X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Κατέκτησε τη Βρετανία ο Γουέμπερ

Στον αγώνα – θρίλερ του Σίλβερστουν ο Μαρκ Γουέμπερ κατάφερε να εκμεταλλευτεί το δώρο του Σεμπάστιαν Φέτελ και να πάρει μια νίκη ιδιαίτερη ς σημασίας για αυτόν, καθώς έγινε ο πρώτος πιλότος με τρεις νίκες στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Χάμιλτον έδωσε τη χαρά της 2ης θέσης στο βρετανικό κοινό, ενώ ο Νίκο Ρόσμπεργκ συμπλήρωσε το βάθρο.

Η εκκίνηση έφερε συγκλονιστηκές ανακατατάξεις στον αγώνα, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να χάνει τον έλεγχο του μονοθέσιού του και να μένει τελευταίος. Ο Γουέμπερ βρέθηκε πρώτος, ενώ ο Κούμπιτσα ακολούθησε στην πρώτη τριάδα.

Δύο Red Bull, δύο θυμοί

Η νίκη του Γουέμπερ είχε ιδιαίτερη σημασία- όπως προείπαμε – καθώς έτρεχε με την παλιά αεροτομή. Τα παράπονα ήταν πολλά από τον Αυστραλό, δηλώνοντας μάλιστα ότι θα προτιμούσε να εκκινήσει από την 3η θέση. Ο πιλότος της Red Bull από την αρχή του αγώνα πήρε την πρωτοπορία μετά το τραγικό λάθος του teammate του και την κράτησε μέχρι το τέλος… πίνοντας την πιο γλυκιά σαμπάνια της καριέρας του.

O Φέτελ από την τελευταία θέση, που έπεσε έκανε έναν συγκινητικό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει στην 7η θέση, παραδίδοντας μαθήματα πείσματος και αγωνιστικού εγωισμού. Σημειώνεται ότι ο "baby Schumi" πέρασε τον εφτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στον 41ο γύρο για να πετύχει το τελικό αποτέλεσμα.

Φοβερή οικοδέσποινα η McLaren

Η βρετανική ομάδα θα ήθελε τα πρώτα δύο σκαλιά του βάθρου να έχουν τους πιλότους της. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν έγινε, αλλά δεν μπορεί να είναι και ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Μπορεί, λοιπόν, σαν οικοδέσποινα να έδωσε την πρώτη θέση στη Red Bull, ωστόσο, οι Χάμιλτον και Μπάτον από τις θέσεις δύο και τέσσερα δεν στέρησαν το χαμόγελο από τα χείλη του κοινού της.

Οι δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές είχαν διαφορετικό αγώνα. Ο Χάμιλοτον πάλευε με τον Γουέμπερ για την πρώτη θέση, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε, ενώ ο Μπάτον από την 14η θέση, κατάφερε να κάνει έναν καθαρό αγώνα και να κερδίσει δέκα θέσεις με το σπαθί του.

Οι εκπλήξεις

Σε έναν αγώνα όπου το στοιχείο της έκπληξης κρύβονταν σε κάθε στροφή, είδαμε αρκετούς πιλότους να βρίσκονται σε θέσεις που δεν έχουν συνηθίσει.

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ είχε ανέβει για τελευταία φορά στο βάθρο στο κινέζικο Grand Prix. Ο Γερμανός, με την τρίτη θέση στη Βρετανία, έκανε τα φετινά του βάθρα τρία, δίνοντας για ακόμα μια φορά στην ομάδα του εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Ο πιλότος της Williams, Ρούμπενς Μπαρικέλο, συνέχισε α βρίσκεται σε ανταγωνιστικό ρυθμό. Μετά την τέταρτη θέση στη Βαλένθια, κατετάγη πέμπτος στη Βρετανία, δίνοντας απλόχερα τη χαρά στους ανθρώπους της ομάδας του. Ο Χούλκενπεργκ με τη σειρά του συμπλήρωσε τη δεκάδα, παίρνοντας έναν βαθμό.

Ο Κομπαγιάσι μας εξέπληξε με την έκτη θέση. Ο Ιάπωνας πιλότος της Sauber στη Βαλένθια είχε κερδίσει την 7η θέση, αλλά στο Σίλβερστοουν ανέβασε το ρυθμό του, ανεβαίνοντας περισσότερο στην κατάταξη.

Χούλκενπεργκ με τη σειρά του συμπλήρωσε τη δεκάδα, παίρνοντας έναν βαθμό.

Ο Κομπαγιάσι μας εξέπληξε με την έκτη θέση. Ο Ιάπωνας πιλότος της Sauber στη Βαλένθια είχε κερδίσει την 7η θέση, αλλά στο Σίλβερστοουν ανέβασε το ρυθμό του, ανεβαίνοντας περισσότερο στην κατάταξη.

Ferrari = απογοήτευση

Η ιταλική ομάδα πριν την έναρξη από κάθε αγώνα ευελπιστεί ότι οι αναβαθμίσεις της θα πιάσουν τόπο και θα καταφέρει να κοντράρει στα ίσα τις Red Bull και McLaren. Όμως, ακόμα δεν μας έχει πείσει. Ο Αλόνσο εκκίνησε από την 3η θέση, γρήγορα έπεσε στην πέμπτη και ο αγώνας του έδειχνε ότι θα του φέρει ένα μέτριο αποτέλεσμα. Τελικά, το λάθος της ομάδας του να μην του πει να περάσει τον Κούμπιτσα του στέρησε τη διέλευση του από τα pit, γεγονός που τον έριξε αρκετές θέσεις και έτσι τερμάτισε 14ος.

Ο Φελίπε Μάσα είχε ένα εφιαλτικό ξεκίνημα, μετά την επαφή του με τον Αλόνσο, πέφτοντας στην 23η θέση. Ο Βραζιλιάνος δεν κατάφερε να κάνει τον αγώνα του Φέτελ και βρέθηκε στην 15η θέση.

Η εγκατάλειψη του Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν η πρώτη του Πολωνού για φέτος και μάλιστα έγινε μετά την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Renault.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Γουέμπερ, Red Bull, 1:24:38.200
2. Χάμιλτον, McLaren, +1.360
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +21.3070
4. Μπάτον, McLaren, +21.986
5. Μπαρικέλο, Williams, +31.456
6. Κομπαγιάσι, Sauber, +32.171
7. Φέτελ, Red Bull, +36.734
8. Σούτιλ, Force India, +40.932
9. Σουμάχερ,Mercedes, +41.599
10. Χούλκενμπεργκ, Williams, +42.012
11. Λιούτζι, Force India, +42.459
12. Μπουεμί, Toro Rosso, +47.627
13. Πετρόφ, Renault, +59.374
14. Αλόνσο, Ferrari, +1:02.385
15. Μάσα, Ferrari, +1:07.489
16. Τρούλι, Lotus, +1γύρος
17. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
18. Γκλοκ, Virgin, +1 γύρος
19. Τσάντχοκ, HRT, +2 γύροι
20. Γιαμαμότο, HRT, +2 γύροι

Εγκατέλειψαν:

Ντι Γκράσι
Κούμπιτσα
Ντε λα Ρόσα
Αλγκερσουάρι

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ