X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

"Μάχη" Λάτβαλα-Σόρδο στο Σάλοου

Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα προηγείται με βραχεία κεφαλή του Ντάνι Σόρδο μετά το τέλος της επεισοδιακής 2ης ημέρας στο Ράλι Ισπανίας. Έχασε χρόνο από κλατάρισμα ο Σεμπαστιάν Οζιέ.

Αν όλα κύλησαν ομαλά στις τρεις πρώτες ειδικές και μάλιστα νυχτερινές στο Ράλι Ισπανίας, χάος προκλήθηκε στο δεύτερο σκέλος με τις ομάδες να εφαρμόζουν τακτική ενόψει της τρίτης ημέρας και τις ειδικές σε μεικτές συνθήκες.

Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Volkwagen) προηγείται με διαφορά 1.6 δευτερολέπτων του Ντάνι Σόρδο (Citroen). Ο τελευταίος επέλεξε να καθυστερήσει στην τελευταία ειδική για να χάσει χρόνο, ώστε να εκκινήσει πρώτος ο Λάτβαλα την Κυριακή (27/10).

Ο Λάτβαλα πέρασε μπροστά στην 6η ειδική, στο πρώτο πέρασμα από την "Colldejou" μήκους 26.48χλμ.

Ο πρωτοπόρος της πρώτης μέρας, Σεμπαστιάν Οζιέ (Volkswagen) έχασε σχεδόν ένα λεπτό μετά το σκασμένο ελαστικό. Στις προηγούμενες ειδικές είχε κόψει ρυθμό επιτρέποντας στον Λάτβαλα να τον πλησιάσει. Ο Οζιέ έπεσε στην 8η θέση στα 46.8 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.

Και ο Τιερί Νεβίλ (Qatar) έκοψε ρυθμό. Ο Βέλγος θα φύγει από την Ταραγόνα με τρεις βαθμούς επιπλέον χάρη στη νίκη του στην Power Stage.

Ο προτελευταίος αγώνας του πρωταθλήματος ολοκληρώνεται την Κυριακή (27/10) με έξι ειδικές διαδρομές.

Η κατάταξη:

1.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Volkswagen 2:06.08.9

2.Ντάνι Σόρδο Citroen +1.6δευτ.

3.Τιερί Νεβίλ Qatar M-Sport +29.3

4.Σεμπαστιάν Οζιέ Volkswagen +46.5

5.Μίκο Χίρβονεν Citroen +57.8

6.Εβγκένι Νόβικοφ M-Sport +57.9

7.Μαντς Όστμπεργκ M-Sport + 2:28.4

8.Μάρτιν Πρόκοπ Czech Ford +3:06.7

9.Χέιντεν Πάντον M-Sport +3:08.06

10.Ρόμπερτ Κουμπίτσα Citroen +4:07.6

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ