X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

"Καρδιοχτύπησε" ο Λεμπ

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ έχασε ένα λεπτό, όταν σταμάτησε μέσα στην ειδική "Άγιοι Θεόδωροι 1". Ταχύτερος όλων ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα.

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ και ο Ντανιέλ Ελενά έχασαν το χρώμα τους, όταν αναγκάστηκαν να σταματήσουν μέσα στην ειδική "Άγιοι Θεόδωροι 1" με πρόβλημα στο πίσω δεξιό ελαστικό του DS3 WRC.

Το γαλλικό πλήρωμα έφτασε μέχρι τον τερματισμό, ωστόσο έχασε περισσότερο από ένα λεπτό. Πάντως κατάφεραν να αλλάξουν λάστιχο σε ένα λεπτό και τριάντα δευτερόλεπτα και δέχθηκαν το μπράβο της Citroen στο twitter.

Δύο ειδικές πριν από το τέλος ο Μίκο Χίρβονεν πλησίασε στα 40 δευτερόλεπτα. Ο Φινλανδός οδηγός της Citroen δεν πιέζει το αυτοκίνητο του γιατί όπως δήλωσε θέλει να πιέσει στην Power Stage για τους τρεις βαθμούς.

Τον καλύτερο χρόνο πέτυχε ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με τον οδηγό της Ford να βρίσκεται τρία λεπτά και 8.6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ