X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Λάουντα: "Τι φταίει η Mercedes αν η Ferrari φτιάχνει μόνο σπαγγέτι;"

"Πληρωμένη" απάντηση έδωσε ο Niki Lauda σε όσους λένε πως η Formula 1 έχει καταντήσει βαρετή λόγω της κυριαρχίας της Mercedes, ρίχνοντας τα βέλη του στη Ferrari.

Φέτος, σε σύνολο 9 αγώνων η γερμανική ομάδα έχει σημειώσει 8 νίκες, ενώ σε έξι περιπτώσεις οι πιλότοι της έχουν κάνει το 1-2. Η μία και μοναδική φορά που τα "ασημένια βέλη" δεν κατάφεραν να πάρουν τη νίκη ήταν στον αγώνα της Μαλαισίας, όπου ο Sebastian Vettel σημείωσε την παρθενική του νίκη με την Ferrari.

Στο Silverstone η Scuderia ήταν σαφώς κατώτερη όχι μόνο από τις Mercedes, αλλά και από τις Williams, παρά το γεγονός ότι ο Vettel τερμάτισε τρίτος, μπροστά από τους Massa - Bottas.

Χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Maurizio Arrivabene: « Γενικά δεν είμαι ευχαριστημένος. Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς: Αν δεν υπήρχε η βροχή το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ διαφορετικό όπως και οι διαφορές. Η τρίτη θέση που πήρε ο Vettel ήταν καθαρά θέμα των ικανοτήτων του και της στρατηγικής της ομάδας. Πρέπει να είμαστε ταπεινοί και να αναγνωρίσουμε ότι οι Williams εδώ ήταν πιο δυνατές».

Κατά τον Lauda, η ευθύνη για την μονότονη εικόνα του Πρωταθλήματος δεν πρέπει να βαραίνει την Mercedes, αλλά τις υπόλοιπες ομάδες που δεν μπορούν να κατασκευάσουν ανταγωνιστικά μονοθέσια. Ο 66χρονος Αυστριακός μάλιστα εκτόξευσε τα ειρωνικά του βέλη προς την ομάδα της Ferrari που -θεωρητικά - θα πρωταγωνιστούσε φέτος στη μάχη του τίτλου.

« Δεν αντέχω πια να ακούω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια», δήλωσε στη Bild ο Αυστριακός επίτιμος πρόεδρος της Mercedes AMG Petronas για να προσθέσει: « Αντί να διαμαρτύρονται για τους άλλους, να φτιάξουν καλύτερα μονοθέσια. Τι φταίει η Mercedes αν στη Ferrari για παράδειγμα φτιάχνουν μόνο σπαγγέτι και δεν μπορούν να κατασκευάσουν σωστά ένα μονοθέσιο;».

Ο Lauda στέφθηκε τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κατακτώντας τα δύο από τα τρία του Πρωταθλήματα με την Scuderia (1975 & 1977).

Θα μπορούσε να έχει ακόμα έναν τίτλο με τους Ιταλούς, το 1976, τη χρονιά δηλαδή του σοβαρού ατυχήματος που λίγο έλειψε να του στερήσει τη ζωή στο Nordschleife.

Κατεβαίνοντας στον τελευταίο αγώνα που γινόταν επί ιαπωνικού εδάφους (Fuji) με προβάδισμα τριών βαθμών από τον μεγάλο του αντίπαλο James Hunt, αποφάσισε να αποσυρθεί μετά τον 2ο γύρο λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν και που έθεταν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των πιλότων. Το αποτέλεσμα ήταν ο τίτλος να καταλήξει στον Hunt. Εκείνη την απόφαση του Lauda δεν την χώνεψε ποτέ o "Commendatore"...

Η «συγνώμη» του Wolff

Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes-Benz Toto Wolff πήρε αποστάσεις από τα λεγόμενα του Lauda ξεκαθαρίζοντας πως πρόκειται για μια καθαρή προσωπική άποψη που δεν υιοθετεί η γερμανική εταιρεία.

« Ζητώ συγνώμη αν ο Niki υπήρξε προσβλητικός. Όλοι γνωρίζουν ότι ο Niki είναι ειλικρινής και κάποιες φορές 'πολύ ευθύς' για τις μέρες μας. Στη Mercedes τρέφουμε όλοι τεράστιο σεβασμό για τη Ferrari, εντός και εκτός πίστας. Είναι οι πιο σημαντικοί μας αντίπαλοι και φέτος μας έχουν προκαλέσει ανησυχίες και πονοκεφάλους. Και το Πρωτάθλημα έχει πολλούς αγώνες ακόμα», είπε χαρακτηριστικά ο Αυστριακός.

Διαβάστε περισσότερα στο Car And Driver:

ΔΟΚΙΜΗ: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 140 PS Red Edition

Renault Talisman: O αντικαταστάτης της Laguna (VIDEO)

BMW Dynamic Brake Light (VIDEOS)

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ