X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Λεκλέρ: "Ήταν δικό μου λάθος, κι αυτό είναι όλο"

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco in his garage prior to the qualifying session ahead of the Formula One Grand Prix at the Spa-Francorchamps racetrack in Spa, Belgium, Saturday, Aug. 27, 2022. The Belgian Formula One Grand Prix will take place on Sunday. (AP Photo/Geert Vanden Wijngaert, Pool) AP

Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε το λάθος του, που τον έριξε από την 5η στην 6η θέση στο τέλος του GP Βελγίου, αλλά συμπλήρωσε πως «δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι αυτό το τριήμερο και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, περισσότερο από ό,τι άλλο».

Ο Μονεγάσκος της Ferrari εκκίνησε από την 15η θέση λόγω αλλαγής κινητήρα, μία θέση εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν (για τον ίδιο λόγο). Παρότι ανελισσόταν μαζί με τον Ολλανδό στους πρώτους γύρους, αναγκάστηκε στο αρχικό όχημα ασφαλείας -για τη σύγκρουση των Χάμιλτον και Αλόνσο- να κάνει το πρώτο του πιτ-στιπ για να αφαιρεθεί από τον αεραγωγό των φρένων μια ζελατίνα που είχε αφαιρέσει από κράνος του και είχε μείνει προσκολλημένη εκεί.

«Για να είμαι ειλικρινής, μετά την εκκίνηση είχα ελπίδες αλλά μας προέκυψε αυτή η ζελατίνα [του κράνους, που είχε κολλήσει] στα φρένα, οπότε χρειάστηκε να σταματήσουμε και να αρχίσουμε και πάλι από την αρχή», είπε ο 24χρονος. «Και τότε συνειδητοποίησα ότι θα ήταν ένας δύσκολος αγώνας από εκείνο το σημείο και μετά».

Πράγματι, ο Λεκλέρ δεν κατάφερε να ανέβει πιο πάνω από την 5η θέση, ώσπου δύο γύρους πριν το τέλος η Ferrari τον κάλεσε να βάλει τη μαλακή γόμα, για να επιδιώξει να κερδίσει τον έναν βαθμό του ταχύτερου γύρου. Όμως, ο κακός υπολογισμός της Scuderia τον έβγαλε οριακά εμπρός από τον Φερνάντο Αλόνσο, και η μάχη του Λεκλέρ με τον Ισπανό τελικά δεν επέτρεψε στον δεύτερο να πετύχει τον ταχύτερο γύρο.

Και το ακόμα χειρότερο ήταν πως, στην πίεση της κατάστασης αυτής, ο Λεκλέρ υπερέβη το όριο ταχύτητας στα πιτς (με 81 km/h, έναντι του ορίου των 80 km/h), δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων μετά το τέλος του αγώνα, κι έτσι έπεσε από την 5η στην 6η θέση της κατάταξης - χάνοντας έτσι δύο βαθμούς, αντί του αρχικού στόχου να κερδίσει έναν επιπλέον.

«Δυστυχώς τερματίσαμε στην 6η θέση, με αυτό που συνέβη στο τέλος. [Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στα πιτς] δεν είναι κακοτυχία, είναι απλά δικό μου λάθος κι αυτό είναι όλο» εξήγησε ο Μονεγάκος, παίρνοντας την ευθύνη για το συμβάν.

Και συνέχισε λέγοντας ότι το χειρότερο της ημέρας δεν ήταν αυτό, για τη Scuderia: «Από την άλλη, δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι αυτό το τριήμερο και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, περισσότερο από ό,τι άλλο. Οπότε πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό».

Οκτώ αγώνες πριν το τέλος της σεζόν, ο Λεκλέρ έχει μείνει 98 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν, που οδεύει για τον back-to-back τίτλο του. «Το πρωτάθλημα αρχίζει να δείχνει πολύ διαφορετικό, ειδικά με την ταχύτητα που δείξαμε αυτό το τριήμερο. Θα είναι πολύ, πολύ δύσκολο, αλλά θα βάλω το κεφάλι μου κάτω και θα προσπαθήσω να αφοσιωθώ σε κάθε αγώνα και να κάνω το καλύτερο που μπορώ», κατέληξε ο Λεκλέρ.

Ο Κάρλος Σάινθ πήρε, με την 3η θέση, το καλύτερο που θα μπορούσε να είχε πετύχει η Ferrari σήμερα, καθώς είπε: «Η Red Bull, ο Μαξ και ο Τσέκο ήταν σε δικό τους κόσμο σήμερα. Και δυστυχώς, δεν ήμασταν σε θέση να δώσουμε μια πιο δυνατή μάχη, έπρεπε απλά να επιβιώσουμε. Πρέπει να διαπιστώσουμε για ποιον λόγο δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί σε αυτή την πίστα».

Ο Ισπανός συνέχισε: «Είχα καλή εκκίνηση, και επανεκκίνηση [μετά το όχημα ασφάλειας], αλλά η ταχύτητά μας δεν ήταν εδώ. Τα ελαστικά μας υπερθερμαίνονταν πολύ, και γλιστρούσαμε αρκετά. Για κάποιο λόγο το αυτοκίνητο μας δεν ήταν εκεί αυτό το τριήμερο, αλλά στο τέλος ανεβήκαμε στο βάθρο και θα το δεχθούμε.

»Οι δύο πρώτοι μου γύροι ήταν δυνατοί, αλλά μετά αμέσως είχαμε μεγάλο ρυθμό φθοράς των ελαστικών. Ήταν μεγαλύτερη από όση περιμέναμε. Το Ζάντβουρτ πρέπει να είναι καλύτερη πίστα για εμάς. Στη Μόντσα θα έχει πάλι το αβαντάζ η Red Bull, αλλά θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε στο Ζάντβουρτ», κατέληξε ο 27χρονος οδηγός της Ferrari.

Photo credits: Associated Press

TAGS FORMULA 1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ