X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

"Καταστροφή" για Citroen

COFFS HARBOUR, AUSTRALIA - SEPTEMBER 08: Sebastien Loeb of France and Daniel Elena of Monaco compete in their Citroen Total WRT Citroen DS3 WRC during the Shakedown of the WRC Rally Australia on September 8, 2011 in Coffs Harbour, Australia. (Photo by Massimo Bettiol/Getty Images) GETTY IMAGES

Ένας μετά τον άλλο ο Σεμπαστιάν Λεμπ και ο Σεμπαστιάν Οζιέ είχαν ατύχημα και ενώ οδηγούσαν τον αγώνα στην Αυστραλία. Ο Λεμπ θυμήθηκε το Ακρόπολις. Χαρές και πανηγύρια

Κυριολεκτικά down under γύρισε ο αγώνας στην Αυστραλία για τη Citroen. Και αν τελικά δεν χάθηκε τίποτα στη "μάχη" του πρωταθλήματος των οδηγών, δεν παύει το γεγονός ότι ο Σεμπαστιάν Οζιέ έχασε μεγάλη ευκαιρία.

Με τα δύο εργοστασιακά Citroen εκτός διεκδίκησης της νίκης, η Ford κάνει το 1-2 με τους Μίκο Χίρβονεν και Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, πραγματοποιώντας έστω και διά της τεθλασμένης τον στόχο του Μάλκολμ Γουίλσον: Νίκες μέχρι το τέλος.

Μόλις στην 4η ειδική διαδρομή, τη δεύτερη της ημέρας, ο Λεμπ ρόλαρε το DS3 και ενώ είχε περάσει μπροστά από τον Οζιέ.

Ο πολυπρωταθλητής παραδέχθηκε ότι το λάθος οφείλεται στην απώλεια αυτοσυγκέντρωσης και θυμήθηκε την εξίσου αψυχολόγητη έξοδο του και στο Ράλι Ακρόπολις το 2009.

Ο Λεμπ μας έβαλε μέσα στο DS3 λέγοντας " είδα τον χρόνο στην πινακίδα. Ορισμένες φορές βλέπω τους χρόνους, άλλες όχι. Συνήθως περιμένω από τον Ντανιέλ να μου τους πει. Ο Ντανιέλ μου έδινε οδηγίες για το δρόμο και περίμενα να ολοκληρώσει για να του πω ότι "είμαστε ok, είδα το χρόνο. Όταν του είπα, δεν είχα συγκεντρωθεί στην οδήγηση. Έμπαινα σε μια στροφή, χτύπησα την ώρα που έβγαινα και ρόλαρα".

Πρόσθεσε ότι ήταν ασυνήθιστο ατύχημα και έφερε πολλές ομοιότητες με εκείνο στην Ελλάδα το 2009: "Θ υμάμαι το ατύχημα στην Ελλάδα. Τότε διόρθωνα μια σημείωση του Ντανιέλ και τώρα έλεγα κάτι στον Ντανιέλ. Δεν ήμουν συγκεντρωμένος".

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ θα καταχάρηκε στο άκουσμα της είδησης, μιας και βρισκόταν 25 βαθμούς πίσω από τον μεγάλο αντίπαλο του στη βαθμολογία. Στην έκτη ειδική διαδρομή γλίστρυσε στο λασπωμένο οδόστρωμα με το αυτοκίνητο του να σταματάει την πορεία του σε ένα δέντρο.

Για επικίνδυνες συνθήκες έκανε λόγο το δίδυμο της Ford που "κληρονόμησε" το 1-2. Μετά το τέλος της πρώτης ημέρας ο Χίρβονεν βρίσκεται επτά δευτερόλεπτα μπροστά από τον Λάτβαλα με τον Πέτερ Σόλμπεργκ να περιμένει να "χτυπήσει" η κακοδαιμονία και τη Ford. Ο Νορβηγός αναμένεται να μειώσει τη διαφορά των 44.3 δευτερολέπτων το Σάββατο (10/9).

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ