Λεκλέρ: "Πετάξαμε στα σκουπίδια τη 2η θέση διότι ήταν κρύα τα ελαστικά"
Το άκρως απογοητευτικό και εντελώς απρόσμενο αποτέλεσμα της Ferrari στις δοκιμές κατάταξης του GP Σιγκαπούρης προήλθε, σύμφωνα με τον Σαρλ Λεκλέρ, από την αδυναμία της Scuderia να φέρει τα ελαστικά της SF-24 στη σωστή θερμοκρασία στον έναν και μοναδικό τους γύρο στο Q3.
Ο Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ θα παρατάξουν τις δύο Ferrari SF-24 στην πέμπτη σειρά της εκκίνησης (στην 9η και 10η θέση) του αυριανού (22/9, 15:00) GP Σιγκαπούρης καθώς ο Ισπανός είχε ατύχημα στο ξεκίνημα του Q3 και ο Μονεγάσκος είδε τον μόλις 7ο χρόνο που πέτυχε να σβήνεται λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας.
Για τη Scuderia αυτός ο αγώνας θα ήταν μια χρυσή ευκαιρία για νίκη, καθώς το σιρκουί της Μαρίνα Μπέι ταιριάζει ιδιαίτερα στις προδιαγραφές της SF-24. Όμως, μετά από το σημερινό αποτέλεσμα οι πιθανότητες να την πετύχει φαντάζουν πλέον μηδαμινές.
Ο Λεκλέρ, που θα έμενε 7ος (πίσω από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas) ακόμα κι αν δεν σβηνόταν ο χρόνος του, εξήγησε ότι η νυχτερινή πτώση της θερμοκρασίας στη Σιγκαπούρη ήταν η αιτία του πολύ φτωχού αποψινού αποτελέσματος της ιταλικής ομάδας.
“Το Q1 και το Q2 πήγαιναν καλά, είχα ανακτήσει τις ελπίδες μου μετά τις τρίτες δοκιμές που δεν μας πήγαν καλα”, είπε ο 25χρονος οδηγός της Ferrari. “Αλλά μετά βγήκα από το γκαράζ για το Q3 και τα εμπρός ελαστικά ήταν πολύ πιο κρύα.
Κάνουμε όλη αυτή την προετοιμασία το διήμερο για να κάνουμε αυτόν τον έναν γύρο στις κατατακτήριες, σε μια πίστα που ξέρουμε ότι [η πολ ποζίσιον] είναι σημαντική όσο στο Μονακό, και τα εμπρός ελαστικά είναι κρύα. Κι αυτό φέρνει μια άσχημη κατάσταση για όλο το τριήμερο.
Δεν ξέρουμε την ακριβή αιτία ακόμα, αλλά η αλήθεια είναι πως τα εμπρός ελαστικά ήταν πολύ κρύα όταν ξεκινήσαμε το γύρο. Έτσι μπλόκαρα στην πρώτη στροφή κι εκεί τελείωσαν όλα. Δεν είχα ποτέ την πρόσφυση του εμπρός μέρους που θα ήθελα.
Ακόμα και μετά την 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών, περιμέναμε ότι θα ήμασταν δυνατοί στις κατατακτήριες. Τα Q1 και Q2 επιβεβαίωσαν ότι είχαμε την ταχύτητα για κάτι καλό. Και μετά τα πετάξαμε όλα στα σκουπίδια με το θέμα της θερμοκρασίας των ελαστικών στο Q3. Πρέπει να το διερευνήσουμε αυτό”, πρόσθεσε ο Λεκλέρ.
Όταν βγήκε από τα πιτς, ο μηχανικός του Λεκλέρ Μπρίαν Μπότσι του ανέφερε ότι τα εμπρός ελαστικά έχουν λίγο χαμηλή θερμοκρασία, κι έτσι ο Μονεγάσκος πίεσε περισσότερο στο γύρο εξόδου από τα πιτς για να τα θερμάνει περισσότερο. Αλλά ακόμα κι αυτό δεν έφερε αποτέλεσμα.
Όταν ο Μονεγάσκος ρωτήθηκε τι θα μπορούσε να περιμένει αν δεν μεσολαβούσε το πρόβλημα με τη θερμοκρασία των ελαστικών, απάντησε απλά “μάλλον τη 2η θέση”.