Λεκλέρ: "Υπάρχει περισσότερη δυναμική της SF-24 που μπορούμε να ξεκλειδώσουμε"
Παρότι η δύναμη της φετινής Ferrari είναι στο ρυθμό αγώνα, υπήρξε απογοήτευση στην Ιταλία για το γεγονός ότι ο Σαρλ Λεκλέρ βρέθηκε δυόμισι δέκατα πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν στις δοκιμές κατάταξης του GP της Εμίλια Ρομάνια. Όμως ο Μονεγάσκος δεν φάνηκε τόσο απαισιόδοξος.
Η ευρύτατη αναβάθμιση της SF-24 που παρουσίασε η Scuderia αυτό το τριήμερο στο GP της Ίμολα δεν την έφερε κοντά στη Red Bull όσο θα ήλπιζαν οι τιφόζι. Ωστόσο, πέραν του γεγονότος ότι η SF-24 είναι πιο ισχυρή σε ρυθμό αγώνα, η Ίμολα είναι μια πίστα που δεν ταιριάζει όσο κάποιες από τις επόμενες στις προδιαγραφές του cavallino.
Ο Λεκλέρ σημείωσε τον τέταρτο και ο Κάρλος Σάινθ τον πέμπτο χρόνο στις κατατακτήριες, και κέρδισαν μια θέση στην εκκίνηση μετά την ποινή στον Όσκαρ Πιάστρι. Μετά το τέλος ο Μονεγάσκος δήλωσε: “Δεν μπορούμε να είμαστε εντελώς χαρούμενοι. Ένα καλό είναι ότι η αναβάθμιση κάνει ακριβώς αυτό που περιμέναμε, οπότε αυτό είναι πάντα ένα καλό σημάδι.
Ωστόσο, σε μια πίστα σαν αυτή, δεν έχουμε δει ακόμα όλα τα οφέλη της αναβάθμισης κι έτσι δεν φτάσαμε στον στόχο μας, που ήταν η πολ ποζίσιον. Ο γύρος μου ήταν καλός, δεν νομίζω ότι υπήρχε κάτι περισσότερο να γίνει.
Προφανώς δεν υπάρχουν αμφιβολίες για τα επίπεδα καυσίμων στις κατατακτήριες, και είμαστε λίγο πιο μακριά από όσο πιστεύαμε. Πιστεύω ότι οι άλλοι συμμετείχαν με περισσότερα καύσιμα χθες, ή με χαμηλότερο mode του κινητήρα, ή οτιδήποτε. Νομίζω ότι έκρυβαν λίγο περισσότερο τα χαρτιά τους
Στον αγώνα πιστεύω ότι είμαστε αρκετά δυνατοί. Αλλά η θέση στην πίστα είναι το παν εδώ, και ειδικά με το περιορισμένο DRS θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να προσπεράσουμε αύριο. Οπότε δεν θα είναι ένας εύκολος αγώνας, αλλά πρέπει να εξακολουθήσουμε να στοχεύουμε στη νίκη”.
Σε ερώτηση σχετικά με όσα πήγαν στραβά σήμερα, ο 25χρονος είπε: “Και ο Κάρλος και εγώ ήμασταν κοντά, αλλά δεν καταλαβαίνουμε τι λείπει στις στροφές 2-3 ή στο πρώτο τμήμα. Η προετοιμασία των ελαστικών είναι σημαντική, αλλά είναι περίεργο.
Προσπαθήσαμε πολλά πράγματα, αλλά είχαμε πάντα τα ίδια προβλήματα στις ίδιες στροφές. Θα συνεχίσουμε να κοιτάζουμε αυτό το θέμα, δεν είναι κάτι νέο που ανακαλύψαμε τώρα: πασχίζαμε με αυτό, εδώ και κάποιους αγώνες, και πρέπει να βελτιωθούμε.
Ξέρουμε ότι μία από τις δυνάμεις της Red Bull είναι το πόσο μπορεί να πιέζει πάνω στα κερμπς. Δεν ξέρω πόσο πολύ ανεβαίνει στα κερμπς ο Μαξ στις στροφές 2-3, αλλά ξέρω ότι ανέβαινε πολύ στους προηγούμενους αγώνες. Προσπάθησα κι εγώ, αλλά προς το παρόν δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό με το δικό μας αυτοκίνητο”.
Και τέλος, μιλώντας για την αναβάθμιση του ιταλικού μονοθεσίου, ο Λεκλέρ κατέληξε: “Πρέπει να περιμένουμε λίγους αγώνες πριν κρίνουμε [τις αλλαγές] διότι μπορεί να μην βρισκόμαστε στο ενδεδειγμένο 'παράθυρο' λειτουργίας του νέου αυτού πακέτου και όλα αυτά, οπότε είμαι σίγουρος ότι υπάρχει περισσότερη δυναμική για να ξεκλειδώσουμε.
Ήταν η σημερινή μέρα χειρότερη του αναμενόμενου; Πιθανώς λιγάκι. Περιμέναμε να ήμασταν πιο κοντά. Ωστόσο, η χρονιά είναι ακόμα μεγάλη, και έχουμε ακόμα πολλές ιδέες για το πώς να αντλήσουμε περισσότερα από αυτό το πακέτο, και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε στους επόμενους αγώνες και αυτό θα είναι κρίσιμο για την υπόλοιπη σεζόν”.