Κυρίαρχη η Ferrari
Ο "Σούμι" έφτασε με ταχύτερο γύρο ρεκόρ στη μάχη της pole position αλλά δεν μπήκε καν στη μάχη!
Η Ferrari που έδειξε και πάλι τη δύναμη της πήρε σχετικά εύκολα την πρώτη θέση στη Βραζιλία με τον Φελίπε Μάσα να είναι σχεδόν πέντε δέκατα πιο γρήγορος από τον δεύτερο Κίμι Ραϊκόνεν. Από την τέταρτη θέση θα ξεκινήσει ο πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο με τον Φιζικέλα ακριβώς πίσω του.
Φωτιά παίρνει τώρα το πρτάθλημα κατασκευαστών με τη Ferrari να ξεκινάει από τις θέσεις 1-10 και τη Renault από τις 4-6.
Ο Αλόνσο, που θέλει μόλις έναν βαθμό για να στεφθεί πρωταθλητής για δεύτερη συνεχή χρονιά, οδήγησε του μάλλον συντηρητικά και βρέθηκε στη δεύτερη γραμμή της εκκίνησης. Ο Σουμάχερ θα πάρει τον τίτλο μόνο αν αύριο τερματίσει πρώτος και ταυτόχρονα ο Αλόνσο μείνει εκτός βαθμολογούμενης οκτάδας.
Πλέον αυτη η πιθανότητα ελαχιστοποιείται και έτσι αύριο στην πίστα του Σάο Πάολο, ο Μίκαελ Σουμάχερ θα τρέξει την τελευταία κούρσα της καριέρας του και θα αποχαιρετήσει τους θαυμαστές του με στόχο το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα.
Καλησπέρα με ρεκόρ από τον Μάσα
Οι τελευταίες κατατακτήριες της χρονιάς ξεκίνησαν με ένα απίστευτο χρόνο από τον Φελίπε Μάσα και τους γνωστούς συν μία έκπληξη να μένουν εκτός συνέχειας από την πρώτη διαδικασία.
Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari με χρόνο 1:10.643 έκανε ρεκόρ πίστας και διημέρου, με τον Μίακελ Σουμάχερ να βρίσκεται πίσω του πιστοποιώντας την πολύ καλή κατάσταση την οποία βρίσκεται το κόκκινο μονοθέσιο.
Αυτά βέβαια δεν έχουν σημασία καθώς ακόμα δεν κρινόταν η Pole. Η έκπληξη που συνήθως συμπεριλαμβάνεται στους απώντες από τη συνέχεια στην πρώτη κιόλα δοκιμασία άκουγε στο όνομ Ντέιβιντ Κούλθαρντ. Ο Σκωτσέζος οδηγός με χρόνο 1:13.249 απογοήτευσε αφού πέτυχε τον τρίτο χειρότερο της διαδικασίας.
Εκτός έμειναν επίσης οι συνήθως ύποπτοι... Χωρίς μονοθέσιο συνέχισαν οι Μidland, Super Aguri, ενώ η Red Bull του Κούλθαρντ "έσωσε" το ένα αυτοκίνητο της Toro Rosso. Συγκεκριμένα αντίο από νωρίς είπα οι Τιάγκο Μοντέιρο, Σάκον Γιαμαμότο, Τακούμα Σάτο, Κρίστιαν Άλμπερς και Σκοτ Σπιντ.
Ρεκόρ ο Σουμάχερ και εκπλήξεις
Η δεύτερη περίοδος ξεκίνησε με τα… μεγάλα ονόματα να αργούν να μπουν στην πίστα. Όταν αυτό έγινε ο Μίκαελ Σουμάχερ έκανε ταχύτερο γύρο με 1:10.313 κατεβάζοντας ακόμα περισσότερο τον πολύ καλό χρόνο του ομόσταυλού του στην Ferrari.
Ερωτηματικό παρέμενε η McLaren που πέρασε στην δεύτερη φάση με 1:12!, κατέβασε τον χρόνο της αλλά και πάλι δεν πλησίαζε στους χρόνους των πρώτων. Αυτή η εμφάνιση της πάλαι ποτέ μεγάλης ασημί ομάδας άφησε έξω από τη συνέχεια τον Πέντρο ντε λα Ρόσα.
Οι εκπλήξεις όμως δεν σταμάτησαν εκεί ενώ ο Φιζικέλα γλίτωσε στον τελευταίο τον αποκλεισμό. Ο Μαρκ Ουεμπερ με τον Τζέινσον Μπάτον είπαν απροσδόκητα αντίο, όπως και ο Νίκο Ρόσμπεργκ με τον Ντόνμπρος και τον Λιούτσι.
Με τη Ferrari να είναι η μοναδική ομάδα κάτω από το 1:11 και τον Αλόνσο να είναι ο μόνο που θα μπορούσε να απειλήσει, η κρίσιμη ώρα για τη μάχη της τελευταίας Pole position πλησίαζε.
Ρεκόρ ατυχίας...
Τα μονοθέσια έκαιγαν καύσιμα και όλοι περίμεναν να δουν αν υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μπει ανάμεσα στις δύο εκπληκτικές Ferrari.
Ο Σουμάχερ έδειχνε να έχει πρόβλημα (πάλι) αυτή τη φορά όμως με την πίεση καυσίμου με αποτέλεσμα να γυρίζει πολύ αργά και στο τέλος να εγκαταλείψει...
Στα τέσσερα λεπτά πριν το τέλος ο Φιζικέλα κάνει ταχύτερο γύρο, τον οποίο σπάει λίγο αργότερα ο Αλόνσο και αμέσως μετά ο Κίμι Ραϊκόνεν. Οι τρεις τους όμως ήταν πάνω από το 1:11 και το ερώτημα ήταν αν η Ferrari έχει το 1:10 την κρίσημη στιγμή.
Ο Φελίπε Μάσα βγήκε και μπροστά στους συμπατριώτες του κατέβασε 4 δέκατα στο πρώτο section και λόγο αργότερα πήρε άνετα την Pole position.
Η κατάταξη δεν άλλαξε μέχρι το τέλος με τον Ραϊκόνεν να ξεκινάει δίπλα στον Βραζιλιάνο και τις Renault να βρίσκονται στις θέσεις 4-6 με τον Αλόνσο στη δεύτερη σειρά εκκίνησης. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί η πολύ καλή επίδοση του Γιάρνο Τρούλι που κατέλαβε την τρίτη θέση.
Η σειρά εκκίνησης στην Βραζιλία
Θέση Νο Οδηγός Ομάδα Ελαστικά Χρόνος Μέση ταχύτητα
1. 6 Μάσα Ferrari B 1'10"680 219.474 Km/h
2. 3 Ράικόνεν McLaren Mercedes M 1'11"299 217.568 Km/h
3. 8 Τρούλι Toyota B 1'11"328 217.480 Km/h
4. 1 Αλόνσο Renault M 1'11"567 216.754 Km/h
5. 11 Μπαρικέλο Honda M 1'11"619 216.596 Km/h
6. 2 Φιζικέλα Renault M 1'11"629 216.566 Km/h
7. 7 Ρ. Σουμάχερ Toyota B 1'11"695 216.367 Km/h
8. 16 Χάιντφιλντ BMW Sauber M 1'11"882 215.804 Km/h
9. 17 Κούμπιτσα BMW Sauber M 1'12"131 215.059 Km/h
10. 5 Μ. Σουμάχερ Ferrari B 0'00"000
11. 9 Ουέμπερ Williams Cosworth B 1'11"650 216.502 Km/h
12. 4 Ντε λα Ρόσα McLaren Mercedes M 1'11"658 216.478 Km/h
13. 10 Ρόσμπεργκ Williams Cosworth B 1'11"679 216.415 Km/h
14. 12 Μπάτον Honda M 1'11"742 216.225 Km/h
15. 15 Ντόνμπρος RedBull Ferrari M 1'12"591 213.696 Km/h
16. 20 Λιούτσι Toro Rosso Cosw. M 1'12"861 212.904 Km/h
17. 21 Σπιντ Toro Rosso Cosw. M 1'12"856 212.919 Km/h
18. 19 Άλμπερς Midland Toyota B 1'13"138 212.098 Km/h
19. 14 Κούλθαρντ RedBull Ferrari M 1'13"249 211.776 Km/h
20. 22 Σάτο S. Aguri F1 Honda B 1'13"269 211.718 Km/h
21. 23 Γιαμαμότο S. Aguri F1 Honda B 1'13"357 211.464 Km/h
22. 18 Μοντέιρο Midland Toyota B 0'00"000
Φωτιά παίρνει τώρα το πρτάθλημα κατασκευαστών με τη Ferrari να ξεκινάει από τις θέσεις 1-10 και τη Renault από τις 4-6.
Ο Αλόνσο, που θέλει μόλις έναν βαθμό για να στεφθεί πρωταθλητής για δεύτερη συνεχή χρονιά, οδήγησε του μάλλον συντηρητικά και βρέθηκε στη δεύτερη γραμμή της εκκίνησης. Ο Σουμάχερ θα πάρει τον τίτλο μόνο αν αύριο τερματίσει πρώτος και ταυτόχρονα ο Αλόνσο μείνει εκτός βαθμολογούμενης οκτάδας.
Πλέον αυτη η πιθανότητα ελαχιστοποιείται και έτσι αύριο στην πίστα του Σάο Πάολο, ο Μίκαελ Σουμάχερ θα τρέξει την τελευταία κούρσα της καριέρας του και θα αποχαιρετήσει τους θαυμαστές του με στόχο το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα.
Καλησπέρα με ρεκόρ από τον Μάσα
Οι τελευταίες κατατακτήριες της χρονιάς ξεκίνησαν με ένα απίστευτο χρόνο από τον Φελίπε Μάσα και τους γνωστούς συν μία έκπληξη να μένουν εκτός συνέχειας από την πρώτη διαδικασία.
Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari με χρόνο 1:10.643 έκανε ρεκόρ πίστας και διημέρου, με τον Μίακελ Σουμάχερ να βρίσκεται πίσω του πιστοποιώντας την πολύ καλή κατάσταση την οποία βρίσκεται το κόκκινο μονοθέσιο.
Αυτά βέβαια δεν έχουν σημασία καθώς ακόμα δεν κρινόταν η Pole. Η έκπληξη που συνήθως συμπεριλαμβάνεται στους απώντες από τη συνέχεια στην πρώτη κιόλα δοκιμασία άκουγε στο όνομ Ντέιβιντ Κούλθαρντ. Ο Σκωτσέζος οδηγός με χρόνο 1:13.249 απογοήτευσε αφού πέτυχε τον τρίτο χειρότερο της διαδικασίας.
Εκτός έμειναν επίσης οι συνήθως ύποπτοι... Χωρίς μονοθέσιο συνέχισαν οι Μidland, Super Aguri, ενώ η Red Bull του Κούλθαρντ "έσωσε" το ένα αυτοκίνητο της Toro Rosso. Συγκεκριμένα αντίο από νωρίς είπα οι Τιάγκο Μοντέιρο, Σάκον Γιαμαμότο, Τακούμα Σάτο, Κρίστιαν Άλμπερς και Σκοτ Σπιντ.
Ρεκόρ ο Σουμάχερ και εκπλήξεις
Η δεύτερη περίοδος ξεκίνησε με τα… μεγάλα ονόματα να αργούν να μπουν στην πίστα. Όταν αυτό έγινε ο Μίκαελ Σουμάχερ έκανε ταχύτερο γύρο με 1:10.313 κατεβάζοντας ακόμα περισσότερο τον πολύ καλό χρόνο του ομόσταυλού του στην Ferrari.
Ερωτηματικό παρέμενε η McLaren που πέρασε στην δεύτερη φάση με 1:12!, κατέβασε τον χρόνο της αλλά και πάλι δεν πλησίαζε στους χρόνους των πρώτων. Αυτή η εμφάνιση της πάλαι ποτέ μεγάλης ασημί ομάδας άφησε έξω από τη συνέχεια τον Πέντρο ντε λα Ρόσα.
Οι εκπλήξεις όμως δεν σταμάτησαν εκεί ενώ ο Φιζικέλα γλίτωσε στον τελευταίο τον αποκλεισμό. Ο Μαρκ Ουεμπερ με τον Τζέινσον Μπάτον είπαν απροσδόκητα αντίο, όπως και ο Νίκο Ρόσμπεργκ με τον Ντόνμπρος και τον Λιούτσι.
Με τη Ferrari να είναι η μοναδική ομάδα κάτω από το 1:11 και τον Αλόνσο να είναι ο μόνο που θα μπορούσε να απειλήσει, η κρίσιμη ώρα για τη μάχη της τελευταίας Pole position πλησίαζε.
Ρεκόρ ατυχίας...
Τα μονοθέσια έκαιγαν καύσιμα και όλοι περίμεναν να δουν αν υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μπει ανάμεσα στις δύο εκπληκτικές Ferrari.
Ο Σουμάχερ έδειχνε να έχει πρόβλημα (πάλι) αυτή τη φορά όμως με την πίεση καυσίμου με αποτέλεσμα να γυρίζει πολύ αργά και στο τέλος να εγκαταλείψει...
Στα τέσσερα λεπτά πριν το τέλος ο Φιζικέλα κάνει ταχύτερο γύρο, τον οποίο σπάει λίγο αργότερα ο Αλόνσο και αμέσως μετά ο Κίμι Ραϊκόνεν. Οι τρεις τους όμως ήταν πάνω από το 1:11 και το ερώτημα ήταν αν η Ferrari έχει το 1:10 την κρίσημη στιγμή.
Ο Φελίπε Μάσα βγήκε και μπροστά στους συμπατριώτες του κατέβασε 4 δέκατα στο πρώτο section και λόγο αργότερα πήρε άνετα την Pole position.
Η κατάταξη δεν άλλαξε μέχρι το τέλος με τον Ραϊκόνεν να ξεκινάει δίπλα στον Βραζιλιάνο και τις Renault να βρίσκονται στις θέσεις 4-6 με τον Αλόνσο στη δεύτερη σειρά εκκίνησης. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί η πολύ καλή επίδοση του Γιάρνο Τρούλι που κατέλαβε την τρίτη θέση.
Η σειρά εκκίνησης στην Βραζιλία
Θέση Νο Οδηγός Ομάδα Ελαστικά Χρόνος Μέση ταχύτητα
1. 6 Μάσα Ferrari B 1'10"680 219.474 Km/h
2. 3 Ράικόνεν McLaren Mercedes M 1'11"299 217.568 Km/h
3. 8 Τρούλι Toyota B 1'11"328 217.480 Km/h
4. 1 Αλόνσο Renault M 1'11"567 216.754 Km/h
5. 11 Μπαρικέλο Honda M 1'11"619 216.596 Km/h
6. 2 Φιζικέλα Renault M 1'11"629 216.566 Km/h
7. 7 Ρ. Σουμάχερ Toyota B 1'11"695 216.367 Km/h
8. 16 Χάιντφιλντ BMW Sauber M 1'11"882 215.804 Km/h
9. 17 Κούμπιτσα BMW Sauber M 1'12"131 215.059 Km/h
10. 5 Μ. Σουμάχερ Ferrari B 0'00"000
11. 9 Ουέμπερ Williams Cosworth B 1'11"650 216.502 Km/h
12. 4 Ντε λα Ρόσα McLaren Mercedes M 1'11"658 216.478 Km/h
13. 10 Ρόσμπεργκ Williams Cosworth B 1'11"679 216.415 Km/h
14. 12 Μπάτον Honda M 1'11"742 216.225 Km/h
15. 15 Ντόνμπρος RedBull Ferrari M 1'12"591 213.696 Km/h
16. 20 Λιούτσι Toro Rosso Cosw. M 1'12"861 212.904 Km/h
17. 21 Σπιντ Toro Rosso Cosw. M 1'12"856 212.919 Km/h
18. 19 Άλμπερς Midland Toyota B 1'13"138 212.098 Km/h
19. 14 Κούλθαρντ RedBull Ferrari M 1'13"249 211.776 Km/h
20. 22 Σάτο S. Aguri F1 Honda B 1'13"269 211.718 Km/h
21. 23 Γιαμαμότο S. Aguri F1 Honda B 1'13"357 211.464 Km/h
22. 18 Μοντέιρο Midland Toyota B 0'00"000