X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

"Κιτρίνισε" η Ducati

Στη Μαντόνα ντι Καμπίλιο έγιναν τα αποκαλυπτήρια της Desmosedici GP11. Δείτε την... παρέμβαση του Βαλεντίνο Ρόσι στην "κόκκινη" μοτοσικλέτα (photos+videos)

Οι παραδοσιακοί Ducatisti ίσως να έχουν πρόβλημα με τη μοτοσικλέτα του Βαλεντίνο Ρόσι. Ο συνεργάτης του "γιατρού" Άλντο Ντρούντι του έδωσε και κατάλαβε.

Η GP11, τα αποκαλυπτήρια της οποίας έγιναν στο χειμερινό θέρετρο, Μαντόνα ντι Καμπίλιο δεν διαθέτει πολλές... χρωματικές ομοιότητες με τη GP 10.

Όπως φάνηκε και από τις δερμάτινες φόρμες των Βαλεντίνο Ρόσι και Νίκι Χέιντεν το κόκκινο... πορτοκαλίζει σαν τα χρώματα της Ferrari ή της McLaren πριν από λίγα χρόνια.

" Το κόκκινο με αγχώνει", είχε πει πριν από λίγους μήνες ο Ρόσι και οι νέοι εργοδότες του, του έκαναν το χατίρι και τον άφησαν να κάνει τα δικά του. Η GP11 εκτός από το... πορτοκαλοκκόκινο χρώμα και το άσπρο, διαθέτει κίτρινες πινελιές για τον Ρόσι και μαύρες για τον Χέιντεν.

Θετικές εντυπώσεις απέσπασε η μοτοσικλέτα του Αμερικάνου αναβάτη, ενώ ακόμα και οι φαν του Ρόσι έκαναν λόγο για "άσχημη" επιλογή.

Στα πιο σημαντικά θέματα τώρα, η GP11 διαθέτει καινούργιο κινητήρα, νέο πλαίσιο, ενώ αναμένεται και το καινούργιο πιρούνι της Ohlins.

Ο Φίλιππο Πρετσιόζι ανέλυσε " η GP11 που θα δείτε σήμερα θα σας αρέσει πολύ, γιατί στο design έβαλε το χέρι του και ο Άλντο Ντρούντιi. Οι εσωτερικές αλλαγές σε αυτό το αρχικό στάδιο είναι η πιο επίπεδη καμπύλη ροπής, το πλαίσιο με νέες τιμές ακαμψίας και ευκαμψίας, ένα νέο πιρούνι της Ohlins. Επίσης νέα είναι η αεροδυναμική, με μειωμένη αντίσταση στον αέρα για καλύτερη τελική, αλλά και μειωμένο ανασήκωμα του μπροστινού μέρους".

Δεν έχει ολοκληρωθεί η... δουλειά στα ηλεκτρονικά. Αυτή θα γίνει σε δοκιμές στη Χερέθ με στόχο όλα να βρίσκονται στη θέση τους στις δοκιμές του Φεβρουαρίου στην πίστα Σεπάνγκ.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ