Λορένθο: "Ο Βαλεντίνο δεν μου έμαθε τίποτα"
Ο Χόρχε Λορένθο δεν κουράζεται να μιλάει για τον Βαλεντίνο Ρόσι και τον Ντάνι Πεδρόσα. Η σύγκριση που έκανε με τον Ρότζερ Φέντερερ και ο λόγος που δεν φοβάται το θάνατο.
Την εφημερίδα "La Stampa", την ίδια που χρησιμοποιεί και ο Βαλεντίνο Ρόσι όταν θέλει να... περάσει κάτι, επέλεξε ο Χόρχε Λορένθο για να μιλήσει ξανά για την... ανύπαρκτη σχέση του με τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή.
" Χάρη στον Ρόσι έμαθα πολλά. Για να εξηγηθώ ο Βαλεντίνο δεν μου έμαθε τίποτα. Από την αρχή ήθελε να υψώσει τον τοίχο ανάμεσα μας, επέλεξε διαφορεστικά λάστιχα. Είχαμε την ίδια μοτοσικλέτα. Όταν άρχισα να κερδίζω ο Βαλεντίνο δεν μου είπε ποτέ "Χόρχε αυτό γίνεται έτσι". Όχι μόνο δεν μου δίδαξε τίποτα, αλλά δεν έμαθα τίποτα από αυτόν", υποστήριξε ο Λορένθο σε συνέντευξη στο πλαίσιο του Grand Prix στην πίστα του Μιζάνο, λίγα χιλιόμετρα μακριά από τη γενέτειρα του Ρόσι.
Αναγνώρισε ότι ο ίδιος και ο Ρόσι έχουν ταλέντο το οποίο πηγάζει από μέσα τους, αντίθετα με τον Λόρις Καπιρόσι που... δούλεψε το ταλέντο του για να... αστράψει. Ο Λορένθο πάλι θεωρεί ότι τον καλύτερο συνδυασμό τον έχει πετύχει ο Κέισι Στόνερ;
Και ο Ντάνι Πεδρόσα; Ο μικρόσωμος Καταλανός παραμένει ο αγαπημένος οδηγός των Ισπανών αν και ο "X Fuera" θεωρεί ότι αυτό ίσως και να αλλάξει. " Σε κάθε χώρα ο κόσμς αγαπάει αυτόν που παίρνει νίκες. Ο Πεδρόσα έφτασε πριν από μένα, σε κάθε κατηγορία. Τώρα που κερδίζω ίσως να αλλάξει η δυναμική".
Ο Λορένθο πέρασε δύσκολες στιγμές πριν φτάσει στο MotoGP με τον πατέρα του να τον διεκδικεί από τον μάνατζερ του. Ο τελευταίος απομακρύνθηκε από το προσκήνιο το 2009 και ο Ισπανός βρέθηκε ξανά στην οικογένεια του. Πολλές πτώσεις, πολλοί τραυματισμοί και η... επιθυμία να κάνει κακό στον εαυτό του ήταν ορισμένα από τα συμπτώματα εκείνης της ταραγμένης περιόδου.
" Στο ξεκίνημα της καριέρας μου ήμουν τρελός αναβάτης, τώρα είμαι ψυχρός υπολογιστής. Η ιστορία μου μοιάζει με εκείνη του (Ρότζερ) Φέντερερ. Έσπαγε ρακέτες και μετά ηρέμησε. Ο κάθε άνθρωπος είναι σαν το νούμερο μου, το 99, άγγελος και διάβολος. Δεν μπορείς να έχεις μόνο τα πλεονεκτήματα, έχεις και τα μειονεκτήματα".
Πριν από δύο χρόνια χτύπησε το κεφάλι του στο Μοντμελό, φοβήθηκε τη μοτοσικλέτα του, όχι όμως το θάνατο. Τα δυστυχήματα στους αγώνες είναι το θέμα των ημερών στο MotoGP, μετά τον τραγικό θάνατο ενός 13χρονου αναβάτη στην Ιντιανάπολις.
" Ήταν μόλις 13 ετών. Όπως πάντα οι κανονισμοί αλλάζουν. Αυτό το παιδί ήταν το θύμα και η αιτία που το όριο ηλικίας για να συμμετάσχει κανείς στα 125cc θα γίνει από 15 σε 18 χρόνια. Συμφωνώ, αλλά δεν είμαι παράδειγμα προς μίμηση. Ξεκίνησα να τρέχω σε αγώνες από τα 11 μου χρόνια".