X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

"Μάχη" Λεμπ-Χίρβονεν στην Αργεντινή

Μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου χωρίζει τους ομόσταυλους στη Citroen, Σεμπαστιάν Λεμπ και Μίκο Χίρβονεν μετά το τέλος της πρώτης επεισοδιακής ημέρας στο Ράλι Αργεντινής.

Η αντοχή και η υπομονή των πληρωμάτων δοκιμάστηκε την πρώτη ημέρα του Ράλι Αργεντινής. Το φινάλε ήταν απρόβλεπτο με τον Σεμπαστιάν Λεμπ να προηγείται τυπικά. Διαφορά δεν υπάρχει, αφού ο τιμέιτ του στη Citroen, ο Μίκο Χίρβονεν βρίσκεται πίσω του με ένα δέκατο του δευτερολέπτου!

Ο Χίρβονεν κέρδισε χρόνο στην τελευταία ειδική της ημέρας, την Κοσκίν-Βίγια Αγιέντε μήκους 19,18 χιλιομέτρων. Ο Λεμπ που έχασε αρκετό χρόνο στις τρεις πρώτες ειδικές, ανέκτησε την ταχύτητα του, ωστόσο παραδέχθηκε ότι τα χρειάστηκε στην τελευταία ειδική.

" Έκανα καλό ξεκίνημα, όμως στο τέλος η ορατότητα ήταν κακή και γλιστρούσα. Έχασα την αυτοπεποίθηση μου. Δεν ήθελα να οδηγήσω τη νύχτα. Δεν ήταν καθόλου εύκολο", δήλωσε ο Λεμπ.

Ο Χίρβονεν περιμένει να συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό και σήμερα (29/4), ωστόσο απειλείται από τον Ντάνι Σόρδο που πραγματοποιεί έκτακτη εμφάνιση με τη Ford. Ο Ισπανος έκανε κακή επιλογή ελαστικών και έχασε 20 δευτερόλεπτα. Πλέον βρίσκεται 33,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.

Την εξάδα συμπληρώνουν ο νικητής του προηγούμενου αγώνα στην Πορτογαλία, Μαντς Όστμπεργκ και ο Νάσερ Αλ Ατίγια.

Άτυχος για μια φορά ακόμη ο Πέτερ Σόλμπεργκ. Προηγούνταν όταν έπαθε ζημιά το Fiesta στην 4η ειδική. Θα ξαναμπεί στον αγώνα, ωστόσο είναι πλέον 11ος σχεδόν 14 λεπτά μακριά από τον Λεμπ.

Μαζί του θα επανέλθουν και άλλοι δύο οδηγοί Ford, της M-Sport, ο Οτ Τάνακ και ο Εβγένι Νόβικοβ. Σήμερα θα διεξαχθούν επτά ειδικές διαδρομές. Η αυλαία θα ανοίξει με την ειδική Σαν Αγουστίν-Σάντα Ρόσα 1 στις 14.30 (ώρα Ελλάδας).

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ