Λεκλέρ: "Θα πλησιάσουμε τη Red Bull με τις αναβαθμίσεις της Ίμολα"
Ο Σαρλ Λεκλέρ επανέλαβε ότι η ακραία αναβάθμιση “EVO” της φετινής Ferrari SF-24 στο GP της Εμίλια Ρομάνια, στο μέσον του Μαΐου, θα κλείσει ακόμα περαιτέρω το χάσμα της Scuderia από την κυρίαρχη Red Bull RB20 του Μαξ Φερστάπεν.
Η ομάδα του Μαρανέλο επέλεξε να παρουσιάσει για τα πρώτα υπερπόντια GP της φετινής σεζόν της Formula 1 ένα “βασικών προδιαγραφών” μονοθέσιο, το οποίο θα μπορούσε εύκολα να καταλάβει ώστε να αποτελέσει μια καλή βάση πάνω στο οποίο θα χτίσει την εξέλιξή του στη διάρκεια της χρονιάς.
Η πρώτη μεγάλη εξέλιξη αναμένεται στο GP της Ίμολα στο μέσον του Μαΐου, και θα είναι ιδιαίτερα εκτεταμένη: μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει πολύ πιο ακραίους πλευρικούς αεραγωγούς, με τις ισχνές εγκοπές αέρα που έχει και η Red Bull.
Η πίστα της Σουζούκα, βάσει του σχεδίου της, έδωσε τις σαφέστερες ενδείξεις για την απόδοση της SF-24 και για το δρόμο εξέλιξης που πρέπει να ακολουθήσει η Scuderia - όπως και οι άλλες ομάδες της F1. Και τώρα ο Λεκλέρ δηλώνει πολύ αισιόδοξος για την αναβάθμιση της Ίμολα.
“Προς στιγμήν η Red Bull είναι πολύ μπροστά” είπε ο Μονεγάσκος μιλώντας στη Σουζούκα στο βρετανικό δίκτυο Sky Sports. “Σε αυτό το πρώτο μέρος της χρονιάς κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να μεγιστοποιήσουμε τους βαθμούς μας.
Όταν έρθουν οι αναβαθμίσεις πιστεύω ότι θα είμαστε σε θέση να τους αντιμετωπίσουμε. Αυτή θα είναι η στιγμή που θα τους ασκήσουμε πίεση, ελπίζοντας να τους στερήσουμε όσο περισσότερους βαθμούς μπορούμε. Και ποιος ξέρει, ίσως να έχουμε και μια ευχάριστη έκπληξη στο τέλος της χρονιάς”, πρόσθεσε ο 25χρονος.
Σε προσωπικό επίπεδο, πάντως, ο Λεκλέρ καλείται να βρει λύσεις για το μεγάλο του φετινό πρόβλημά του, που είναι η έγκαιρη θέρμανση των ελαστικών του για τον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης - που τον άφησε εκτός βάθρου στο GP Ιαπωνίας.
Για το λόγο αυτό ο Μονεγάσκος επέστρεψε στο Μαρανέλο μετά τον αγώνα της Σουζούκα, ώστε να δουλέψει για το πρόβλημα αυτό στον προσομοιωτή της Scuderia. Συγκεκριμένα, η δουλειά του επικεντρώνεται αυτές τις μέρες στην προσπάθεια του εντοπισμού των ρυθμίσεων που θα του επιτρέπουν να παράγει περισσότερη ενέργεια, και συνεπώς θερμότητα, στα ελαστικά του πίσω άξονα.
Από τη δική του πλευρά, ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ σχολίασε: “Η θερμική φθορά των ελαστικών μας [στο GP Ιαπωνίας] δεν ήταν κακή. Πρέπει να βελτιωθούμε στις δοκιμές κατάταξης, είναι λίγο σαν η αντίθετη κατάσταση σε σχέση με πέρσι.
Χωρίς αμφιβολία πρέπει να βελτιωθούμε για το Σάββατο, και με τον Σαρλ επίσης, διότι στον αγώνα κάνει μεγάλη διαφορά αν εκκινείς από την 8η θέση αντί για την πρώτη σειρά. Αυτός θα είναι ο στόχος μας για την Κίνα.
Αφοσιωνόμαστε στο αυτοκίνητό μας, και στον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να πάρουμε το μέγιστο από αυτό. Δεν είμαστε ακόμα στο επίπεδο που θέλουμε: πρέπει να αφοσιωθούμε στις ρυθμίσεις, στη διαχείριση των ελαστικών, κι ύστερα θα είμαστε σε θέση να φέρουμε αναβαθμίσεις σε πιο ταιριαστές στιγμές της σεζόν”, κατέληξε ο Γάλλος.