X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Κορσική: «Περίπατος» του Οζιέ τη δεύτερη μέρα

Δύο Ειδικές μακριά από τη νίκη ο Γάλλος, που αύξησε το προβάδισμά του στα 44 δευτ. Ατυχήματα των Μικ και Λάτβαλα, συναρπαστική μάχη για το βάθρο.

Με συντηρητικό ρυθμό και χωρίς να αγχωθεί ποτέ, ο Σεμπαστιάν Οζιέ αύξησε το προβάδισμά του στην κορυφή του Γύρου Κορσικής τη δεύτερη -και μεγαλύτερη- μέρα του 4 αγώνα του φετινού WRC, όμως πίσω του λαμβάνει χώρα μια συγκλονιστική πολλαπλή μάχη για τις δύο πλευρικές θέσεις του βάθρου.

Κατά πρώτον, όμως, ο πιο λαμπρός πρωταγωνιστής της ημέρας ήταν ο Σεμπαστιάν Λεμπ. Ο πιο επιτυχημένος οδηγός της ιστορίας των ράλι, με εννέα παγκόσμια πρωταθλήματα, επέστρεψε σήμερα μετά την εγκατάλειψη της Παρασκευής και κερδίζοντας τρεις από τις έξι Ειδικές της ημέρας, προσέφερε στους θεατές ένα μέρος του θεάματος που στερήθηκαν από τη χαμένη του μονομαχία με τον Οζιέ.


Ο Οζιέ δεν κέρδισε καμία από τις έξι Ειδικές του σημερινού 2 σκέλους του αγώνα, όμως στο πρωινό loop των τριών επαναλαμβανόμενων Ειδικών ήταν σταθερά ταχύτερος του Τιερί Νεβίλ της Hyundai, αφήνοντας τον Βέλγο στα 41 δευτερόλεπτα πίσω του μέχρι το μεσημβρινό Σέρβις Παρκ.

Ο Μικ είχε πλησιάσει τον Νεβίλ στο μισό δευτερόλεπτο, όμως ο Βρετανός της Citroen βγήκε από το δρόμο -πιθανότατα λόγω μιας εσφαλμένης σημείωσης- και εγκατέλειψε στην τελευταία Ειδική της ημέρας, ενώ ο Οττ Τάνακ (παρότι είχε προβλήματα με το χειρόφρενο και τις σημειώσεις το πρωί) με διαδοχικά ταχείς χρόνους κατάφερε μέχρι τη διανυκτέρευση να περάσει τον Νεβίλ για τη δεύτερη θέση, έστω και με ένα εκατοστό του δευτερολέπτου!


Στη μάχη του βάθρου μπήκε και ο Εσαπέκα Λάπι, που πέτυχε τον πρώτο χρόνο σε δύο Ειδικές το απόγευμα και έφτασε τον Νεβίλ στα 10,3 δευτερόλεπτα! Καθώς η Toyota διεκδικεί με αξιώσεις, όμως, τις δύο θέσεις στο βάθρο, ο έτερος εκ των τριών οδηγών της, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, εγκατέλειψε στην πρώτη απογευματινή Ειδική βγαίνοντας από το δρόμο και προσκρούοντας σε ένα δέντρο.

Την ίδια ώρα, στο απογευματινό loop, ο Σεμπαστιάν Οζιέ αύξανε αθόρυβα περαιτέρω τη διαφορά του με προσεκτικούς χρόνους πεντάδας, στα 44,5 δευτερόλεπτα. Ο Γάλλος βρίσκεται μόλις δύο Ειδικές μακριά από την τρίτη του νίκη σε τέσσερις αγώνες του φετινού WRC - αν και η δεύτερη εξ αυτών, η βαθμολογούμενη Power Stage, είναι δαιδαλώδης με μήκος άνω των 50 χιλιομέτρων.

Επιμέλεια: Πάνος Διαμάντης

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ