X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FERRARI

Κριτική του πατέρα Σάινθ στη Ferrari: "Ο γιος μου πρέπει να μιλήσει στην ομάδα"

Ο Κάρλος Σάινθ RED BULL CONTENT POOL

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Κάρλος Σάινθ ήταν δημοσίως επικριτικός για την επιλογή της Scuderia να αφήσει τον Σαρλ Λεκλέρ να μονομαχήσει με τον Κάρλος Τζούνιορ στο GP Ιταλίας, ενώ νωρίτερα φέτος στον Καναδά και την Αυστρία είχε δώσει την εντολή στον Ισπανό να μην κάνει το ίδιο.

Οι δύο οδηγοί της Ferrari, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ και Σαρλ Λεκλέρ, κράτησαν τους τιφόζι -και όχι μόνο- στις μύτες των ποδιών τους στους έξι τελευταίους γύρους του κυριακάτικου GP της Μόντσα, με μια συγκλονιστική μονομαχία που σε πολλές περιπτώσεις οριακά δεν έληξε στην αμμοπαγίδα και για τους δύο.

Από τη ραδιοεπικοινωνία δεν υπήρξε καμία εντολή της Ferrari προς τον Λεκλέρ να μην επιτεθεί στον ομόλογό του, ρισκάροντας το βάθρο μέσα στην πατρίδα της ομάδας. Ώσπου, κάποια στιγμή, ο Σάινθ μετέδωσε το μήνυμα "παιδιά, ας φέρουμε τα αυτοκίνητα στον τερματισμό", και η Scuderia διεμήνυσε απλά στον Λεκλέρ "να αποφύγει το ρίσκο".

Στα φρένα της ευθείας στον τελευταίο γύρο ο Λεκλέρ μπλόκαρε δύο φορές τους τροχούς της Ferrari SF-23, οριακά από το κιβώτιο ταχυτήτων του έτερου cavallino εμπρός του, οπότε δύσκολα μπορεί κανείς να πει ότι η επιθυμία της ομάδας εισακούστηκε από τον Μονεγάσκο. Εντέλει ο Σάινθ άντεξε στην πίεση του Λεκλέρ, και τερμάτισε λιγότερο από δύο δέκατα μπροστά του.

Όλα θα ήταν υπέροχα, ωστόσο, για τη δικαιοσύνη της μάχης Σάινθ-Λεκλέρ, αν λίγους μήνες νωρίτερα -συγκεκριμένα στα GP του Καναδά και της Αυστρίας- η Scuderia στις ακριβώς αντίστροφες περιστάσεις δεν είχε δώσει την εντολή στον Σάινθ να μην απειλήσει τον Λεκλέρ, ρισκάροντας μια πιθανή τους σύγκρουση.

"Ειλικρινά, το βρίσκω διασκεδαστικό ότι ορισμένες φορές επιτρέπουν συγκεκριμένα πράγματα και άλλες φορές όχι", είπε ο πατέρας Κάρλος Σάινθ μετά το τέλος του αγώνα της Μόντσα. "Ο γιος μου πρέπει να ρωτήσει την ομάδα γιατί ορισμένες φορές επιτρέπεται να αγωνιστούν μεταξύ τους και άλλες φορές όχι.

Από σήμερα θα θυμάμαι μόνο την τρίτη θέση. Τώρα που τελείωσε, χαίρομαι που δεν υπήρξε εντολή. Έτσι το αξίζει ακόμα περισσότερο", πρόσθεσε ο πρωταθλητής του WRC το 1990 και '92 και τρεις φορές νικητής του Ράλι Ντακάρ.

Ο 29χρονος Κάρλος, βεβαίως, δεν ήταν εξίσου επικριτικός για την ομάδα του μιλώντας για το θέμα στη συνέντευξη Τύπου της Μόντσα. Ωστόσο, είναι μάλλον εύκολο να διαβάσει κανείς κάτι πίσω από τα λόγια του: "Θα καταλάβαινα και τις δύο αποφάσεις", είπε ο οδηγός της Ferrari. "Αν είχαν δώσει την εντολή, θα το είχα καταλάβει. Αν ήμουν στη θέση του Σαρλ, που θα έπρεπε να δώσω τη μάχη για το βάθρο, προφανώς δεν θα μου άρεσε η εντολή.

Οπότε, εξαρτάται εντελώς από τη θέση στην οποία βρίσκεσαι. Δεν θέλω να πω ψέματα, από τη δική μου θέση θα την ήθελα, αλλά από τη θέση του Σαρλ όχι. Νομίζω πως ήταν μια οριακή απόφαση, αλλά ήταν μια σπουδαία μάχη μεταξύ δύο ομολόγων. Πολύ σκληρή, αντιπροσωπευτική της F1, από αυτές που θέλετε να βλέπετε. Κι εγώ την απόλαυσα", κατέληξε ο Κάρλος Τζούνιορ.

TAGS FERRARI FORMULA 1 ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ