FORMULA 1

Formula 1 - Λεκλέρ: "Ήμασταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργοί από τη Red Bull"

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco steers his car during the second Formula One free practice at the Bahrain International Circuit in Sakhir, Bahrain, Friday, March 3, 2023. The Bahrain GP will be held on Sunday March 5, 2023. (AP Photo/Ariel Schalit)
Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco steers his car during the second Formula One free practice at the Bahrain International Circuit in Sakhir, Bahrain, Friday, March 3, 2023. The Bahrain GP will be held on Sunday March 5, 2023. (AP Photo/Ariel Schalit) ASSOCIATED PRESS

Ο Σαρλ Λεκλέρ δεν έκρυψε τη σκληρή πραγματικότητα για τη Ferrari μετά το GP του Μπαχρέιν, λέγοντας πως στις συστοιχίες γύρων του αγώνα η SF-23 ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργή στο γύρο από τη Red Bull - «που βρήκε κάτι μεγάλο» για τη βελτίωση του ρυθμού της στον αγώνα, φέτος.

Μετά τη σχετικά ανταγωνιστική απόδοση της Ferrari SF-23 στον έναν γύρο των σαββατιάτικων δοκιμών κατάταξης, η υστέρησή της σε συνθήκες αγώνα από τη Red Bull RB19 ήρθε για τους τιφόζι ως πολύ μεγαλύτερο σοκ ακόμα κι από την ξαφνική εγκατάλειψη του Σαρλ Λεκλέρ στον 41ο γύρο του εναρκτήριου αγώνα της σεζόν του 2023, λόγω αδιευκρίνιστου προβλήματος στη μονάδα ισχύος.

Καθώς ο Μαξ Φερστάπεν είχε χαθεί στον ορίζοντα μετά την εκκίνηση, ο Μονεγάσκος προσπάθησε να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση από τον Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB18, αλλά την έχασε όταν ο Μεξικανός έβαλε τη μαλακή γόμα στο πρώτο του πιτ-στοπ (σε σχέση με τη σκληρή γόμα που διάλεξε ο Λεκλέρ) και πέρασε τη Ferrari με σχετική ευκολία στην πίστα.

Η Ferrari αποφάσισε πριν τον αγώνα του Σακίρ να αλλάξει τη μπαταρία της όλης υβριδικής μονάδας ισχύος, χωρίς ποινή διότι βεβαίως ακόμα, κι αυτό ήταν από μόνο του ένα ανησυχητικό σημάδι. Όμως, κανείς περίμενε ότι η Scuderia θα βρισκόταν και πάλι εμπρός στα περσινά της προβλήματα έλλειψης αξιοπιστίας, που πίστευε και η ίδια πως τα είχε λύσει.

Μιλώντας για το πρόβλημα που τον ανάγκασε να αφήσει το cavallino του στην άκρη της πίστας στον 41ο γύρο, ο Λεκλέρ είπε: "Δεν είχα καμία [προειδοποίηση], το σύστημα απλώς έπαψε να λειτουργεί. Προφανώς έγινε πολλή δουλειά σε αυτόν τον τομέα αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε, διότι προφανώς ένα μηχανικό πρόβλημα στον πρώτο αγώνα της χρονιάς δεν είναι κάτι καλό".

Και στη συνέχεια αναφέρθηκε στην ταχύτητα της SF-23 σε συνθήκες αγώνα: "Είχα όση αισιοδοξία μπορούσα να έχω, δεδομένου ότι ο ρυθμός μας ήταν κατά ένα δευτερόλεπτο πιο αργός [από της Red Bull]. Και δεν είναι και τόση αυτή η αισιοδοξία, για να είμαι ειλικρινής. Η Red Bull φαίνεται πως βρήκε κάτι πολύ μεγάλο για την ταχύτητά της στις συστοιχίες γύρων του αγώνα. Δυστυχώς, μετά τις δοκιμές εξέλιξης ελπίζαμε ότι θα κάναμε λάθος στις προβλέψεις μας, αλλά τελικά ήμασταν απόλυτα σωστοί. Είμαστε πολύ μακριά τους στο ρυθμό αγώνα, και αυτό δυστυχώς το περιμέναμε.

Σχετικά με την ταχύτητά της στις δοκιμές κατάταξης, είναι παρεμφερής με τη δική μας, και τουλάχιστον καταφέραμε να αντλήσουμε την ταχύτητα του αυτοκινήτου χθες, αλλά μετά ήρθαμε στον αγώνα και είμαστε ένα δευτερόλεπτο στο γύρο μακριά τους, που είναι τεράστια διαφορά. Οπότε πρέπει να το κοιτάξουμε αυτό, και μαζί και την αξιοπιστία.

Πιστεύω ότι σήμερα η τρίτη θέση ήταν εφικτή, είχα μια σχετική διαφορά από τους οδηγούς πίσω μου και τα πήγαινα καλά με το τελευταίο σετ ελαστικών. Αλλά το Μπαχρέιν είναι μια κάπως ιδιαίτερη πίστα, κι ελπίζω να αλλάξει η εικόνα λίγο στον επόμενο αγώνα. Όμως, δεν μπορώ να βασιστώ σε αυτό, διότι πρέπει να εργαστούμε για να βρούμε κάτι".

Ο Κάρλος Σάινθ είπε ότι ο βασικός λόγος της υστέρησης της Ferrari στις συστοιχίες γύρων του αγώνα είναι ο εντονότερος ρυθμός φθοράς των ελαστικών της. "Ελπίζω πως όταν πάμε σε άλλες πίστες, όπου θα ψήνουμε λιγότερο τα πίσω ελαστικά μας, θα μπορούμε να αντέχουμε περισσότερο", είπε ο Ισπανός, εξηγώντας τις αιτίες για την προσπέραση που δέχθηκε από τον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin για την τρίτη θέση του βάθρου.

Συνεχίζοντας για τη μεγάλη έκπληξη της φετινής χρονιάς, την Aston Martin AMR23, ο Σάινθ τόνισε: "Είναι ξεκάθαρο ότι το αυτοκίνητό της έχει κάτι, τόσο της Red Bull όσο και της Aston Martin, που επιτρέπει μικρότερη φθορά των ελαστικών. Ας δείτε τη Mercedes κι εμάς, έχουμε παρεμφερή ρυθμό φθοράς. Τα άλλα δύο αυτοκίνητα, για κάποιο λόγο, δεν φθείρουν τα ελαστικά τόσο. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αναλύσουμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε".

Ο Σάινθ εξήγησε ότι δεν μπορούσε να κρατήσει την άμυνά του στην επίθεση του Αλόνσο διότι "από την πρώτη στιγμή που πιέζεις για να αμυνθείς από τον Φερνάντο, ψήνεις τα ελαστικά. Είναι ένα πρόβλημα που έχουμε, τα ελαστικά υπερθερμαίνονται αμέσως μόλις αρχίζουμε να πιέζουμε. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μεγάλα περιθώρια στον αγώνα. Βρισκόμαστε πίσω από την Aston Martin στις αγωνιστικές συνθήκες, και ξεκάθαρα πίσω και από τη Red Bull".

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ GP ΜΠΑΧΡΕΙΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ