X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Λεμπ: "Η συνέχεια προμηνύεται συναρπαστική"

λεμπ

Ενθουσιώδης εν όψει της συνέχειας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα εμφανίστηκε ο Σεμπαστιάν Λεμπ

Το τελευταίο σκέλος περιελάμβανε μόλις 67,56χλμ ειδικών διαδρομών. Τα δύο περάσματα της ειδικής Olympos των 31,03 χιλιομέτρων, από τα οποία τα πρώτα 7χλμ ήταν καινούργια, αποτέλεσαν και το "αγκάθι" του αγώνα, ενώ η ειδική Ηamyuva - που πραγματοποιήθηκε με ανάποδη φορά κατά τη διάρκεια του shakedown - επεφύλασσε αρκετές εκπλήξεις παρά το μικρό της μήκος (5.5χλμ).
Ακόμα και μέσα από τις εκφράσεις και τη συμπεριφορά των πληρωμάτων της Citroen μπορούσε κανείς να αντιληφθεί την ένταση που επικρατούσε πριν την εκκίνηση του τελευταίου σκέλους: ο Λεμπ και ο Ελένα απείχαν 34,3 δευτερόλεπτα από τον πρώτο της γενικής και 18,1 από τη δεύτερη θέση. Ολοφάνερος ήταν και ο στόχος των Σόρντο και Μάρτι με 6,6 μόνο δευτερόλεπτα να τους χωρίζουν από την τέταρτη θέση. Το έργο ήταν στημένο, οι ηθοποιοί είχαν μελετήσει καλά το σενάριο και δεν απέμενε παρά να παιχτεί η τελευταία πράξη!

" Σε ό,τι αφορά τα δύο πρώτα σκέλη, πιέσαμε όσο το δυνατόν περισσότερο... φαίνεται όμως ότι δεν ήταν αρκετό," δήλωσε σκεπτικός ο Λεμπ. " Το στήσιμο ήταν καλό, το C4 WRC ήταν ανταγωνιστικό και δεν κάναμε κανένα λάθος. Παρά το γεγονός ότι ξεκινούσαμε από την τρίτη θέση, δεν καταφέραμε να επωφεληθούμε από τις ευνοϊκότερες συνθήκες. Οι αντίπαλοί μας δεν "σκούπιζαν το δρόμο" με τον ίδιο τρόπο που ήμασταν αναγκασμένοι να κάνουμε εμείς τις δύο προηγούμενες μέρες".

" Δεν μπορώ να πω ότι είμαι χαρούμενος με την τρίτη θέση και κάθε άλλο παρά ευχαριστημένος είμαι που έχασα την πρωτοπορία στην βαθμολογία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος των οδηγών", συνέχισε ο Λεμπ. " Για τρεις μέρες δοκιμάσαμε τα πάντα, πολλές φορές μάλιστα ξεπερνώντας τα όριά μας. Χρησιμοποιήσαμε και την τελευταία σταγόνα από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου καθώς και των ελαστικών της Pirelli τα οποία τα πήγαν περίφημα απέναντι στον κίνδυνο των κλαταρισμάτων. Εκτός ίσως από τη Νέα Ζηλανδία, δεν θα πρέπει να ανησυχούμε πια για το πρόβλημα του "σκουπίσματος των δρόμων" για κανέναν από τους επτά αγώνες που απομένουν και αυτό είναι μία καλή είδηση. Ξέρουμε πολύ καλά ότι είμαστε έτοιμοι για τη συνέχεια, οι βαθμοί που μας χωρίζουν από την πρώτη θέση και στα δύο Πρωταθλήματα είναι ελάχιστοι και θα υπάρξουν χωρίς αμφιβολία κι άλλοι αγώνες που θα μας δώσουν τη δυνατότητα να κλείσουμε την ψαλίδα. Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η συνέχεια προμηνύεται συναρπαστική... και ότι σύντομα θα επιστρέψουμε, ακόμα και από τη Φινλανδία...".

Με ανεβασμένο το ηθικό οι Σόρντο και Μάρτι χρειάζονταν μόλις μία ειδική (SS17) για να εξασφαλίσουν την 4η θέση που ήταν και ο στόχος τους. " Είμαι πολύ χαρούμενος που τα καταφέραμε", δήλωσε χαμογελώντας ο νεαρός Ισπανός. " Ρυθμίσαμε τους χρόνους μας σε σχέση με εκείνους του αντιπάλου μας και στο τέλος αυτού του δύσκολου Σαββατοκύριακου το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό για μένα. Το C4 έδειξε ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και έτσι καταφέραμε να σημειώσουμε καλούς χρόνους σε μερικές ειδικές. Προσπάθησα να φυλάξω τα ελαστικά μου και πιστεύω ότι σημειώσαμε αρκετή πρόοδο οδηγώντας χαλαρά. Τώρα ανυπομονώ για το υπόλοιπο της χρονιάς, και την προοπτική των τριών ασφάλτινων αγώνων που έχουμε μπροστά μας...".

" Οι υψηλές θερμοκρασίες, οι δύσκολες ειδικές διαδρομές και η ένταση του αγώνα ήταν τα χαρακτηριστικά ενός ιδιαίτερα σκληρού Σαββατοκύριακου για όλα τα μέλη της ομάδας Citroen Sport", κατέληξε ο Ολιβιέ Κεσνέλ. " Δεδομένων των συνθηκών, ο Σεμπαστιάν Λεμπ και ο Ντάνιελ Ελένα πραγματοποίησαν έναν άψογο αγώνα. Τα έδωσαν όλα και θα πρέπει να είναι περήφανοι με την τρίτη θέση που κατέκτησαν. Πολύ καλό είναι επίσης και το αποτέλεσμα για τους Ντάνι Σόρντο και Μαρκ Μάρτι. Έπρεπε να πολεμήσουν πολύ σκληρά για την 4η θέση και τελικά τα κατάφεραν. Έχουμε φτάσει πια στα μισά του Πρωταθλήματος. O Σεμπαστιάν Λεμπ Loeb απέχει μόλις τρεις βαθμούς από την κορυφή του Πρωταθλήματος των οδηγών και η Citroen εννέα βαθμούς από την πρώτη θέση του Πρωταθλήματος των κατασκευαστών. Οι διαφορές λοιπόν δεν είναι σημαντικές και η συνέχεια του Πρωταθλήματος προμηνύεται εξαιρετικά συναρπαστική...".








TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ