WRC

Κουμπίτσα: "Δεν έχω τελειώσει με τη Φόρμουλα 1"

Κουμπίτσα: "Δεν έχω τελειώσει με τη Φόρμουλα 1"
© © ANDREW PRICE/VIEW FINDER PICTURES

Διαβάστε τις συγκλονιστικές δηλώσεις του Ρόμπερτ Κουμπίτσα για το ατύχημα που λίγο έλειψε να του στερήσει τη ζωή. Ο Πολωνός θα οδηγήσει για πρώτη φορά World Rally Car στο Ράλι Μεγάλης Βρετανίας.

Ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα δεν μπορεί να αποφύγει τις ερωτήσεις σχετικά με τη μελλοντική επιστροφή του στη Φόρμουλα 1, ούτε τα βλέμματα προς το δεξί του χέρι.

Παρά τις πολλές επεμβάσεις (σ.σ. ο Πολωνός δεν αποκαλύπτει τον αριθμό των φορών που μπήκε στο χειρουργείο) η ζημιά δεν έχει αποκατασταθεί. Δεν μπορεί να περιστρέψει τον καρπό. Στο κόκπιτ ενός μονοθεσίου ο χώρος δεν είναι αρκετός.

" Δεν έχει τελειώσει (σ.σ. η Φόρμουλα 1). Αν καταφέρω να φτιάξω ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα μου, την περιστροφή του καρπού μου. Ορισμένοι γιατροί λένε πως δεν μπορούν να με βοηθήσουν, άλλοι απαντούν ναι. Απλά το ελπίζω. Μια μέρα θα ήθελα να έχω ξανά την ευκαιρία, αλλά καταλαβαίνω πως το σπορ εξελίσσεται και ο χρόνος συνεχίζει να τρέχει", σχολίασε σε συνέντευξη που παραχώρησε ενόψει του Ράλι Μεγάλης Βρετανίας στο τέλος της εβδομάδας.

Θα οδηγήσει για πρώτη φορά World Rally Car, ένα DS3 WRC με νέο συνοδηγό, αφού ο προηγούμενος αποχώρησε από την ενεργό δράση μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην WRC 2 στην Ισπανία. Η πρώτη νίκη του Κουμπίτσα είχε επιτευχθεί στο Ράλι Ακρόπολις.

Τον Φεβρουάριο του 2011 είχε σοβαρό ατύχημα στο Ronde di Andora, ένα ράλι στην Ιταλία. Μια σπασμένη μπαριέρα τρύπησε το αυτοκίνητο και τον τραυμάτισε σοβαρά.

" Η ζωή μπορεί να αλλάξει σε ένα δευτερόλεπτο. Ήταν ένα λάθος με ανυπολόγιστες συνέπειες. Αν η μπαριέρα δεν ήταν σπασμένη, θα είχαμε ξεχάσει το ατύχημα σε δύο ώρες. Δεν μπορώ να θυμηθώ πολλά. Υπάρχουν άνθρωποι με χειρότερη τύχη από μένα. Εγώ είχα καλές και κακές στιγμές".

Φοβήθηκε για τη ζωή του; " Όχι, μπαίνεις στο χειρουργείο και αντιμετωπίζεις δύσκολες στιγμές. Αλλά είναι δυσκολότερο για τους ανθρώπους που περιμένουν έξω. Σου δίνουν.... καλό πράγμα και πέφτεις για ύπνο, οπότε δεν ξέρεις τι γίνεται, αλλά δέκα ώρες φαίνονται αιώνας για όσους βρίσκονται απέξω, η οικογένεια και οι φίλοι μου".

Η Citroen τον υπολογίζει και με βάση το περιορισμένο μπάτζετ προτίμησε να κάνει δοκιμές ο Κουμπίτσα και όχι οι βασικοί οδηγοί της ομάδας, ο Μίκο Χίρβονεν και ο Ντάνι Σόρδο, προκαλώντας τα αρνητικά σχόλια του πρώτου.

πέστρεψα στους αγώνες γιατί είναι κάτι που έχω κάνει σχεδόν σε ολόκληρη τη ζωή μου. Είναι κάτι που σου δίνει δύναμη και κίνητρο. Όταν είσαι οδηγός αγώνων και επικεντρωμένος κατά 100% στο στόχο σου, ό,τι κάνεις πριν και μετά τους αγώνες είναι για να γεμίζεις το χρόνο σου".

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ