Κοντά σε νέα συμφωνία Πέρεζ και Red Bull, ο Μεξικανός διεκδικεί διετές συμβόλαιο
Η ανανέωση του συμβολαίου του Σέρτζιο Πέρεζ με τη Red Bull Racing πέραν του 2024 δείχνει όλο και πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, καθώς ο 34χρονος Μεξικανός έχει φέτος αναβαθμίσει σημαντικά την απόδοσή του και βάσει αυτής φέρεται να διεκδικεί διετούς διάρκειας νέα συμφωνία με την ομάδα του Μίλτον Κινς.
Για τη θέση του Σέρτζιο Πέρεζ το 2025 έχουν ακουστεί, επίσης, τα ονόματα του Κάρλος Σάινθ, του Ντάνιελ Ρικιάρντο και του Γιούκι Τσουνόντα. Όμως, ο Μεξικανός φέρεται πλέον να έχει αποκτήσει ένα σχετικό προβάδισμα στην προτίμηση της Red Bull, καθώς οι φετινές του επιδόσεις είναι πολύ ανώτερες από τις περσινές, ενίοτε ακόμα και παρεμφερείς του Μαξ Φερστάπεν, και κρατούν την ομάδα στην τροχιά του τίτλου κατασκευαστών.
“Πιθανώς αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχει συμβόλαιο!” είπε αστειευόμενος ο διευθυντής της RBR, Κρίστιαν Χόρνερ, μιλώντας για τον Πέρεζ στο πλαίσιο του GP της Κίνας. Πιο σοβαρά, συνέχισε: “Εντάξει, πιστεύω ότι δούλεψε σκληρά το χειμώνα, και ίσως άλλαξε λιγάκι και την προσέγγισή του στα αγωνιστικά τριήμερα”.
Ο σύμβουλος της Red Bull και υπεύθυνος του τομέα οδηγών, Χέλμουτ Μάρκο, συμπλήρωσε: “Η 2η θέση του Τσέκο [στην εκκίνηση του GP Κίνας] αποδεικνύει ότι η φετινή είναι η πιο δυνατή του χρονιά μέχρι τώρα. Αυτό, φυσικά, είναι πολύ σημαντικό για το μέλλον”, συμπλήρωσε ο Αυστριακός.
Ο ίδιος ο Πέρεζ είπε ότι η βελτίωση της απόδοσής του φέτος οφείλεται στο γεγονός ότι άρχισε να επιλέγει ρυθμίσεις πιο κοντά σε εκείνες του Φερστάπεν, παρότι το οδηγικό στιλ των δύο είναι σημαντικά διαφορετικό - και αντιστοίχως είναι και οι προτεραιότητες στο σχεδιασμό της φετινής RB20. “Όπως θα έλεγε και ο Κάρλος [Σάινθ], σταματήσαμε να κάνουμε πειράματα”, τόνισε ο Μεξικανός.
Φαίνεται ότι το μόνο “αγκάθι” που υπάρχει προς το παρόν για την υπογραφή της ανανέωσης του συμβολαίου του Μεξικανού με την RBR είναι η επιθυμία του Πέρεζ για διετές συμβόλαιο, αντί του μονοετούς που φέρεται να του προσφέρει η ομάδα.
“Νομίζω ότι αυτό είναι και το πιο λογικό”, είπε ο Πέρεζ μιλώντας στο κανάλι ESPN του Μεξικού, αναφερόμενος στην επιθυμία του για διετή ανανέωση με την RBR. “Δεν νομίζω ότι δεν βγάζει νόημα να προσλαμβάνεις έναν οδηγό και μετά άλλον για την αλλαγή των κανονισμών του 2026, σωστά;
Ειδικά αν λάβουμε υπόψη μας ότι θα υπάρχει εκτεταμένη εξέλιξη των αυτοκινήτου του χρόνου, από το μέσον της χρονιάς, είναι σημαντικό να είσαι μέρος ενός μακροχρόνιου προγράμματος”, κατέληξε ο 34χρονος από τη Γκουανταλαχάρα.
Ο Μάρκο είπε μεν ο Σάινθ παραμένει ακόμα στο ραντάρ της ομάδας, λέγοντας πως “πάντα θέλεις να έχεις τους καλύτερους ανθρώπους στην ομάδα”, αλλά συνέχισε υποστηρίζοντας ότι “με την απόδοση του Τσέκο [Πέρεζ] και την αρμονία στην ομάδα, όλα δείχνουν απλά σωστά. Οι δύο τους [Φερστάπεν, Πέρεζ] τα πάνε καλά και είμαι πλέον παρεμφερείς από άποψη ρυθμίσεων, το οποίο φυσικά κάνει όλη την τεχνική δουλειά πιο εύκολη και τα δεδομένα συγκρίνονται καλύτερα”, κατέληξε ο 80χρονος Μάρκο.
Σε κάθε περίπτωση, ο Χόρνερ είπε ότι η Red Bull δεν θα βιαστεί να λάβει την τελική της απόφαση για τον οδηγό που θα βρίσκεται δίπλα στον Φερστάπεν του χρόνου. Σε ερώτηση πόσο κοντά είμαστε στην απόφαση αυτή, είπε “όχι πολύ, είμαστε σε μια κατάσταση στην οποία είμαστε ικανοποιημένοι με τους δύο οδηγούς μας και δεν χρειάζεται να λάβουμε μια οριστική απόφαση, παρά μόνο αρκετά αργότερα στη χρονιά”, τόνισε ο Βρετανός.
Εξάλλου, τέλος, σύμφωνα με τον σχολιαστή της γερμανικής τηλεόρασης και πρωταθλητή του 2016 Νίκο Ρόσμπεργκ, ο Κάρλος Σάινθ δεν ενδιαφέρεται για τη θέση του Πέρεζ, διότι δεν θέλει να περιορίσει τον εαυτό του σε ρόλο Νο2 οδηγού στην ομάδα - πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν που απολαμβάνει την πλήρη προσοχή και προτεραιότητα της Red Bull Racing.