούλθαρντ με Ρεντ Μπουλ. Τα αποτελέσματα των επίσημων δοκιμαστικών:
" Σας ευχαριστώ όλους. Το μονοθέσιο ήταν φανταστικό", ήταν τα πρώτα λόγια του Χάμιλτον προς τους τεχνικούς όταν τελείωσαν τα επίσημα δοκιμαστικά, πανηγυρίζοντας μέσα από το μονοθέσιο την πρωτιά στην εκκίνηση στο αυριανό γκραν-πρι.
Ο οδηγός της ΜακΛάρεν, που βρίσκεται στα "μαχαίρια" με τον έτερο οδηγό της ομάδας και Παγκόσμιο πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο, ήταν συνεχώς πίσω στις δοκιμές της Παρασκευής αλλά και του Σαββάτου, πριν "καπαρώσει" την πρώτη θέση στο τελευταίο γύρω των επίσημων δοκιμαστικών.
" Προσπάθησα όλη την εβδομάδα να αφήσω πίσω τις καταγγελλίες για δικιά μου υπαιτιότητα στο δυστύχημα με του Μαρκ Γουέμπερ και του Σεμπάστιαν Βέτελ και να συγκεντρωθώ στον αγώνα. Στην αρχή δεν ήμουν εξεικοιωμένος με την πίστα αλλά στην συνέχεια προσαρμόσθηκα και πήρα την πρωτιά".
Ο Ραϊκόνεν, παρά την δεύτερη θέση, έμεινε ικανοπoιημένος από την απόδοση της ομάδας και της Φεράρι, θεωρώντας ότι η διαφορά κρίθηκε στην στρατηγική και τα καύσιμα των μονοθεσίων.
Έκπληξη αποτελεί η 5η θέση του Ντεϊβιντ Κούλθαρντ με Ρεντ Μπουλ. Τα αποτελέσματα των επίσημων δοκιμαστικών:
1 | L. Ηamilton | McLaren | 1:35.908 (Q3) |
2 | K. Raikkonen | Ferrari | 1:36.044 (Q3) |
3 | F. Massa | Ferrari | 1:36.221 (Q3) |
4 | F. Alonso | McLaren | 1:36.576 (Q3) |
5 | D. Coulthard | Red Bull | 1:37.619 (Q3) |
6 | R. Scumacher | Toyota | 1:38.013 (Q3) |
7 | M. Webber | Red Bull | 1:38.153 (Q3) |
8 | N. Heidfeld | BMW | 1:38.455 (Q3) |
9 | R. Kubica | BMW | 1:38.472 (Q3) |
10 | J. Button | Honda | 1:39.285 (Q3) |
11 | V. Liuzzi | Toro Rosso | 1:36.862 (Q2) |
12 | S. Vettel | Toro Rosso | 1:36.891 (Q2) |
13 | J. Trulli | Toyota | 1:36.959 (Q2) |
14 | H. Kovalainen | Renault | 1:36.991 (Q2) |
15 | A. Davidson | Super Aguri | 1:37.247 (Q2) |
16 | N. Rosberg | Williams-Toyota | 1:37.483 (Q2) |
17 | R. Barrichello | Honda | 1:37.251 (Q1) |
18 | G. Fisichella | Renault | 1:37.290 (Q1) |
19 | A. Wurz | Williams-Toyota | 1:37.456 (Q1) |
20 | T. Sato | Super Aguri | 1:38.218 (Q1) |
21 | A. Sutil | Spyker-Ferrari | 1:38.668 (Q1) |
22 | S. Yamamoto | Spyker-Ferrari | 1:39.336 (Q1) |