X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Λεκλέρ: "Πρέπει να είμαστε καλύτεροι από αυτό, ελπίζω η ομάδα να με ακούει στο μέλλον"

Ο Σαρλ Λεκλέρ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Σαρλ Λεκλέρ άσκησε δημόσια κριτική στη Ferrari για την καθυστερημένη της επιλογή να τοποθετήσει τα σλικς ελαστικά στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών κατάταξης του GP Καναδά - γεγονός που τον άφησε έξω από το Q3 και την πρώτη δεκάδα.

Για τρίτο διαδοχικό αγώνα της Formula 1 ο Σαρλ Λεκλέρ αποκλείστηκε από την πρώτη δεκάδα της εκκίνησης στο Q2 των δοκιμών κατάταξης του GP Καναδά, χθες (17/6) στην πίστα του Μόντρεαλ, και παρότι ο ίδιος έκανε ένα οδηγικό σφάλμα στην πρώτη του προσπάθεια στο Q2 εν συνεχεία άσκησε δημόσια κριτική στη Ferrari για τη λανθασμένη επιλογή ελαστικών στις εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες.

Η δεύτερη περίοδος των κατατακτήριων (Q2) στον Καναδά ξεκίνησε σε πίστα που στέγνωνε διαρκώς, όμως ο Λεκλέρ -όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών- μπήκαν στην πίστα με την ενδιάμεση γόμα βροχής, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι θα κάνουν έναν ανταγωνιστικό χρόνο πριν περάσουν στα σλικς.

Ο Λεκλέρ στον πρώτο του γύρο έκανε ένα οδηγικό λάθος που τον άφησε αρκετά χαμηλά στην κατάταξη της δεκαπεντάδας, αλλά από νωρίτερα είχε διαμηνύσει στη Scuderia ότι "θα πρέπει να μπούμε για να βάλουμε τη μαλακή γόμα (για στεγνό)". Η ομάδα του απάντησε πως και "ο Φερστάπεν έμεινε έξω (με την ενδιάμεση γόμα βροχής)".

Η Ferrari είχε την πολυτέλεια να παρατηρεί τους χρόνους του Άλεξ Άλμπον, του μοναδικού οδηγού που μπήκε εξαρχής στο Q2 με τα μαλακά σλικς ελαστικά στις τέσσερις άκρες της Williams. Ο Άλμπον στον πρώτο του γύρο δεν ήταν ανταγωνιστικός, αλλά μετέπειτα αποδείχθηκε πως αυτή ήταν η σωστή επιλογή, καθώς με τη συστοιχία γύρων με τα soft ο Βρετανό-Ταϊλανδός οδηγός κατάφερε να θερμάνει τα ελαστικά του και εντέλει να γράψει τον πρώτο χρόνο στο Q2.

Ο Σαρλ Λεκλέρ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Παρότι σύντομα οι άλλοι οδηγοί -και ο Φερστάπεν- συνέρρεαν στα πιτς για τα σλικς, η Ferrari καθυστέρησε να λάβει την ίδια απόφαση προκειμένου να διασφαλίσει ότι ο Λεκλέρ θα κάνει έναν τουλάχιστον ανταγωνιστικό γύρο με τα ενδιάμεσα βρόχινα. Όμως, η βροχή ερχόταν πολύ γοργά, και όταν πια ο Μονεγάσκος μπήκε στα πιτς κι επέστρεψε με τα σλικς έπεφτε αρκετό νερό για να μπορέσει να έχει την πρόσφυση και να είναι ανταγωνιστικός με τη μαλακή γόμα.

"Αυτό είναι σίγουρο" είπε ο Λεκλέρ όταν ρωτήθηκε μετά το τέλος των κατατακτήριων στο Μόντρεαλ αν μπήκε πολύ αργά στο Q2 για να βάλει τα σλικς. "Εννοώ, ζήτησα τα σλικς στο γύρο της εξόδου (με τα ενδιάμεσα βροχής), η πίστα ξεκάθαρα ήταν για σλικς. Νομίζω ότι ο Άλεξ το επέλεξε και μπήκε νωρίτερα από όλους με τα σλικς. Κι ήταν ξεκάθαρα η σωστή απόφαση. Δεν υπήρξε κανένα ρίσκο πίσω από αυτό.

Για κάποιο λόγο, η ομάδα πήρε μια διαφορετική επιλογή. Κι αυτό είναι. Πιστεύω ότι κάνουμε τη ζωή μας πολύ δύσκολη. Και σε αυτές τις συνθήκες είχα μια ξεκάθαρη άποψη, αλλά επιλέξαμε να κάνουμε κάτι άλλο. Οπότε ναι, είμαι εκνευρισμένος", πρόσθεσε ο Μονεγάσκος.

Και συνέχισε: "Όταν η πίστα είναι στενγή, χρειάζεσαι σλικς ελαστικά. Και δεν ξέρω τι συνέβη. Πιστεύω ότι δεν υπήρχε πιο ξακάθαρος τρόπος να εκφράσω την άποψή μου. Δεν είχα ιδέα τι έκανε ο Άλεξ, μπορεί να ήταν και πέντε δευτερόλεπτα πιο αργός, αλλά εγώ είχα τη δική μου ξεκάθαρη άποψη. Δεν μπορείς να ξέρεις πάντοτε τι συμβαίνει στην πίστα. Αλλά βλέποντας πόσο γρήγορος ήταν ο Άλεξ, ίσως θα έπρεπε να το ξανασκεφτούμε να μπούμε στα πιτς".

Αργότερα, σε συνέντευξή του στο βρετανικό Sky Sports, επανέλαβε την άποψή του: "Δεν ήταν δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι η πίστα ήταν στεγνή. Ήταν ξεκάθαρο σε μένα στο γύρο της εξόδου μου. Δεν ξέρω γιατί μείναμε με την ενδιάμεση βρόχινη γόμα σε μία στεγνή πίστα. Βάλαμε τα σλικς όταν άρχισε να βρέχει.

Θα έπρεπε όλα να ήταν εύκολα: μπαίνεις στην πίστα, βλέπεις ότι είναι στεγνή, βγαίνεις για να βάλεις τα σλικς. Δεν συμφωνώ με την επιλογή της ομάδας. Αυτό συμβαίνει διαρκώς τελευταία. Προκαλεί εκνευρισμό, και πρέπει να γίνουμε καλύτεροι κι ελπίζω (η ομάδα) να με ακούει λίγο περισσότερο στο μέλλον.

Θα συζητήσουμε εσωτερικά με την ομάδα για να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι μπορούμε να κάνουμε, διότι δεν είναι αυτή η πρώτη φορά που βρισκόμαστε, σε τέτοιες συνθήκες, στη λάθος πλευρά. Δεν θέλω να σχολιάσω πολλά, αλλά πρέπει να είμαστε καλύτεροι από αυτό. Και δεν έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε ξανά τέτοια λάθη. Οπότε θα μιλήσω με την ομάδα", κατέληξε.

Ο Φρεντ Βασέρ, διευθυντής της Scuderia, SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Φρεντ Βασέρ, διευθυντής της Scuderia, σχολίασε από την πλευράα του: "Εκείνη τη στιγμή [στα πρώτα λεπτά του Q2] έπρεπε να προστατευθούμε από μια πιθανή κόκκινη σημαία, και όλοι έκαναν το ίδιο. Δεν θέλω να κατηγορήσω τον Σαρλ [για το λάθος του στον πρώτο γύρο με την ενδιάμεση γόμα], συνέβη.

Ήμασταν πεπεισμένοι ότι το αυτοκίνητο θα δούλευε καλά με τη μαλακή γόμα, είχε καλή ταχύτητα. Οι κατατακτήριες ήταν δύσκολες διότι βρισκόμασταν σε ένα οριακό σημείο μεταξύ των βρόχινων και των σλικς ελαστικών. Δεν ήταν μια εύκολη απόφαση", πρόσθεσε ο Γάλλος.

Και κατέληξε: "Έχουμε καλή σχέση με τον Σαρλ και κατανοώ τον εκνευρισμό του. Πιθανώς εντάθηκε με βάση όσα είδαμε χθες (στις ελεύθερες δοκιμές). Τα πήγαμε καλά στο στεγνό, και ειδικά στο ρυθμό αγώνα σε μια μεγάλη συστοιχία γύρων. Είχαμε σταθερό γυρολόγιο και μεγάλες προσδοκίες για σήμερα (στις δοκιμές κατάταξης). Ήμασταν κοντά στη Red Bull σε ρυθμό αγώνα και σημειώσαμε καλή πρόοδο.

Δεν θέλω να δημιουργήσω υπερβολικές προσδοκίες, αλλά ήμασταν στο σωστό δρόμο. Όμως τα πράγματα δεν πήγαν προς τη σωστή κατεύθυνση. Είχαμε μια καλή κουβέντα και είναι πάντοτε χρήσιμο να τα συζητάς αυτά όταν έχουν ηρεμήσει τα πράγματα. Αλλά, για μένα είναι φυσιολογικό να ακούγονται συγκεκριμένα πράγματα όταν το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που ελπίζαμε. Το καταλαβαίνω".

TAGS FORMULA 1 F1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ