MOTOGP

Καρό σημαία για τον "Mad Max"

Καρό σημαία για τον "Mad Max"

Ο περίφημος Μαξ Μπιάτζι ανακοίνωσε την αποχώρηση του από την ενεργό δράση. Ο 41χρονος μεγάλος αντίπαλος του Βαλεντίνο Ρόσι είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς που δεν πήραν τίτλο στα 500cc ή στο MotoGP.

Στα μισά της δεκαετίας του '90 ο "Mad Max" του μηχανοκίνητου αθλητισμού ήταν ο Ιταλός Μαξ Μπιάτζι. Ωστόσο προτιμούσε πάντα το παρατσούκλι "Emperor" δηλαδή αυτοκράτορας ως ένδειξη σεβασμού στη γενέτειρα του, τη Ρώμη. Βέβαια εδώ και είκοσι χρόνια ζει στο Μόντε Κάρλο για φορολογικούς λόγους.

Στα 41 χρόνια του πλέον ο Μπιάτζι ανακοίνωσε την Τετάρτη (7/11) την αποχώρηση του από την ενεργό δράση. Αποχωρεί ως παγκόσμιος πρωταθλητής στα Superbike (WSBK) με την Aprilia, εταιρεία με την οποία ξεκίνησε την καριέρα του.

" Πέρασα μια δύσκολη νύχτα, αλλά είμαι ευτυχισμένος που φεύγω τώρα. Δεν θέλω να είναι μια θλιβερή μέρα. Εν αντιθέσει με τον Μικ Ντούχαν, σταματάω γιατί το θέλω και όχι γιατί δεν είμαι ανταγωνιστικός. Έχω γράψει σημαντικές σελίδες στην ιστορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος μοτοσικλέτας. Θέλω να ευχαριστήσω όσους βρέθηκαν κοντά μου στα είκοσι χρόνια καριέρας μου. Φεύγω όρθιος, δίχως να έχω υποστεί σοβαρούς τραυματισμούς", είπε σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στην πίστα Βαλελούνγκα της Ρώμης.

Εκεί οδήγησε για πρώτη φορά αγωνιστική μοτοσικλέτα στα 18 του χρόνια! Ο Μπιάτζι δεν μεγάλωσε γύρω από μοτοσικλέτες, ωστόσο η επιτυχία του ήταν άμεση.

Πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας (125cc) το 1991. Τρία χρόνια μετά κατακτούσε τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο του στα 250cc. Γόνος εύπορης οικογένειας παρέμεινε στα 250cc μέχρι και το 1997, κατακτώντας ισάριθμους τίτλους και πολλά χρήματα.

Με την υποστήριξη της Marlboro ανέβηκε στα 500cc το 1998, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών πίσω από τον Μικ Ντούχαν. Ατυχώς δεν κατάφερε ποτέ να προσαρμοστεί απόλυτα στα 500cc.

Το 2000 ανέβηκε στα 500cc ο Βαλεντίνο Ρόσι με την κόντρα τους να γιγαντώνεται, ενώ η Ιταλία ήταν μοιρασμένη ανάμεσα στους δύο. Η αντιπαλότητα τους είχε ξεκινήσει το 1996, όταν ακόμα αγωνίζονταν σε διαφορετικές κατηγορίες.

Σε μια στιγμή που έχει μείνει στην ιστορία, οι δυο τους πιάστηκαν στα χέρια λίγο πριν ανέβουν στο βάθρο των νικητών στη Βαρκελώνη. Μετά το 2002 ο Μπιάτζι έπαψε να πρωταγωνιστεί. Αγωνίστηκε στη Honda, στη Yamaha και στη Ducati.

Στο τέλος εξοστρακίστηκε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike και εκεί βρήκε την... υγειά του. Πήρε την πρώτη νίκη του με τη Suzuki το 2007 και δύο παγκόσμιους τίτλους, το 2010 και το 2012 με την Aprilia.

Δεν υπήρξε ιδιαίτερα δημοφιλής στους αντιπάλους του, ενώ τα τελευταία χρόνια αποκαταστάθηκαν τουλάχιστον δημόσια οι σχέσεις του με τον Ρόσι. Το δίδυμο που δίχασε για αρκετά χρόνια την Ιταλία, κατηγορεί πλέον τους εκπροσώπους του Τύπου για τη δημιουργία και συντήρηση της κόντρας τους!

Ο Μπιάτζι, τον οποίο εγκατέλειψε η μητέρα του σε μικρή ηλικία, είναι ένας από τους διασημότερους οπαδούς της Ρόμα, έχοντας ανέβει στο βάθρο με τη σημαία των Ρωμαίων, ενώ για ένα διάστημα υπήρξε το φλερτ του διάσημου μοντέλου, Ναόμι Κάμπελ.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ