Λεκλέρκ: "Ήταν πολύ δύσκολο να νιώσω καλύτερα"
Ο Σαρλ Λεκλέρκ μίλησε για το μηχανικό πρόβλημα που δεν του επέτρεψε να εκκινήσει, από την πολ ποζίσιον, το GP του Μονακό, ενώ ο Κάρλος Σάινθ δεν χάρηκε τη δεύτερη θέση εξαιτίας αυτού του γεγονότος.
Ο Σαρλ Λεκλέρ αποκάλυψε ότι το πρόβλημα σε ένα ημιαξόνιο της SF21, που παρουσιάστηκε καθώς όδευε από το γκαράζ στη σειρά εκκίνησης, και τον ανάγκασε να εγκαταλείψει το GP του Μονακό πριν καν εκκινήσει, δεν είναι ακόμα σαφές αν προήλθε από το ατύχημά του στο τέλος του Q3 των δοκιμών κατάταξης.
Επίσης, έκανε γνωστό ότι οι μηχανικοί της Scuderia έκαναν αναλυτικό έλεγχο της SF21 μετά το ατύχημα του Σαββάτου, ειδικά του κιβωτίου ταχυτήτων που ενδεχομένως να είχε υποστεί ζημιά από την πρόσκρουση στις μπαριέρες της πισίνας, και δεν εντόπισαν κάποιο πρόβλημα.
Εξάλλου, ήταν επιλογή του αγωνιστικού διευθυντή της ομάδας, Ματία Μπινότο, να δεχθεί ο Λεκλέρ ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση λόγω αλλαγής κιβωτίου, παρά να ρισκάρει να αγωνιστεί με μια ζημιά που πιθανώς θα τον οδηγούσε στην εγκατάλειψη. Ωστόσο, η εγκατάλειψη δεν προήλθε τελικά από το κιβώτιο, αλλά από το πίσω αριστερό ημιαξόνιο.
"Στο γκαράζ ήταν πολύ, πολύ δύσκολο να αισθανθώ καλύτερα. Αλλά φαντάζομαι ότι πλέον συνηθίζω αυτό το συναίσθημα στο Μονακό, δυστυχώς. Δεν έχω τερματίσει ποτέ αυτό τον αγώνα, και αυτή τη χρονιά δεν τον ξεκίνησα κιόλας, έχοντας την πολ ποζίσιον. Είναι δύσκολο να το αποδεχθώ", τόνισε ο Λεκλέρ, ενόσω εξελισσόταν ο αγώνας.
Ο Μονεγάσκος, που έχει δύο εγκαταλείψεις στη F2 και πλέον τρεις στη F1 στον αγώνα της πατρίδας του, συνέχισε: "Αλλά λυπάμαι και την ομάδα, οι μηχανικοί έκαναν τόσο σκληρή δουλειά χθες προσπαθώντας να ελέγξουν τα πάντα. Τελικά ήταν σχετικά ικανοποιημένοι σήμερα το πρωί διαπιστώνοντας ότι όλα έδειχναν καλά, ότι όλα τα εξαρτήματα ήταν εντάξει. Και μετά συνέβη αυτό. Είναι κρίμα για όλους.
Από όσο ξέρω, το πρόβλημα δεν προήλθε από το κιβώτιο αλλά από το πίσω αριστερό άκρο του αυτοκινήτου. Αν σχετίζεται ή όχι με το ατύχημα, πρέπει να το δούμε με τις έρευνες μετά τον αγώνα. Είναι ακόμα νωρίς να ξέρουμε", κατέληξε.
Ο Κάρλος Σάινθ, στο μεταξύ, πέτυχε το πρώτο του βάθρο με τη Scuderia - αλλά στο τέλος δεν μπορούσε να το χαρεί όσο θα ήθελε. "Είναι ένα καλό αποτέλεσμα. Αν μου το λέγατε πριν το Μονακό ότι θα τερμάτιζα δεύτερος, θα το δεχόμουν ευχαρίστως. Αλλά όπως εξελίχθηκαν οι συνθήκες όλο το τριήμερο, με την απόδοσή μας στις δοκιμές κατάταξης, η τελική γεύση αυτού του αποτελέσματος ίσως να μην είναι όσο καλή θα έπρεπε", δήλωσε ο Ισπανός.
Και συνέχισε: "Όταν βλέπεις το άλλο αυτοκίνητο να μην εκκινεί, και μάλιστα από την πολ ποζίσιον, ξαφνικά η ευθύνη βαραίνει μόνο εσένα να προσπαθήσεις να περισώσεις τον αγώνα. Ένα αυτοκίνητο είναι έξω και θέλεις να δώσεις στην ομάδα τουλάχιστον μια θέση στο βάθρο. Πάντως, ακόμα και χωρίς το πιτ-στοπ του Βάλτερι [Μπότας], είχα αληθινά καλή αίσθηση του αυτοκινήτου σήμερα, αισθανόμουν ότι η ομάδα άξιζε τουλάχιστον ένα βάθρο.
Όμως, είμαι βέβαιος ότι στο μέλλον θα είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος για αυτό το διήμερο. Η Ferrari, ως ομάδα, πρέπει να είναι περήφανη για το αυτοκίνητο και για το βήμα εξέλιξης που έκανε φέτος", συμπλήρωσε ο Κάρλος.
Photo credits: Ferrari Media