X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Λεκλέρ: "Το αυτοκίνητο ήταν υποστροφικό σαν τρελό"

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Μετά από έναν ακόμη απογοητευτικό αγώνα, το GP Ισπανίας όπου οι δύο Ferrari τερμάτισαν στην 5η και 11η θέση, ο Κάρλος Σάινθ και ο Σαρλ Λεκλέρ στάθηκαν στα προβλήματα διαχείρισης των ελαστικών της SF-23. Τι είπε ο Ισπανός για τις αναβαθμίσεις που έφερε η Scuderia στη Βαρκελώνη.

Ο Λεκλέρ είπε πως η προβληματική φθορά των ελαστικών από τη Ferrari SF-23 άφησε το αυτοκίνητο «τρελά» υποστροφικό, καθώς εκκινώντας από τα πιτς δεν κατάφερε εντέλει να μπει στην πρώτη δεκάδα, ενώ ο Σάινθ υποστήριξε πως η ιταλική ομάδα γνώριζε εκ των προτέρων πως τα χαρακτηριστικά της πίστας της Βαρκελώνης θα έκαναν εξαιρετικά περίπλοκο το θέμα της διαχείρισης της γόμας από το cavallino.

Ο Λεκλέρ, θυμίζουμε, είχε ένα εντελώς ανεξήγητο πρόβλημα στις δοκιμές κατάταξης του Σαββάτου, που τον άφησε στην 19η θέση στο Q1 και στον αποκλεισμό από την πρώτη περίοδο. Η Scuderia άλλαξε όλο το πίσω μέρος του δαπέδου της SF-23 του Μονεγάσκου για να λύσει το πρόβλημα, με την επίπτωση της αναγκαστικής εκκίνησης από τα πιτς, βάσει των κανονισμών.

Παρότι το πρόβλημα λύθηκε, στον αγώνα η κλασσική φετινή προβληματική διαχείριση των ελαστικών από την SF-23 έκανε πολύ δύσκολα τα πράγματα για τους Λεκλέρ και Σάινθ, ειδικά σε μια πίστα με τόσες γρήγορες στροφές - που καταπονούν ιδιαίτερα τη γόμα.

«Είχαμε τη σκληρή γόμα, που περιμέναμε ότι θα ήταν καλό ελαστικό, αλλά για κάποιο λόγο ήταν τόσο κακό - δεν είχε καθόλου πρόσφυση, ειδικά εμπρός», είπε ο Λεκλέρ. «Οι περιορισμοί που είχαμε ήταν πολύ διαφορετικοί σε σχέση με τις κατατακτήριες, οπότε τους περιμέναμε. Αλλά, για κάποιο λόγο, δεν φαίνεται να μπορούμε να μπούμε ποτέ μέσα στο θερμικό παράθυρο λειτουργίας των ελαστικών, και όταν το πετυχαίνουμε έρχεται λίγο σαν έκπληξη για εμάς.

»Είναι πολλή η δουλειά που πρέπει να κάνουμε. Η θερμοκρασία ήρθε, αλλά ήρθε και η θερμική φθορά, οπότε το αυτοκίνητο ήταν υποστροφικό σαν τρελό. Είχαμε αρκετές απογοητευτικές στιγμές φέτος. Δυστυχώς, και αυτή είναι στην ίδια σειρά με τις υπόλοιπες φέτος», κατέληξε ο Μονεγάσκος, που έχει μείνει 7ος στη βαθμολογία με 42 βαθμούς (128 πίσω από τον πρωτοπόρο Φερστάπεν).

Ο Σάινθ είχε ένα καλύτερο τριήμερο, χωρίς τα προβλήματα του Λεκλέρ στις κατατακτήριες, αλλά η 2η θέση που κατέκτησε σε αυτές δεν μπορούσε να μεταφραστεί σε ένα βάθρο στην πατρίδα του λόγω των προβλημάτων διαχείρισης της γόμας. Και ο Ισπανός είπε ότι ο συγκεκριμένος αγώνας απέδειξε το μειονέκτημα της Ferrari να φθείρει υπέρμετρα τα ελαστικά.

«Ειλικρινά, πέρασα όλο τον αγώνα προσπαθώντας να διαχειριστώ τα ελαστικά, διότι γνωρίζουμε ότι τα χειριζόμαστε πολύ σκληρά και σε μια πίστα με τόσο μεγάλο ρυθμό φθοράς απλώς δεν μπορούσα να πιέσω», είπε ο 28χρονος.

«Ξέρουμε ότι αυτή είναι μια αδυναμία του αυτοκινήτου μας, και φτάνοντας σε ένα σιρκουί τέτοιας φθοράς των ελαστικών, με αγώνα που περιλαμβάνει δύο πιτ-στοπς, χρειαζόταν να προστατεύουμε τα ελαστικά διαρκώς προσπαθώντας να φτάσουμε στο στόχο που είχαμε για κάθε stint. Και ορισμένες φορές δεν το πετυχαίναμε.

»Οι αδυναμίες του αυτοκινήτου μας βγαίνουν στην επιφάνεια σε μια τέτοια πίστα, με στροφές υψηλής ταχύτητας, και βάσει του τρόπου που χρησιμοποιούμε τα ελαστικά. Αλλά φάνηκε επίσης και ότι χθες [στις δοκιμές κατάταξης] κάναμε έναν αρκετά καλό γύρο. Σήμερα, στον αγώνα, επιστρέψαμε στο σημείο που βρίσκεται το αυτοκίνητο από άποψη αγωνιστικού ρυθμού, και αυτού του είδους η πίστα δεν είναι και τόσο σπουδαία για εμάς», πρόσθεσε ο Σάινθ.

Η Ferrari έφερε στη Βαρκελώνη μια σειρά από σημαντικές αναβαθμίσεις της SF-23, και σε ερώτηση αν αυτές απέδωσαν ο Ισπανός απάντησε: «Είναι δύσκολο να πούμε. Ξέρω ότι το εργοστάσιο έκανε μια τεράστια προσπάθεια για να τις φέρουμε. Πιθανότατα τις φέραμε στην πίστα στην οποία είμαστε πιο αδύναμοι από κάθε άλλη, λόγω των χαρακτηριστικών της. Οπότε, πιθανότατα δεν είδαμε το καλύτερό τους ακόμη.

»Ακόμη πιστεύω πως με τις αναπηδήσεις και τις αδυναμίες μας στις στροφές υψηλής ταχύτητας δεν επρόκειτο ποτέ να ήμαστε τόσο ανταγωνιστικοί εδώ. Οπότε είναι πολύ νωρίς για να πούμε, αλλά έγινε τρομερή προσπάθεια για να τις φέρουμε, και πρέπει να βγάλουμε το καπέλο μας σε όλους στο εργοστάσιο. Ας συνεχίσουμε να πιέζουμε και να βελτιωνόμαστε», κατέληξε ο Σάινθ.

Photo credits: Scuderia Ferrari Press Office

TAGS FORMULA 1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ