X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Κλήρωση ζητάει ο Σόλμπεργκ

LEON, MEXICO - MARCH 03: Petter Solberg of Norway and Chris Patterson of Great Britain compete in their Petter Solberg World Rally Team Citron DS3 during the Shakedown of the Rally Mexico on March 3, 2011 in Leon, Mexico. (Photo by Massimo Bettiol/Getty Images) GETTY IMAGES

Ο Πέτερ Σόλμπεργκ συστρατεύτηκε με τη Citroen που ζητάει αλλαγή του κανονισμού για τη σειρά εκκίνησης των οδηγών και είναι υπέρμαχος της κλήρωσης.

Μια κλήρωση βρε παιδί μου! Ο Νορβηγός παγκόσμιος πρωταθλητής το 2003, Πέτερ Σόλμπεργκ ζητάει και αυτός να αλλάξει ο κανονισμός που καθορίζει τη σειρά εκκίνησης των οδηγών.

Ο Σόλμπεργκ και άλλοι οδηγοί του παγκοσμίου πρωταθλήματος υποστηρίζουν την ιδέα της κλήρωσης σε μια προσπάθεια να αυξηθούν οι "μάχες" και να γίνει η διοργάνωση σαφώς πιο ενδιαφέρουσα.

" Είναι βαρετά. Δεν είναι αυτός ο λόγος για τον οποίο ερχόμαστε στους αγώνες. Θέλω να οδηγήσω φλατ άουτ από την αρχή, δεν θέλω να σκέφτομαι ότι πρέπει να καθυστερήσω. Αυτή είναι η φύση των αγώνων, πρέπει να οδηγούμε όσο γρηγορότερα μπορούμε", τόνισε ο Σόλμπεργκ.

Από το 2008 οι οδηγοί εκκινούν στο πρώτο σκέλος βάσει της βαθμολογικής θέσης τους στο πρωτάθλημα. Στα δύο σκέλη που ακολουθούν η σειρά εκκίνησης καθορίζεται από την κατάταξη στον αγώνα.

Ειδικά στους χωμάτινους αγώνες οι οδηγοί που εκκινούν πρώτοι, δεύτεροι, τρίτοι, ακόμα και τέταρτοι αντιμετωπίζουν σειρά προβλημάτων. Για αυτό και επιλέγουν να χάσουν χρόνο για να μην ξεκινήσουν από πέμπτοι και μετά, καθώς η ειδική γίνεται υποφερτή.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ