X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ

Λεκλέρ: "Η νίκη στη Μόντσα κρίθηκε πολύ πριν το όχημα ασφαλείας"

Ο Σαρλ Λεκλέρ @ 2022 LUCA BRUNO / AP IMAGES

Ο Σαρλ Λεκλέρ αναγνώρισε ότι η Ferrari ανέκτησε τη χαμένη της ταχύτητα στο GP Ιταλίας, αλλα και παραδέχθηκε ότι η μοίρα του αγώνα για τη νίκη είχε καθοριστεί υπέρ του Μαξ Φερστάπεν πολύ πριν το όχημα ασφαλείας που βγήκε στον 58ο γύρο.

Ο Σαρλ Λεκλέρ δέχθηκε την προτροπή της Scuderia Ferrari να μπουν για το πρώτο τους πιτ-στοπ με την ευκαιρία του εικονικού οχήματος ασφαλείας, αλλά επιβεβαίωσε ότι η Scuderia δεν είχε σήμερα την ταχύτητα να καταδιώξει τον Μαξ Φερστάπεν - που είχε εξ αρχής ανώτερο αγωνιστικό ρυθμό με τη Red Bull RB18 έναντι της Ferrari F1-75 στο GP Ιταλίας.

Με το μικρού χρονικού κόστους πρώτο πιτ-στοπ τόσο νωρίς ο Λεκλέρ άλλαξε τη στρατηγική του από ένα σε δύο πιτ-στοπς, αλλά και αυτή η στρατηγική δεν ήταν ικανή να απειλήσει τον Ολλανδό. Μάλιστα, ο Λεκλέρ είπε ότι η ιταλική έλαβε την απόφαση να μπει τόσο νωρίς και για να καλυφθεί από τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, σε περίπτωση που έμπαινε ο Βρετανός υπό το VSC. "Δεν ξέραμε τι θα έκαναν τα αυτοκίνητα που ήταν πίσω μας, οπότε πήραμε αυτή την απόφαση", είπε ο Μονεγάσκος.

Το κανονικό όχημα ασφαλείας στο τέλος για την ακινητοποιημένη McLaren του Ντάνιελ Ρικιάρντο του προσέφερε μια τελευταία ευκαιρία, αλλά ο αγώνας δεν επανεκκίνησε ποτέ, μέχρι την καρό σημαία. Η απομάκρυνση της McLaren άργησε, όπως και το όχημα ασφαλείας να φτάσει τον Φερστάπεν και να διαμορφωθεί η κατάταξη πίσω του.

Το πρωτόκολλο που αφορά σε τέτοια περιστάσεις, και αγνοήθηκε πέρσι από τον Μάικλ Μάσι στο Άμπου Ντάμπι, τώρα εφαρμόστηκε. Προβλέπει ότι ο αγώνας μπορεί να επανεκκινήσει έναν γύρο μετά την απελευθέρωση των οδηγών που έχουν δεχθεί γύρο. Αυτό δεν κατέστη εφικτό να γίνει σήμερα, στους 5 γύρους που απέμεναν μέχρι την καρό σημαία.

"Ναι, το τελείωμα ήταν εκνευριστικό", τόνισε στο τέλος του Ιταλικού GP ο Σαρλ Λεκλέρ. "Εύχομαι να είχαμε αγωνιστεί στο τέλος, αλλά δυστυχώς ήμασταν δεύτεροι σε εκείνο το χρονικό σημείο, βάσει όσων είχαν προηγηθεί. Οπότε είναι κρίμα".

Ο 24χρονος συνέχισε: "Γενικώς, τα έδωσα όλα για αυτή τη δεύτερη θέση σήμερα. Εύχομαι να είχα κερδίσει εμπρός από τους εκpληκτικούς τιφόζι που έχουμε εδώ, αλλά απλώς δεν μπορούσα σήμερα. Προφανώς με τη δεύτερη θέση δεν είμαι και ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτόν τον αγώνα. Αλλά ναι, θα δουλέψουμε πάνω σε αυτή τη βάση. Πιστεύω ότι η ταχύτητά μας ήταν αρκετά καλή σήμερα, απλά δεν ήταν αρκετή", κατέληξε.

TAGS ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ FERRARI FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ