Λεκλέρ: "Ήταν παράξενη η φθορά των ελαστικών μας"
Ο Σαρλ Λεκλέρ χαρακτήρισε «παράξενη» τη φθορά των ελαστικών που είχε τους τελευταίους γύρους του αγώνα Sprint της Ίμολα, δήλωσε ότι η Ferrari δεν την περίμενε και είπε ότι η Scuderia πρέπει να τη διορθώσει για να έχει ελπίδες νίκης στον αυριανό αγώνα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ πέρασε τον Μαξ Φερστάπεν στην εκκίνηση του σημερινού αγώνα Sprint του GP της Εμίλια Ρομάνια στην Ίμολα, διάρκειας 21 γύρων και 100 χιλιομέτρων, και διατηρούσε με σχετική άνεση το προβάδισμα από τον Ολλανδό της RBR μέχρι τον 17ο γύρο.
Τότε, τα μαλακά ελαστικά της Ferrari άρχισαν να παρουσιάζουν περισσότερη επιφανειακή φθορά (graining) σε σχέση με εκείνα του Φερστάπεν, ο οποίος σε όλη τη διάρκεια του μικρού αγώνα μέχρι τα διαχειριζόταν προσεκτικά, με σκοπό να επιτεθεί στο τέλος - όπως και έκανε, κερδίζοντας τους 8 βαθμούς του αγώνα Sprint μαζί με την πολ ποζίσιον για το αυριανό GP.
Ο Λεκλέρ είπε ότι η φθορά αυτή ήταν κάτι που η Scuderia δεν περίμενε: "Είχα λίγη περισσότερη φθορά. Αυτό ήταν παράξενο, δεν ήταν το επίπεδο [φθοράς] που περιμέναμε πως θα είχαμε" είπε στους μηχανικούς του, μέσω ραδιοεπικοινωνίας, στο γύρο επιστροφής στα πιτς ο Μονεγάσκος.
Βγαίνοντας από τη F1-75, στις δηλώσεις του στο τέλος είπε: "Πασχίζαμε με τα ελαστικά στο τέλος, οπότε πρέπει να το αναλύσουμε αυτό για αύριο. Σε τελική ανάλυση, ο κυρίως αγώνας είναι αύριο και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα είμαστε έτοιμοι. Η ταχύτητά μας ήταν καλή μέχρι τότε, μετά αρχίσαμε να έχουμε λίγη φθορά στο εμπρός αριστερό [ελαστικό] και το χάσαμε μέχρι το τέλος. Αλλά θα δουλέψουμε, και θα επιστρέψουμε δυνατότεροι αύριο".
Ο Μονεγάσκος συμπλήρωσε: "Είχα πολύ καλή εκκίνηση. Δεν ήμασταν παραπλεύρως για την πρώτη στροφή, κι έτσι μπόρεσα να αφοσιωθώ στον δικό μου αγώνα έκτοτε. Προσπάθησα να πιέσω λίγο στην αρχή για να βγω από τη ζώνη DRS του Μαξ, για να μην είμαι ευάλωτος. Αλλά πλήρωσα το τίμημα λίγο αργότερα στον αγώνα, και πάσχιζα με το graining των ελαστικών στους τελευταίους 2-3 γύρους".
Στον αυριανό κυρίως αγώνα ενδεχομένως τα πράγματα να είναι διαφορετικά με τις σκληρότερες γόμες. Η Pirelli έχει φέρει στην Ίμολα τις τρεις μεσαίες γόμες της (C2-C3-C4) και η διαχείριση της μέσης και της σκληρής, αν και όταν χρησιμοποιηθούν στους 63 γύρους του αγώνα, θα έχει διαφορετικές προδιαγραφές και για τη Ferrari και για την RBR.
"Πιστεύω ότι η ταχύτητά μας είναι παρεμφερής [με της RBR]. Αυτό που έκανε τη διαφορά στο τέλος ήταν η φάση της φθοράς των ελαστικών. Αν καταφέρουμε να το γιατρέψουμε αυτό αύριο, είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε στη μάχη για τη νίκη. Αν όχι, θα είναι λίγο πιο δύσκολο", κατέληξε ο Λεκλέρ.