X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Λεκλέρ: "Η Ferrari δεν έχει την ταχύτητα για την πολ ποζίσιον στο Μπαχρέιν"

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε μετά τις ελεύθερες δοκιμές του GP του Μπαχρέιν ότι η SF-23 δεν διαθέτει την απόδοση που χρειάζεται για να διεκδικήσει το Σάββατο (4/3) την πολ ποζίσιον του πρώτου αγώνα της F1 2023.

Στην προσομοίωση των κατατακτήριων δοκιμών στην πίστα του Σακίρ, το ημίωρο της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών, ο Μονεγάσκος σημείωσε τον τέταρτο χρόνο - περίπου μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον πρώτο Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin και τρία δέκατα μακριά από τις δύο Red Bull Rb19 των Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ.

Ο 25χρονος οδηγός της Scuderia πιστεύει μεν ότι η Aston Martin δεν θα είναι εξίσου ισχυρή στις αυριανές δοκιμές κατάταξης (Σάββατο 4/03, 17:00), αλλά εκτιμά δε ότι "δεν πιστεύω ότι έχουμε την απόδοση ίσως για την πολ ποζίσιον. Είναι ακόμα νωρίς. Ίσως η Aston Martin να ήταν λίγο ταχύτερη απ' όσο θα είναι αύριο. Δεν ξέρω. Έτσι νομίζω".

Η Ferrari δοκίμασε μια καινούρια βάση της πίσω πτέρυγας σήμερα με έναν βραχίονα, πριν την απορρίψει λόγω φόβων για την αντοχή της, καθώς και εκ νέου της ακραίες ρυθμίσεις χαμηλού ύψους του δαπέδου από το έδαφος. Επίσης, αφοσιώθηκε στις συστοιχίες γύρων, ειδικά με τη μαλακή γόμα, για τον αγώνα της Κυριακής.

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Επίσης, ο Λεκλέρ είπε ότι η συμπεριφορά της SF-23 ήταν καλύτερη από ότι στις δοκιμές εξέλιξης της προηγούμενης εβδομάδας, όπου αναλώθηκε εσκεμμένα σε υποστροφικές ρυθμίσεις. Συνεπώς, ο Μονεγάσκος εκτιμά ότι η Scuderia έχει μεγάλα περιθώρια βελτίωσης:

"Ας πούμε ότι η αίσθηση είναι καλύτερη από τις δοκιμές. Για μένα, δεν υπήρχε σταθερότητα στον τρόπο που κάναμε τις δοκιμές, διότι δοκιμάζαμε πολλά πράγματα και δεν είχα πολύ χρόνο με το αυτοκίνητο στο στήσιμο που θα το ήθελα. Τον είχα σήμερα".

Αντιθέτως, ο Κάρλος Σάινθ είπε ότι σήμερα "πάσχιζα λίγο περισσότερο να βρω την ισορροπία (του αυτοκινήτου). Με απλά λόγια, το αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται όπως θα περίμενα ή όπως ανταποκρινόταν στις δοκιμές. Είναι λίγο πιο ασταθές σε σχέση με πριν. Αλλά το εξετάζουμε διεξοδικά. Αναμένουμε να το κάνουμε ξανά συγκροτημένο για αύριο".

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Ο Ισπανός είχε και ένα τετ-α-κε με μεγάλη ταχύτητα στην πρώτη περίοδο των σημερινών δοκιμών, στην κατηφορική στροφή 9 και την κλειστή αριστερή 10.

Απλώς δοκιμάζαμε κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο, και είχαμε τη μέση γόμα από την οποία θέλαμε να απαλλαγούμε για να βάλουμε τη μαλακή στη νυχτερινή δεύτερη περίοδο. Τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολογίζαμε, ξεκάθαρα. Δεν ήταν εσκεμμένο, ήταν μόνο μια δοκιμή που πήγε στραβά.

Αλλά επιστρέψαμε στη δεύερη περίοδο. Έχασα λίγο χρόνο στην πίστα, έχασα λίγη ελευθερία και πιθανότατα πλήρωσα το τίμημα στο FP2. Αλλά και πάλι, το αυτοκίνητο δεν έχει την ίδια αίσθηση που είχε στις δοκιμές", κατέληξε ο Σάινθ.

TAGS FORMULA 1 F1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ FERRARI GP ΜΠΑΧΡΕΙΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ