X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Λεκλέρ: "Πλήρωσα το τίμημα της απληστίας μου"

Ο Σαρλ Λεκλέρ απογοητευμένος μετά το Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια 2022 AP PHOTO/LUCA BRUNO

Εκνευρισμένος με τον εαυτό του για το τετ-α-κε του 53ου γύρου του GP της Εμίλια Ρομάνια, ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι δεν πρέπει να επαναλάβει ένα τέτοιο λάθος διότι την επόμενη φορά μπορεί να έχει χειρότερες συνέπειες.

Ο Σαρλ Λεκλέρ είχε μόλις βάλει τη μαλακή γόμα στο δεύτερό του πιτ-στοπ και προσπαθούσε να πλησιάσει τον Σέρχιο Πέρεζ, που μόλις είχε βγει κι εκείνος από τη δεύτερή του αλλαγή ελαστικών. Ο Μονεγάσκος ήθελε να μπει στη ζώνη DRS του Μεξικανού, και να τον απειλήσει για τη 2η θέση, όταν έχασε τον έλεγχο της Ferrari F1-75 στο σικέιν Βαριάντε Άλτα.

Η Ferrari γλίστρησε εκτός πίστας και κατέληξε στις μπαριέρες, όπου έσπασε η εμπρός αεροτομή της. Ο Λεκλέρ γύρισε για τρίτη φορά στα πιτς, για να αλλάξει ρύγχος, και μετά από όλα αυτά έπεσε από την 3η στην 9η θέση. Στους τελευταίους 9 γύρους ανελίχθηκε, με φρέσκια μαλακή γόμα, μέχρι την 6η στην καρό σημαία. Σε συνδυασμό με τη νίκη του Μαξ Φερστάπεν, η διαφορά του από τον Ολλανδό στην κορυφή της βαθμολογίας μειώθηκε στους 27 βαθμούς.

"Είναι πολύ κρίμα", είπε ο Λεκλέρ. "Ό,τι κι αν συνέβη πριν από το τετ-α-κε, είναι λεπτομέρεια και είναι μέρος των αγώνων. Όμως πιστεύω ότι το τετ-α-κε δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί σήμερα. Η 3η θέση ήταν η καλύτερη που θα μπορούσα να είχα πετύχει. Δεν είχαμε την ταχύτητα για πολλά παραπάνω. Ήμουν πολύ άπληστος, και πλήρωσα το τίμημα για αυτό".

Ο Μονεγάσκος συνέχισε: "Δεν ήταν ωραίο. Μέχρι στιγμής φέτος στη σεζόν δεν είχα κάνει πολλά λάθη, αλλά το σημερινό ήταν μεγάλο. Προσπάθησα να στρίψω λίγο πιο γρήγορα στις στροφές 14 και 15 για να πλησιάσω τον Τσέκο [Πέρεζ] και να προσπαθήσω να τον περάσω στη στροφή 2, διότι είδα ότι αυτή ήταν μια από τις σπάνιες ευκαιρίες που θα είχα, και πίεσα πολύ.

Πλήρωσα το τίμημα και έχασα επτά επιπλέον βαθμούς σε σχέση με τους βαθμούς της τρίτης θέσης, οπότε ήταν κρίμα. Είναι επτά βαθμοί που θα είναι πολύτιμοι στο τέλος του πρωταθλήματος, αναμφίβολα, και κάτι τέτοιο δεν πρέπει να συμβεί ξανά. Ήταν μεγάλο λάθος αυτό, αλλά οι συνέπειές του θα μπορούσαν να ήταν πολύ χειρότερες. Χάσαμε μόνο επτά βαθμούς σήμερα, αλλά μπορεί να χάσουμε πολλούς περισσότερους την επόμενη φορά. Πρέπει να είμαι προσεκτικός".

Μιλώντας για τη βελτίωση της RBR και τη συνέχεια της σεζόν, ο 24χρονος κατέληξε: "Ρεαλιστικά, δεν είχαμε την ταχύτητα της Red Bull. Ήταν πολύ γρήγοροι για εμάς σε όλες τις συνθήκες. Εμείς είχαμε το πάνω χέρι στο Μπαχρέιν και στην Αυστραλία και εκείνοι τώρα στην Ίμολα και στη Τζέντα. Οπότε είναι πολύ, πολύ στενή η μάχη. Και πιστεύω ότι θα συμβαίνει έτσι σε όλη τη σεζόν. Μόνο ο χρόνος θα δείξει πόσο μεγάλο βήμα προόδου έκανε [η Red Bull στην Ίμολα]. Αλλά σίγουρα έδειξαν να είναι πολύ πιο ανταγωνιστικοί σε σχέση με τους τρεις πρώτους αγώνες".

TAGS FORMULA 1 F1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ