FORMULA 1

Kόκκινα βέλη στη Γαλλία

Kόκκινα βέλη στη Γαλλία
μασα ραικονεν

Τα δύο μονοθέσια της Ferrari έκλεψαν τη παράσταση στο αγώνα του Μάνι Κουρ κάνοντας το 1-2 με νικητή τον Kίμι Ραΐκόνεν

Η Ευρώπη πάει όπως φαίνεται στη Ferrari καθώς μετά απο δύο αγώνες με όχι και τόσο καλά αποτελέσματα στη Βόρεια Αμερική, η "σκουντερία" έδειξε πως τίποτα δεν έχει τελειώσει στην υπόθεση πρωτάθλημα, κατακτώντας το πρώτο 1-2 της χρονιάς. Ο Κίμι Ραΐκόνεν ήταν αυτός που έκοψε το σερί νικών του Λιούις Χάμιλτον, παίρνοντας τη δεύτερη νίκη του στο πρωτάθλημα μετά το θρίαμβο της πρεμιέρας, καθώς κατάφερε μετά το δεύτερο πιτ στοπ να περάσει το Φελίπε Μάσα, όπου τερμάτισε τελικά δεύτερος.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο ρούκι πιλότος της McLaren, Λιούις Χάμιλτον που εξακολουθεί όμως να προπορεύεται στη βαθμολογία. Πολύ καλό γκραν πρι για τη BMW με τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα, να επιστρέφει στις πίστες τερματίζοντας τέταρτος, μιά θέση πιο ψηλά απο τον ομόσταβλό του Νίκι Χάιντφίλντ. Mάλιστα λίγο έλειψε ο Πολωνός να ανεβεί στο βάθρο καθώς προσπέρασε το Λιούις Χάμιλτον, όμως δεν κατάφερε να διατηρήσει τη τρίτη θέση για πολύ, αφού ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας ξαναπέρασε τρίτος.

Ο Ιταλός οδηγός της παγκόσμιας πρωταθλήτριας Renault, Τζανκάρλο Φισικέλα, τερμάτισε έκτος μπροστά απο τον άλλοτε τιμ μέιτ του Φερνάντο Αλόνσο, ενώ η Honda κατέκτησε το πρώτο της βαθμό με τον Τζέισον Μπάτον να τελειώνει όγδοος. Aδικιολόγητη ενέργεια απο το Κρίστιαν Άλμπερς που πήρε τη πρωτοβουλία και έφυγε πρόωρα απο τα pit, παίρνοντας μαζί του το σωλήνα καυσίμων ενώ παρέσυρε μηχανικούς απο την ομάδα του, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστούν σοβαρά.

Ο Κίμι πρωταγωνιστής της εκκίνησης



Τα φώτα έσβησαν και ο Λιούις Χάμιλτον, όχι μόνο δεν κατάφερε να πάρει τη πρωτιά απο το Μάσα, αλλά έχασε και τη δεύτερη θέση απο τον εκπληκτικό Κίμι Ραΐκόνεν που πραγματοποιήσε εξαιρετική εκκίνηση. Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari, Φελίπε Μάσα, δε αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα και εκμεταλλεύτηκε με το καλύτερο τρόπο τη pole position παραμένοντας στη πρώτη θέση μετά τη εκκίνηση. Ένας λάθος χειρισμός του Χέικι Κοβαλάινεν ανάγκασε και τον ίδιο αλλά και τον Γιάρνο Τρούλι να μείνει πίσω, βοηθώντας έτσι το Φερνάντο Αλόνσο να κερδίσει δύο θέσεις.

Καμιά αλλαγή μετά το πρώτο pit stop



Τίποτα δεν άλλαξε στις πρώτες θέσεις μετά το πρώτο pit stop με τα μονοθέσια της McLaren να μπαίνουν πρώτα για ανεφοδιασμό, αρχικά με το Χάμιλτον και μετά με τον Αλόνσο στο 16ο γύρο. Ο πρωτοπόρος εκείνη τη στιγμή, Φελίπε Μάσα, μπήκε στα pits τρεις γύρους μετά ενώ ο "ομόσταυλός" του Κίμι Ραΐκόνεν ανεφοδιάστηκε στο 22ο γύρο.

Η στρατηγική έδωσε τη νίκη στον Κίμι


Τη δεύτερη φορά που τα μονοθέσια μπήκαν στα pits τα δεδομένα άλλαξαν στη πρωτιά. Ο Φινλανδός πιλότος Κίμι Ραΐκόνεν, προτίμησε να μπεί τελευταίος απο τα πρώτα μονοθέσια για να εφοδιαστεί με σκοπό να αποκτήσει προβάδισμα απο το Φελίπε Μάσα και τα κατάφερε. Το pit stop διήρκησε μόλις 7.9 δευτερόλεπτα και τη στιγμή που ο Φινλαδός, βγήκε ξανά στη πίστα ο Βραζιλιάνος ομόσταβλός του δεν ήταν πια μπροστά του αλλά στη δεύτερη θέση. Κάπου εκεί ο αγώνας τελείωσε με τον ice man να οδηγεί εξαιρετικά και συνάμα συντηρητικά και χωρίς να αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα κατέκτησε τη δεύτερη νίκη στο πρωτάθλημα.

Παρά τη νίκη του Ραΐκόνεν, η κατάσταση στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας δεν άλλαξε με το Χάμιλτον μάλιστα να έχει αυξήσει τη διαφορά απο τον δεύτερο Αλόνσο στους 12 βαθμούς, ο οποίος είναι μόλις τρεις πόντους μπροστά απο τον τρίτο Μάσα. Όσο για τη διαφορά ανάμεσα στο νικητή του γκραν πρι, Κίμι Ραΐκόνεν και το πρωτοπόρο Λιούις Χάμιλτον, μπορεί να μειώθηκε όμως παραμένει μεγάλη (22 βαθμοί).

Αναλυτικά η τελική κατάταξη του γκραν πρι στο Μανί Κούρ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ
1 Κίμι Ραΐκόνεν Ferrari 1:30.54.200''
2 Φελίπε Μάσα Ferrari +2.4''
3 Λιούις Χάμιλτον McLaren +32.1"
4 Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW +41.7"
5 Νίκι Χάιντφιλντ BMW +48.8"
6 Τζιανάρλο Φισικέλα Renault +52.2"
7 Φερνάντο Αλόνσο McLaren +56.5"
8 Τζέισον Μπάτον Honda +58.8"
9 Νίκο Ρόζμπεργκ Williams +68.5"
10 Ραλφ Σουμάχερ Toyota +1 γύρο
11 Ρούμπενς Μπαρικέλο Honda +1 γύρο
12 Μαρκ Γουέμπερ Red Bull +1 γύρο
13 Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull +1 γύρο
14 Άλεξ Βούρτζ Williams +1 γύρο
15 Χέικι Κοβαλάινεν Renault +1 γύρο
16 Τακούμα Σάτο Super Aguri +2 γύρους
17 Άντριαν Σούτιλ Spyker +2 γύρους
18 Σκοτ Σπιντ Toro Rosso Εγκατέλειψε
19 Κρίστιαν Άλμπερς Spyker Εγκατέλειψε
20 Άντονι Ντάβιντσον Super Aguri Εγκατέλειψε
21 Γιάρνο Τρούλι Toyota Εγκατέλειψε
22 Βιταντόνιο Λιουίτζι Toro Rosso Εγκατέλειψε


Βαθμολογία οδηγών

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΒΑΘΜΟΙ
1 Λιούις Χάμιλτον 64
2 Φερνάντο Αλόνσο 50
3 Φελίπε Μάσα 47
4 Κίμι Ραΐκόνεν 42
5 Νίκι Χάιντφιλντ 30
6 Ρόμπερτ Κούμπιτσα 17
7 Τζιανκάρλο Φισικέλα 16
8 Χέικι Κοβαλάινεν 12
9 Άλεξ Βούρτζ 8
10 Γιάρνο Τρούλι 7
11 Νίκο Ρόζμπεργκ 5
12 Ντέιβιντ Κούλθαρντ 4
13 Τακούμα Σάτο 4
14 Μαρκ Γουέμπερ 2
15 Ραλφ Σουμάχερ 2
16 Σεμπάστιαν Βέτελ 1
17 Τζέισον Μπάτον 1
18 Ρούμπενς Μπαρικέλο 0
19 Βιταντόνιο Λιουίτζι 0
20 Άντονι Ντάβιντσον 0
21 Άντριαν Σούτιλ 0
22 Σκοτ Σπιντ 0
23 Κρίστιαν Άλμπερς 0

Βαθμολογία κατασκευαστών

ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1 McLaren Mercedes 114
2 Ferrari 89
3 BMW Sauber 48
4 Renault 28
5 Williams 13
6 Toyota 9
7 Red Bull 6
8 Super Aguri 4
9 Honda 1
10 Toro Rosso 0
11 Spyker 0
























TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ