X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Λεμπ: "Δεν είναι ωραίο να είσαι 2ος"

LOUTRAKI, GREECE - JUNE 18: Sebastien Loeb of France in the service park in Loutraki during Day 2 of the WRC Rally of Greece on June 18, 2011 in Loutraki, Greece. (Photo by Massimo Bettiol/Getty Images) GETTY IMAGES

Που τον πονεί και που τον σφάζει τον Σεμπαστιάν Λεμπ που είπε τον... καημό του στις flash συνεντεύξεις. Ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές όλοι οι οδηγοί του παγκοσμίου.

Που τον πονεί και που τον σφάζει τον Σεμπαστιάν Λεμπ που είπε τον... καημό του στις flash συνεντεύξεις. Ικανοποιημένοι σε γενικές γραμμές όλοι οι οδηγοί του παγκοσμίου.

Αναλυτικά:

Σεμπαστιάν Λεμπ (Citroen): " Πήραμε σημαντικούς βαθμούς από αυτό το Ράλλυ. Όταν ήρθαμε εδώ είπα ότι αυτό είναι που θέλουμε, ώστε να μη μείνουμε πίσω. Πάντως, δεν είναι ωραίο να είσαι 2ος, όταν είσαι ο ταχύτερος μέσα στις ειδικές. Όποιος είναι πίσω έχει το πάνω χέρι στην τακτική. Είμαστε στην κορυφή του Πρωταθλήματος, άρα ο Οζιέ είχε εξαρχής το πάνω χέρι, αφού ξεκινούσε τις ειδικές ύστερα από εμάς".

Μίκο Χίρβονεν (Ford): " Δεν ήταν άσχημα. Σκληρός αγώνας, αλλά έτσι είναι πάντα εδώ. Η 3η θέση είναι σημαντική, αλλά είμαι εκνευρισμένος. Δώσαμε μεγάλη μάχη, και το αυτοκίνητο δούλεψε καλά το σαββατοκύριακο".

Σεμπαστιάν Οζιέ (Citroen): " Δύο φορές αυτό το σαββατοκύριακο καθυστερήσαμε. Η τακτική είναι μέρος του αγώνα. Οι διαφορές ανάμεσα στους οδηγούς είναι πολύ μικρές. Πρέπει να εκμεταλλεύεσαι την κάθε ευκαιρία που σου δίνεται".

Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Ford): " Είμαστε επιτέλους στον τερματισμό. Στο τέλος της δεύτερης τουλίπας έσπασε η πίσω αντιστρεπτική. Ο αγώνας συνολικά ήταν καλός και οι ειδικές πιο ωραίες από του 2009. Λιγότερο σκληρές, αλλά και πάλι είχαμε πολλά προβλήματα. Ήταν εκνευριστικό όλο το σαββατοκύριακο".

Πέτερ Σόλμπεργκ (Citroen): " Είμαι χαρούμενος με την οδήγησή μου και με την απόδοσή μας συνολικά. Ήλπιζα για μία θέση στο πόντιουμ, αλλά και η 4η είναι καλύτερη από την 5η. Είμαι ευχαριστημένος. Τα πράγματα έχουν αρχίσει και πηγαίνουν καλά".

Μαντς Όστμπεργκ (Ford): " Σίγουρα δεν κάναμε αυτό που ελπίζαμε, αλλά, εντάξει, κερδίσαμε σε εμπειρία. Οι ειδικές ήταν καλές, όμως εξαιρετικά σκληρές. Την Παρασκευή κάναμε υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα χωρίς καθόλου σέρβις. Ήταν δύσκολο για τα αυτοκίνητα".

Μάθιου Γουίλσον (Ford): " Το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό. Είμαι αρκετά εκνευρισμένος με τα προβλήματα του αυτοκινήτου, αλλά συμβαίνει σε σκληρούς αγώνες σαν αυτόν. Είναι καλό που καταφέραμε και πήραμε βαθμούς. Θα θέλαμε να είχαμε μια καθαρή ημέρα χθες".

Κίμι Ράικονεν (Citroen): "Πιστεύω κάναμε καλή δουλειά. Ήταν η πρώτη μας φορά εδώ. Την πρώτη ημέρα είχαμε κλατάρισμα και πρόβλημα στο διαφορικό. Κατά τα άλλα, καλά. Μας άρεσε ο αγώνας".

Χένινγκ Σόλμπεργκ (Ford): " Είμαι χαρούμενος. Δεν είχαμε πολλές ζημιές σε αυτόν τον αγώνα και οδηγήσαμε με σταθερό ρυθμό. Η 5η θέση είναι αυτή που έπρεπε να βρεθούμε. Είναι καλό αποτέλεσμα".

Ντένις Κάιπερς (Ford): "Πολύ καλός αγώνας. Αισθανόμαστε ωραία για το αποτέλεσμα. Δεν το περιμέναμε. Αυτός ο αγώνας είναι τόσο σκληρός, που το να τερματίζεις σε αυτήν τη θέση είναι δύσκολο".

Εβγένι Νόνικοφ (Citroen): " Είναι πολύ καλό που μπορέσαμε να τερματίσουμε. Δυστυχώς, χάσαμε την ευκαιρία για πολύτιμη εμπειρία την πρώτη ημέρα. Είμαι πολύ απογοητευμένος με το αυτοκίνητο. Πολλά συνέβησαν. Δύο φορές είχαμε πρόβλημα με τον ιμάντα, τώρα πάλι έχουμε πρόβλημα. Όπως και να έχει, οδηγήσαμε στο όριο. Δυστυχώς ήταν μικρός ο αγώνας για εμάς".

Λάμπρος Αθανασούλας (Ford): " Κάναμε αυτό που θέλαμε, να οδηγήσουμε ένα αυτοκίνητο WRC. Είχαμε κάποιους καλούς χρόνους σε μερικές ειδικές, περισσότερο σε γρήγορα κομμάτια. Στα κλειστά και στα ανηφορικά δεν τα καταφέραμε καλά. Είχαμε ωραία περάσματα. Αν δεν είχε τύχει το σπασμένο ψαλίδι, πιστεύω ότι θα ήμασταν στη 10άδα".

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ